Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 1603
klarte å knuse min gamle traver iphone 3 i dag, og det er litt trutt med penger, og leg lurer da på om noen har noen forslag på mobil som tåler litt bank til under 1000kr

kriterier:

*må kunne kjøpes i fysisk butikk
*ikke skjerm av glass (ikke touch eller noe tull, holder fint med vanlig tastatur)
*stort pluss om den tåler vann og støt, men ikke noe must!
*ikke noe TULL!(helst ikke noe fancy kamera og aluminiums lister som luser, bare enkelt og greit en enkel mobil!)
*trenger absolutt ikke kamera eller mp3 spiller, men gjør ingenting om det er der

eller enklere sagt= noe en byggearbeider i 50 åra hadde gått rundt med (enkelt og velfungerende)

kp til alle som kommer med seriøse forslag, for jeg trenger virkelig mobil nå!!!
Sitat av stukeren Vis innlegg
klarte å knuse min gamle traver iphone 3 i dag, og det er litt trutt med penger, og leg lurer da på om noen har noen forslag på mobil som tåler litt bank til under 1000kr

kriterier:

*må kunne kjøpes i fysisk butikk
*ikke skjerm av glass (ikke touch eller noe tull, holder fint med vanlig tastatur)
*stort pluss om den tåler vann og støt, men ikke noe must!
*ikke noe TULL!(helst ikke noe fancy kamera og aluminiums lister som luser, bare enkelt og greit en enkel mobil!)
*trenger absolutt ikke kamera eller mp3 spiller, men gjør ingenting om det er der

eller enklere sagt= noe en byggearbeider i 50 åra hadde gått rundt med (enkelt og velfungerende)

kp til alle som kommer med seriøse forslag, for jeg trenger virkelig mobil nå!!!
Vis hele sitatet...
En gammel Sony Ericsson eller Nokia er vel en god idè? De Nokia mobilene jeg hadde for 3-4 år siden hadde ingen problemer. Noen av dem kunne til og med ligge i vaskemaskinen på 60 grader og fortsatt fungere når de kommer ut.

Dra til din lokale butikk hvor de selger slikt og spør
Pyroman
stukeren's Avatar
Trådstarter
flotte mobiler alle sammen, men den fra DX så jo helt jæveli ut, og den fra JBL hadde bare taletid på 3 timer noe som blir for lite.

når jeg tenker meg om er det ganske viktig at den er vanntett minst 1 meter da vannsport og seiling er noe jeg ofte driver med, og det hadde jo vært praktisk å ha en telefon som tålte denslags!?
Tåler 30 minutter i vann.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612576

Brukte 1-2 minutter av fritiden min på å finne den fram, skal ha kp
Sist endret av Mkvarner; 17. august 2012 kl. 01:54.
Da har jeg noe for deg SONIM ! bare søke det opp ^^
Pyroman
stukeren's Avatar
Trådstarter
Sitat av x_ander10 Vis innlegg
Da har jeg noe for deg SONIM ! bare søke det opp ^^
Vis hele sitatet...
fy faen for en mobil, ble nesten litt forelska nå jeg gitt!!! ,meeeeen.... jeg har bare 1000 kr ikke 2700... kjipt :/
I wanna play a game.
Her er ein:
http://www.dealextreme.com/p/land-ro...w-66226?item=1
Hadde den telefonen i litt over eit år, og den virka fint, og virkar fint den dag idag . Grunnen til at eg bytta var at eg ville følga trenden og få meg touch telefon, noko eg aldri skulle gjort.
Pyroman
stukeren's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Tåler 30 minutter i vann.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612576

Brukte 1-2 minutter av fritiden min på å finne den fram, skal ha kp
Vis hele sitatet...
wow, faen for en mobil, har god erfaring med samsung sine mobiler fra før av, så kanskje det blir ny mobil på meg??? ...
samsung GT-B2710! tåler allt! tåler vann ned til 1meters dybde bla Gi meg kp siden jeg måtte slå av og på telefonen min for å finne modellnavnet!
Sist endret av losjien; 17. august 2012 kl. 02:14.
Samme mobil som jeg linka til.
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Tåler 30 minutter i vann.
http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=612576

Brukte 1-2 minutter av fritiden min på å finne den fram, skal ha kp
Vis hele sitatet...
Har slik som arbeidstelefon og kan trygt anbefale denne!

Litt kjekt at man bruke den i 1-3 uker uten lading, i forhold til min kjære HTC Sensation som må lades 1 gang per døgn.
Pyroman
stukeren's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mkvarner Vis innlegg
Samme mobil som jeg linka til.
Vis hele sitatet...
true story, men han åpna jo mobilen sin jo? haha, verd KP syntes nå jeg
Javell.... jeg skulle bare tipse om den telefonen jeg har jeg....
Anbefaler den samsung telefon som er linket over.

Den tåler alt, hadde en tidligere utgave av denne telefonen. Bildet, tålte alt batteriet ble dårlig etter 2 år så jeg byttet den nettopp ut.