Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  14 2434
Hei og hå!

Kompisen min og jeg har endelig klart å få tak i LSD og skal ta det nå til helgen. Ingen av oss er alene hjemme så vi tenkte å dra på tuuuur ut i naturen. Er det noen som vet om noen bra steder å telte? Vi bor i Oslo. Er første gang vi skal prøve LSD så alle tips er velkomne!

Om turen er suksessfull så kommer det kanskje en triprapport
Og blir det en badtrip så er det garantert en triprapport?
har dere bil ? da må dere komme dere over til songn å fjordane mer vakker plass i denne verden, å ture finner man aldri bedre, når man rusler innover fjordane med fiske stanga,teltet bakpå trip uten rus gutter^^


https://www.youtube.com/watch?v=AEhR...XkQKR&index=16 fo0r full guffe på pro headphone ..
Sist endret av robbi; 18. juni 2014 kl. 03:46.
Naturen er ett veldig bra sted og trippe, vekk fra folk, hus etc. Får ett avslappende miljø og sånt.

Husk myggspray/insektspray hvis dere skal telte!
innover på østmarka :et sted som heter bjørsnvattnet er deter utligt, fin ørret `i det vannet
man kan kjøre gangske lang inn med bil ,
huske ta med dere mark .beste fisken vet stort område mase bortgjemte trl plasser
Liker å gi KP
Grisefett's Avatar
Ta med Ipod, og nyt musikk i tillegg
Anbefaler dere å ta toget til for eksempel Hakkadal eller Stryken og gå innover derifra. Masse fine områder og ikke så stor sjanse for å bli forstyrret som det er i de delene av Nordmarka som ligger nærmere sentrum.
Er ikke noe kjent i Oslomarka, men et godt generelt tips er å slå opp camp før inntak. Gikk på en smell der selv, vet per i dag ikke hvilket vann vi faktisk endte opp ved, da vi tok det på veien. Teltet fikk vi heller ikke opp
fisk
Loffenius's Avatar
Trådstarter
Sitat av Mozzie Vis innlegg
Og blir det en badtrip så er det garantert en triprapport?
Vis hele sitatet...
Blir vel en triprapport da og ja.

Sitat av hestpåpinne Vis innlegg
Er ikke noe kjent i Oslomarka, men et godt generelt tips er å slå opp camp før inntak. Gikk på en smell der selv, vet per i dag ikke hvilket vann vi faktisk endte opp ved, da vi tok det på veien. Teltet fikk vi heller ikke opp
Vis hele sitatet...
Hehe det var et godt tips!

Har nå kjøpt mygg/insekt middel, musikk skal så klart med og så tenker jeg å ta med papir og blyant siden jeg leser at mange liker å tegne når de turer

Vi har bil så jeg tenker vi kjører et eller annet sted, takk for mange fine tips.
Bare ikke skriv på eksakt hvor dere skal ligge her på forumet, plutselig dukker onkel på besøk. OG nei, han kommer ikke får å bli med dere å trippe på LSD. Han gjør det motsatte.
hehe.. nei det gjør han ikke.

Stikk ut tidlig. Er et godt tips. LSD varer hele dagen og litt til. Derfor er det greit å være klar til inntak så tidlig som mulig. Si før 12:00 f.eks. Tar som regel et par timer før man når peak.

Vær forsiktig med cannabis inntak under turen. KAn gjøre ting ekstra heftig - men også forvirrende og med større mulighet for noia eller badtripp.
Anbefaler å ikke så dosere høyt ved mindre dere har erfaring med annet psykedelia. Start heller rolig og prøv det senere med høyere doser hvis dere likte å ture. Vær i et godt humør, det er feks. ikke lurt å trippe hvis man har mye som tynger sinnet, da dette kan manifistere seg negativt.

Uansett: gled dere. Naturen er definitivt det beste stedet å trippe.
Ta med dere mye god musikk, kanskje noen leker, tegnesaker og lignende. Hvis man liker surt godteri så ta med det! Er som smaken sitter igjen i en halvtime etterpå.
fisk
Loffenius's Avatar
Trådstarter
Vi begge jobber på fredag så enten stikker vi ikke ut før på lørdag eller så drar vi på fredag, men venter med inntak til lørdagen.

Jeg har tatt sopp to ganger i Amster og en gang her hjemme, mens kompisen min har prøvd sopp en gang her hjemme, så veldig erfarne med psykedelisk er vi ikke, men litt Vi har 3 sukkerbiter hver, tenker å ta 2 og så 1 etter en stund eller eventuelt spare den siste.
En stor forskjell du vil merke fra soppen er varigheten.
LSD føles ut som det aldri skal slutte i blant.. det varer i 12 timer pluss litt ettereffekter, halliser og merkelig tankegang.
Pluss at det kan hende du føler deg heeelt slått ut av trippen etterpå, 12 timer med heavy load tar på ass.

Anbefaler dere og få en god natts søvn først, 8 timer, og ta LSDen før kl 12:00 på dagen.
Anbefaler også musikk, det er helt magisk på syre - prøv å få med en iPod og noe høytalere eller headset. Jeg kunne aldri klart en hel trip uten musikk, ikke sjans engang.
Dere trenger sannsynligvis bare 1 sukkerbit hver by the way, hvis de er av normal styrke. En bit vil vare i 12 timer, så pass på med den andre!
Og få dere langt vekk opp i skauen også, et sted dere er sikre på at ingen andre kommer til å dukke opp.
Slå opp teltet FØR dere inntar syra, så dere har et sted å chille på hvis det blir litt mye.
Bare sørg for å være sikker på plassen dere har valgt, og nærområdet. Er det i boks, så ser jeg ikke et problem.
Når jeg har tatt syre så har jeg alltid vært veldig klar i hodet, aldri tankekjør eller lignende.
Første gang ble jeg veldig overrasket over hvor klar jeg faktisk var, men du er helt klart mer oppmerksom på omgivelsene og kan være litt "skvetten" som i at du WOOOW SJEKK DEN BLOMSTEN, WOOOW KJENN HVOR DEILIG VINDEN ER.

Jeg satt i det som virket en evighet å studerte en pizza i komfyren, den morphet og boblet konstant. Når den skulle spises derimot var ikke smaken noe særlig. Det smakte faktisk helt jævlig og det føltes som om du svelgte en hel potet. Dette er jo veldig individuelt så slapp av, “Turn on, tune in, drop out” og nyt turen. Anbefaler rundt 180~ug som førstegangsdose, det var epic. Nydelige visuals men fortsatt klar som et egg. Det var først da jeg candyflippet jeg la på svøm på teppet. God tur!

(Benzo er greit å ha i bakhånd, better safe than sorry)
Sist endret av monoxide; 19. juni 2014 kl. 01:07.