Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  24 3930
Hei!

Har tenkt å begynne med norske youtube pranks, og har en ide til den første videoen jeg skal lage. Vil vite om dere synes det er en god ide eller om det bare er latterlig. I mitt hode høres den rå ut men vet ikke helt.

Det jeg har tenkt å gjøre er å gå på et offentlig toalett der det er et do og to pissoar. Skal låse døren til det vanlige doet sånn at de som må tisse blir nødt til å bruke pissoaret. Da personen går å tisser skal jeg gå på pissoaret rett ved siden av å tisse mens jeg stirrer på tissen hannes og kommer med en kommentar etter hvert som: Dæven så stor den va! Eller noe i den duren. Noen som har noe tips om hva som hadde tatt seg bra ut?

Har tenkt å filme den denne uken om folket synes det høres ut som en god ide!
Også blir det mistolket og du får deg et slag
Men kjør på, syntes det er lættis at du skal gjøre det
Sist endret av roundpotato; 6. mars 2014 kl. 15:08.
Trådstarter
19 1
Sitat av roundpotato Vis innlegg
Også blir det mistolket og du får deg et slag
Men kjør på, syntes det er lættis at du skal gjøre det
Vis hele sitatet...
Et slag i tryne ville bare gjort videoen et hakk bedre Haha! Men blir nok ikke å syt om noen reagere med å slå meg i tryne.. Er ikke veldig vanlig å ha en kar ved siden av deg som står å nistirrer på kølla de mens du tisse
Å filme på et offentlig toalett vil jeg tro er en god ide om du ønsker å bli anmeldt.
Trådstarter
19 1
Sitat av Mith Vis innlegg
Å filme på et offentlig toalett vil jeg tro er en god ide om du ønsker å bli anmeldt.
Vis hele sitatet...
Ja vet.. Er litt usikker på hva jeg skal gjøre med den biten der. Kan hende jeg bare filmer i skjul uten å si noe og sensurerer tryne til karen. Mulig jeg også forvrenger stemmen.

Noen som har noen forslag med hvordan jeg kan takle denne biten?
Du risikerer jo uansett å bli anmeldt så lenge du publiserer noe slik under fullt navn, så uten tillatelse fra eieren av toalettet og de som blir filmet kan du ikke publisere slik uten å risiker en anmeldelse. Rent humorfaglig (om det er lov å si) så høres det også ut som en dårlig ide, det er en av verdens eldste vitser og det er laget uttalelige varianter av samme vits i alle tenkelige humormedia siden offentlig toaletter ble lansert.
Sist endret av Mith; 6. mars 2014 kl. 15:23.
Dette har jeg sett før( tror det var VG som hadde et skjult kamera show)
De gjorde vertfall akuratt det samme.
Prøv heller å komme opp med noe nytt
Ser ikke helt humoren i det? Hadde vært bedre om du sa "dæven så liten den var".
Vær så snill gjør det! ;P
Vet ikke om det er en god ide, men det høres morsomt ut :O
Del det på freak hvis det skjer da
nei, nei, nei...
Hmm.. Har aldri sett det før. Jeg leita en stund etter det på youtube uten hell då tviler på at akkurat den varianten er gjort før?
Dere kan jo linke videoen til dette sånn at jeg ser at det stemmer

Kan dere linke det?

-zeetings
Ble skrevet fra en venn sin bruker
Sist endret av blåtann; 6. mars 2014 kl. 15:51. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
En kar som kommenterer en annen kars utstyr ved urinalene, grunnprinsippet i sikkert tusenvis av dårlige sketsjer, vitser og tegninger. Om det er skjult kamera denne gangen forandrer jo ingenting, rent bortsett fra at det antageligvis ikke er morsomt siden selve ideen ikke er spesielt god med mindre man faktisk skriver inn humor, noe man ikke kan i skjult kamera.
Sist endret av Mith; 6. mars 2014 kl. 15:59.
Trådstarter
19 1
Sitat av Mith Vis innlegg
En kar som kommenterer en annen kars utstyr ved urinalene, grunnprinsippet i sikkert tusenvis av dårlige sketsjer, vitser og tegninger. Om det er skjult kamera denne gangen forandrer jo ingenting, rent bortsett fra at det antageligvis ikke er morsomt siden selve ideen ikke er spesielt god med mindre man faktisk skriver inn humor, noe man ikke kan i skjult kamera.
Vis hele sitatet...
Har aldri sett det før og har leita etter det på nett. Kan du linke det du snakker om?
Sitat av zeetings Vis innlegg
Har aldri sett det før og har leita etter det på nett. Kan du linke det du snakker om?
Vis hele sitatet...

Skal si du har letet godt, http://lmgtfy.com/?q=urinal+prank


http://www.youtube.com/watch?v=ed1MHDonCaQ

http://www.youtube.com/watch?v=vmsz8BtyeSw

osv
Sist endret av Crazy_Bitch; 6. mars 2014 kl. 16:04.
Sitat av blåtann Vis innlegg
Hmm.. Har aldri sett det før. Jeg leita en stund etter det på youtube uten hell då tviler på at akkurat den varianten er gjort før?
Dere kan jo linke videoen til dette sånn at jeg ser at det stemmer

Kan dere linke det?

-zeetings
Ble skrevet fra en venn sin bruker
Vis hele sitatet...
http://www.vgtv.no/#!/video/72643/ep...-paa-toalettet Der er videoen
Sitat av zeetings Vis innlegg
Har aldri sett det før og har leita etter det på nett. Kan du linke det du snakker om?
Vis hele sitatet...
Hva er det du ikke har sett? Toaletthumor? Jeg skjønner ikke helt spørsmålet ditt.
Mener du fortsatt ideen din er god bare fordi du ikke har sett akkurat din versjon enda? Dette da til tross for at det er den mest grunnleggende ideen rundt et pissoar det er mulig å komme fram til og en ide som virkelig ikke kan ha tatt deg mer enn 30 sekunder å komme opp med etter at du fant ut at du ville finne på noe inne på et toalett? Da tror jeg nesten ikke humor er noe for deg.
Sist endret av Mith; 6. mars 2014 kl. 16:11.
Trådstarter
19 1
aah.. faenda :P Noen som har noen drøye ideer som ikke er gjort før? Må være noe som ikke er ulovelig men som er tabubelagt

Trur jeg blir nødt til å endre det til å slenge dritt om pikken hans får å få noen syke reaksjoner. Kan f.eks si: Dæven korr stygg den var!
Sist endret av zeetings; 6. mars 2014 kl. 16:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av zeetings Vis innlegg
aah.. faenda :P Noen som har noen drøye ideer som ikke er gjort før? Må være noe som ikke er ulovelig men som er tabubelagt
Vis hele sitatet...
Ok, for å si det rett ut, GOD IDEER KREVER ARBEID. Du kan ikke forvente å få det servert her på internett og du må faktisk legge ned litt tid for å klekke dem ut, ikke forvente å bare kunne gå ut med kamera og filme hysteriske "pranks" som gjør deg til kjendis på 10minutter. Det er en grunn til at ikke alle jobber med humor og at tekstforfatter faktisk er et yrke, noe det ikke virker helt som du (og dine likesinnede) har forstått enda. Mulig jeg er litt krass, men det har vært veldig mange tråder om samme tema i det siste.
Sist endret av Mith; 6. mars 2014 kl. 16:17.
Meningsløst medlem
Quakecry's Avatar
Gjør norsk versjon av simple pickup f.eks
Sist endret av Quakecry; 6. mars 2014 kl. 16:16.
Men i helv... Svært hvor fiksert du skulle være på det mannlige kjønnsorgan da. Det finnes da visselig bedre alternativer enn tynnslitt slapstickhumor på barnehagenivå.

Lær av de beste; Hva gjør de mest anerkjente humorseriene og stand-upkomikerne best og mest anerkjent? Jeg skal ikke vise deg hvor i læreboka du finner svaret, men det er der en plass, det er jeg ganske sikker på. Det var dette med å gi deg fisken i stedet for å lære deg å fange den selv.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Kle deg ut som djevelen og gå i kirka? Gå i naziuniform på ett gamlehjem med veteraner? Forsvar Hitlers filosofi til folk? Prøv å kjøp sjelene til folk?
Trådstarter
19 1
Sitat av Choobe Vis innlegg
Kle deg ut som djevelen og gå i kirka? Gå i naziuniform på ett gamlehjem med veteraner? Forsvar Hitlers filosofi til folk? Prøv å kjøp sjelene til folk?
Vis hele sitatet...
Haha! Likte den djevel greia!

Kan ikke være nazi pga jeg er brun, haha!
Sist endret av zeetings; 6. mars 2014 kl. 17:13. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
King of Spooning
Acidous's Avatar
Sitat av zeetings Vis innlegg
Haha! Likte den djevel greia!

Kan ikke være nazi pga jeg er brun, haha!
Vis hele sitatet...
Og dessverre så åpenbart at det er vanvittig oppbrukt.
Annoying Devil
Jeg følger med på flere pranksters på Youtube. VG-tv har blant annet gjort en variant av denne pranken.
Det er forøvrig jævlig vanskelig å finne pranks som allerede ikke er utført.

Kan komme med et forslag til prank som INGEN har tenkt på før. Det er vel mer et "social experiment" som mange driver med på Youtube for å se reaksjoner til folk. Hadde en periode selv hvor jeg tenkte på å starte Youtube-kanal for å drive med pranks, men tiden strakk aldri til.

Gå på et universitet/skole/biblotek. Kjøp inn masse dildoer, pisker, lærmasker og sexleketøy. Pakk tingene inn i gavepapir. Sett deg ned ved f.eks. ei random jente og si "Jeg har kjøpt deg en gave!", så ber du henne åpne den opp i all offentlighet når vennene er tilstede. Så stirrer du henne inn i øynene og smiler lurt. Kan nesten garantere at kleinheten scorer 10/10 poeng eller så blir hun lynforbanna og klapper til deg. For å toppe det hele så kan du jo spørre om nummeret etter at hun har åpnet gaven, bare for å se om hun faktisk gir deg det.
Sist endret av Trezpazr; 6. mars 2014 kl. 17:55.
Skaff deg "black scleras", gå inn i kirken, bort til presten, og si du har et problem / spør om han vet hvorfor øynene dine er kullsvarte.