Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 4494
Hei!

Etter å ha søk å lest rundt omkring på nettet finner jeg ikke helt hva jeg leter etter. Jeg og noen venner tenkte å prøve oss på 2c-b i helga.

Har en del ting jeg lurer på;
- hvilken doser som er normalt og om det veies opp ut ifra kroppsvekt slik som på mdma eller om en dose er en dose å vil funke uansett hvor mye man veier?

-er det noe som kan dempe rusen om man ikke liker den eller det blir slitsomt utover natten og er det noe man ikke bør trøkke i tryne for å ødelegge rusen? Tenker da på mat eller drikke

-noen plasser har jeg lest at rusen varer fra 4-6 timer og andre 6-10 timer. Hva er rett? - regner med at det kommer ann på dosen?!

En av de første gangene på mdma klarte jeg å trø i kjeften 100mg + 150mg etter ca 1 time etter første inntak. Jeg er jente og 55kg. Dette resulterte i en sykt deilig fest i hodet mitt, men jeg hadde det så sykt varmt at jeg hadde lyst å .. ja, nesten drepe meg selv. Jeg klarte ikke røre meg for da ble det alt for varmt og kunne bare sitte på sofakanten å ikke være borti ryggen mot sofaen, for det ble som sagt for varmt. Festen føltes ut som typ et kvarter i hodet mitt, men kjæresten sa jeg begynte å komme til meg selv igjen etter en time og 45 min.

- spørsmålet mitt her er om det er noen mulighet for å "overdosere" på samme måte med 2c-b? Har forstått at det er veldig lite som skal til, og mye mindre enn mdma?!
En vanlig digg enmatur for meg er en starter på 120-140mg (alt etter hvor mye jeg vil ture) og oppkvikker på 100mg etter ca 3timer.
Noen som har anbefalt doser for min del? Er ganske nazi på hva jeg trør i kjeften og dette skal gjøres ordentlig!

Vi alle har ganske mye erfaringer med rusmidler. Røyker jevnlig, tar litt mdma og sopp. Har tatt litt cola og speed men er ikke så fan av det. Liker vel mer halliser og kosefest med masse gøye lys og fantastisk musikk.

Håper på masse bra svar! Vil ikke på tur uten å vite litt mer nøyaktige doseringer enn det jeg har klart å finne frem til nå!

På forhånd takk og god kveld! (:
Hvis du skal spise/droppe det holder det med 15-25mg. om du skal snorte det ta 15mg. det svir noe helt sinnssykt å sniffe det men rusen kommer raskere og er mer intens. Variheten er litt kortere om du sniffer det ca 5 timer. Om du spiser det varer det kanskje 6-7 timer.

Jeg vil anbefale å bli hjemme på 2c-b. jeg synes ikke det er noen god rus å gå ut blant folk på. Det kan hende er bare meg som synes dette.

Landinga på 2c-b er ganske fin. Rusen dabber av og man blir ikke sliten eller noe. Jeg pleier alltid å ha en liten cocktail med piller liggende når jeg driver med psykadelisk tilfelle ting tar en feil retning.

IKKE ta 100mg med 2c-b, da blir det ikke no særlig fint for deg^^ Lykke til =)
Ville anbefalt å droppe istedenfor å snorte første gangen, det gjør det litt mykere og letter å håndtere, så du får en feel på det.
Husker min første gang. Snortet rundt 25mg. Var ganske intenst :P
Stay safe og ha det morro!
Er ikke så forbanna ille å sniffe det :P
Trådstarter
Er ikke så glad i å putte ting i nesa, så kan det spises så gjør jeg det. (:

Hvordan er det med weed og sånn da? Syns det pleier å booste emma'n når den begynner å avta og fortsetter jeg å røyke å ikke spise emma er den gull verdt på nedturen.. om du vil kalle det det. Er det samme greia med 2c-b? Syns å huske etter å ha lest noen tripraporter at det booster det? Eller husker jeg helt feil?

Og fikk ikke helt svaret på om man veier ut ifra kroppsvekt eller en dose er en dose?
Burde feks jeg som er 55kg ta 15mg og kompisen min på 75kg ta 25mg? Eller kjører vi på samme greia å blir like tura begge to?

Ellers takk for gode råd!
Synes personlig weed og 2c-b går fint sammen, hvert fall veldig avslappende å ta seg en joint på slutten av trippen. Pleier også innimellom å røyke idet jeg kjenner noe effekt for å sparke igang trippen litt.
Hei, lurt å skjekke ut siden her, står litt om 2c-b

Tror ikke det har noe og si på hvor mye du veier, hadde gått for 15mg jeg

om du skulle trengt mer, er det bare til og ta litt til eventuelt sniffe for raskere virkning.

http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_effects.shtml
Sist endret av snillgutt; 7. mars 2014 kl. 19:52.
Trådstarter
Bra å vite!

Venninna mi fortalte idag at sist hun og noen venner hadde tatt en 2c-b tur hadde de som droppa det ikke fått effekt mens dem som snorta det fikk effekt. Er dette vanlig eller kommer det kanskje ann på hva man har spist? Skal sies at de ikke hadde vekt og hu ene som snorta en sykt feit liner sa det var som å få ett tog i tryne. -har ikke så jævlig lyst å fylle nesa av det der, så håper det ikke stemmer å at de kanskje har dosert meget feil mtp at de ikke hadde vekt?
Og hvis de snorta og droppa samme mengde, vil jo de som snorter ture sykt mye hardere?!!

Hvis det vi tar 15mg først, men ikke merker no særlig effekt, hvor lenge burde vi vente til vi stapper i oss litt til? Og eventuelt hvor mye burde vi fylle på? Er det da også bedre å snorte det eller går det greit å putte det i kapsel?

Forresten er det noen som merker forskjell på å putte greier i kapsler i forhold til feks siggpapir? Har bare brukt papir før men nå har vi kapsler. En kompis mener han får mer "slag i tryne" av å putte det i kapsler mens papir så kommer det mer snikende. Noen som er enige?
Her er alt du trenger å vite om dosering: http://www.erowid.org/chemicals/2cb/2cb_dose.shtml
For å roe ned trippen hvis det går skeis, så kan du enten ta en sobril eller lignende benzo eller du kan drikke litt alkohol.
Rusen kan vare fra 4-8 timer.
Det er veldig vanskelig å ta overdose.

Sitat av Molly90 Vis innlegg
Forresten er det noen som merker forskjell på å putte greier i kapsler i forhold til feks siggpapir? Har bare brukt papir før men nå har vi kapsler. En kompis mener han får mer "slag i tryne" av å putte det i kapsler mens papir så kommer det mer snikende. Noen som er enige?
Vis hele sitatet...
Eneste forskjellen på kapsler og rizla er at effekten kommer raskere i papir siden det tar kortere tid å fordøye.
Sist endret av turgåeren911; 8. mars 2014 kl. 17:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Fikk tak i no cubensis (sopp) hvordan er det å spise litt av det sammen med 2c-b'en da? Eller som vi tenkte; hvis vi får lite eller ingen effekt er det da trygt å spise litt av soppen?

Ene kompisen min elsker cola, og han lurer på hvordan det er og om det er farlig å kombinere 2c-b og cola?
Var selv på 2c-b i helgen
Jeg og en kompis delte litt over 120mg, Fra ca 00:00 til 10:00.
Meget bra tur! Alt rundt meg i leiligheten ble til 'gammel stue'
Samt røyk er meget interessant å se på

Når jeg vil avslutte eller synes det blir for mye av det gode, da synes jeg benzo funker bra. Og det gjelder egentlig alle psykedelika. Denne helgen ble det en pils, 4 rivotril og en røykings, så tok det kort tid før jeg var avslappet og det visuelle hadde gitt seg.

Jeg ville definitivt tatt sopp og 2c-b!
Ta soppen først ikke ta de samtidig da opptur kan bli litt i heftigste laget.
Men ikke ta for lite sopp, snort 2c-b når soppen har begynt å funke. Da kan du justere litt

God tur!!
Sist endret av purra; 10. mars 2014 kl. 16:07. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Alkohol har aldri dempet noe effekt på meg, Benzoer har dempet til en viss grad.
Men eneste jeg har prøvd som har stoppet turen helt for meg var vel en grei dose Quetiapin.
Jeg hadde aldri brukt quetiapin til å avslutte en trur!
Hvorfor ikke det?
Funket utmerket for meg.
Funker nok som bare det men synes det blir litt overkill.
Tror det kan skje litt av hvert hvis man blader dette med div turings.
Nå tenker jeg kun hvis jeg skal legge meg å turen fremdeles going on, men ordla meg kansje litt feil.
Bruker det når jeg skal legge meg etter MDMA, Amfetamin eller sopp også.
Har en tendens til å bli sittende våken lenge etter inntak av sånne ting. Amfetamin blir jo ikke akkurat i samme gate, men tenkte bare få det med, hehe..

Å så lenge jeg ikke har fått noen komplikasjoner med dette enda så kommer jeg nok til å fortsette med det.
Hadde en heftig tur på 2c-B en gang som ikke ville gi seg, da måtte jeg ty til 1000mg Quetiapin for å få sove, da jeg hadde viktige planer dagen etter.