Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1313
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Lest om n20 og mange har ganske utrolige opplevelser, ofte i kombinasjon med mdma, cannabis og psycedelica.

Er det bare en rus opplevelse eller kan man «lære» noe i samme slengen sammen med mdma foreksempel?
Hvordan er det etterpå når man er «ferdig» med gassen? Føles mdma rusen svakere etterpå hvis det er veldig intenst med n20?
Lystgass og mdma er kanskje den mest intense euforiske følesen jeg har hatt noen gang av rus, som om man har en orgasme i hele kroppen. Og man blir på en måte sugd ned i gulvet i ett par minutter før man kommer tilbake til virkligheten. Tror ikke det er så mye man kan lære av det, er mer en forsterkelse av euforiaen man allerede har.

Men man må ta frem ett par beholdere med n20 og gjemme resten, for man kan fort bli for tøff av mdma’n å gå gjennom ei hel pakke og det er ikke helt bra for å si det sånn.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Mitt definitive tips til deg som vil prøve lyst gass:
- gå på en eller annen jervareforretning og kjøp deg en kremdispenser. Sørg for at du kjøper med nok av patroner, de kommer gjerne i 10 pk og heter: Cream chargeres. Fyll opp den ene patroene, ta ett så dypt drag du bare kan, og hold pusten i minst 20 sek. Mens du gjør dette bytter du patron, sånn at neste ladning er umiddelbart klar i det du er nødt til å puste ut. Ta da umiddelbart hit nr 2 og len deg godt tilbake og hold pusten så lenge du kan... du klarer gjerne ikke lenger enn 5-10 sek pga o2 mangel. Velkommen til Wonderland i 30 sek ish Enjoy!!
Har du større dispenser enn de aller minste, kan du fylle to eller flere patroner før du trekker (jeg hadde en på en liter, tror jeg, og da gikk det fint fire patroner i fløtekammeret). Da slipper du å bruke noe av den korte rusen til å lade med ny patron. Men trykket blir sterkere, så pass på under innledende inhalering.
Sist endret av kallisti; 5. januar 2019 kl. 11:38.
Anonym bruker
"Farlig Nebbhval"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Ts her :
Takk for tipset. Det skal prøves så er bare holde, ikke puste inn og ut i en ballong? Har n20 patroner men venter enda på en «cracker» fra eBay. For og bruke med ballonger. Begynner og lure på om den ikke kommer, skulle vært her for lenge siden. Gir det en uke til, hvis ikke blir det kremdispenser.
Du det med ballonger har jeg aldri prøvd, men det gir jo forsåvidt mening å trekke inn og ut av ballongen... rusen er jo "stort sett" tap av O2 i hue :P Glemte btw å si i forrige tråd at rusen er (subjektivt) best med øynene lukket Enjoy!
Ta en titt ned i dispenseren etter noen patroner.
Da ser du restene av plomberingen som ligger på veggene der inne.