Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1207
Noen som vet om noen bra sommerprogram/reiser i sommerferien for en på 16 år som ikke er så alt for dyrt?

Vil gjerne oppleve verden litt.
Hadde hjulpet om du hadde sagt noe mer, sånn som hva du interesserer deg for, hva du ikke er interessert i, og hva budsjettet ditt er.
Trådstarter
34 1
Sitat av Zahremar Vis innlegg
Hadde hjulpet om du hadde sagt noe mer, sånn som hva du interesserer deg for, hva du ikke er interessert i, og hva budsjettet ditt er.
Vis hele sitatet...
Helst under 15k og vil bare ha det artig uten å gjøre noe som har med sport å gjøre
Jeg vet ikke om du hadde tenkt på en "ferdig planlagt" reise, eller et reisemål hvor du selv må planlegge reisen. Men språkreiser har vel ofte vært populært blant unge. Hvis du tenker å dra alene, er en språkreise en god måte å oppleve mye på, samtidig som du skaffer deg nye venner.
har du et sommer budsjett på 15 000 som 16 åring? drøyt :P
men uansett, det er jo mye du kan gjøre, jeg personlig ville nok brukt de på en heftig sydentur, kjøp en ferdig pakketur, 5000 for fly og hotel så har du 5000 i lommepenger, da har du rundt 2 uker med minner for livet.
Trådstarter
34 1
Sitat av TaterKjell Vis innlegg
Jeg vet ikke om du hadde tenkt på en "ferdig planlagt" reise, eller et reisemål hvor du selv må planlegge reisen. Men språkreiser har vel ofte vært populært blant unge. Hvis du tenker å dra alene, er en språkreise en god måte å oppleve mye på, samtidig som du skaffer deg nye venner.
Vis hele sitatet...
Ja! Noe i den duren Vet du om noe som ikke koster så alt får mye?
Har ingen erfaring med språkreiser selv, vet kun om venner som har gjort det.
Et kjapt googlesøk kan meg hvertfall disse linkene, men jobben med å lese om de forskjellige reisene skal du få
http://www.ef.no/lt/
http://www.sts-education.com/norway/
http://www.sprakreisebyraet.no/
Trådstarter
34 1
Vil resise som en gruppe ilamme fremmede folk uten noe spesielt formål
Trådstarter
34 1
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
InterRail?
Vis hele sitatet...
Hva er det og har du erfaring med det?

Vil reise til Malta og bare lære engelsk. Noen som vet om et billig alternativ?
Sist endret av blåtann; 27. mars 2014 kl. 00:14. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av blåtann Vis innlegg
Hva er det og har du erfaring med det?

Vil reise til Malta og bare lære engelsk. Noen som vet om et billig alternativ?
Vis hele sitatet...
Det er togreise rundtomkring i Europa. Har aldri vært på dette selv, men veldig lyst da jeg har kompiser og venniner som har vært på dette flere ganger.
De møter nye folk som er med på det samme, å jeg jeg har aldri hørt noen klage over opplevelsene
Vil du til Malta så burde du kansje gå for språkkurs eller lignende
Anbefaler også en språkreise. Du får mye mer ut av det en en alkoholisert sydenferie
Sitat av blåtann Vis innlegg
Hva er det og har du erfaring med det?

Vil reise til Malta og bare lære engelsk. Noen som vet om et billig alternativ?
Vis hele sitatet...
Malta er et veldig billig sted, hvis du velger å bo på øya ved siden av som heter Gozo.

Sjøl har jeg vært på Malta 11 ganger, sist gang som reiseleder for en gruppe på 40 personer. Dette er mye med tanke på at jeg bare er 16 år.

Det er også et veldig flott sted å lære seg kultur, med mye interresant historie og glade mennesker.