Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  17 3897
Heisann! =D

Jeg og kompisen min og jeg vil ha en legendarisk vinterferie. Vi bor ikke på samme plass så får ikke sett hverandre så ofte. Vi vil helst gjøre noe sykt som vi kommer til å huske. Vi er 16 og 17 å vil gjøre boe som er på kanten og noe vi ikke kan gjøre som voksne. Men hva?
På kanten og ikke som voksne.. hm bare kriminelle ting som popper opp i hodet mitt. Har dere penger? Hvor bor dere? Begyn med grafitti? Kan gi et godt kick det.
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Fyllatur til en storby eller syden? Første som popper inn i hodet mitt ihvertfall.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Fyllatur til en storby eller syden? Første som popper inn i hodet mitt ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Snakker du av erfaring, Skeet?
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
Fyllatur til en storby eller syden? Første som popper inn i hodet mitt ihvertfall.
Vis hele sitatet...
Dette er jo noe man fint kan gjøre som voksen og - så det er ikke så veldig spesielt. Man har vel nesten bedre muligheter for slike turer når man er voksen med fast inntekt. (Siden TS er 17 regner jeg med 25-30 år er regnet som voksen her)
Finn frem snowboard...finn dere et forlatt fjell. Sett utfor (husk hjelm)
Super med slike tråder hvor TS gir 0 info om økonomi, interesser, hvor i landet osv.

Da får jeg bare anta at du er forelsket i kompisen din og har penger til en natt på hotell. Få dere et hotellrom. Sug pikken hans og pul han i ræva. Det kommer du garantert til å huske resten av livet.
Noe dere ikke kan gjøre som voksne? Hva med noe dere ikke kan gjøre som 17-åringer? Det er vanvittig mye som er "Over kanten" der ass.

Dere vet lite om verden om dere tror at alle som er 30+ sitter å kjeder seg konstant eller kun tenker på kjærring\kæll og unger.
Sist endret av Mxzyzptlk; 24. februar 2014 kl. 12:24.
Hvis folk på freak skal fortelle deg kva du skal gjere så er det jo ikkje veldig legendarisk.

Hvis freak #1 såg filmene Hangover og fant ut att noe i filmen var "åj, tøft, legendarisk" for deretter å fortelle det vidare her med å foreslå kva du kan gjere, då er det jo allerede gjort i en film som mange har sett, etc.

Freak #2 såg filmen Kill Buljo og foreslår gul tettsittande drakt mens du kjøpe asparges på nærmaste matbutikk.

Derfor er det bedre å bare møte kvarandre, eventuelt drikke, etc for å bli reckless og impulsiv og finne på noke sjølv.

Bare sørg for å holde rullebladet reint for framtida etc etc etc ->
Ta en skikkelig vilmarkstur!
The World Is Yours
Dongerino's Avatar
Sitat av Bassalf Vis innlegg
Snakker du av erfaring, Skeet?
Vis hele sitatet...
Jepp! Ser ikke helt hva annet to 17 åringer som vil gjøre noe "sinnssykt" kan finne på, så en heftig partytur er det første som popper inn i hodet mitt.

Sitat av etse Vis innlegg
Dette er jo noe man fint kan gjøre som voksen og - så det er ikke så veldig spesielt. Man har vel nesten bedre muligheter for slike turer når man er voksen med fast inntekt. (Siden TS er 17 regner jeg med 25-30 år er regnet som voksen her)
Vis hele sitatet...
Nesten alt man kan gjøre når man er 17 er ting man kan gjøre når man er voksen. Man slipper kanskje ikke inn på ungdomsklubben når man er voksen, men det tror jeg ikke de syns er så "legendarisk".

TS sa absolutt null om inntekt eller økonomi, så jeg tok ikke høyde for det. Jeg tror uansett at en fyllatur til en storby vil oppleves som jævlig mye kulere når man er 17 år enn når man er 25 år.
Sitat av Skeetonez Vis innlegg
TS sa absolutt null om inntekt eller økonomi, så jeg tok ikke høyde for det. Jeg tror uansett at en fyllatur til en storby vil oppleves som jævlig mye kulere når man er 17 år enn når man er 25 år.
Vis hele sitatet...
Vet ikke jeg ass. Jeg dro selv til Aiya Napa da jeg var 16/17 og London da jeg var 18. Det var en helt kurrante turer det, men jeg har hatt det så ufattelig mye kulere på de turene jeg har hatt fra jeg var 20. Verden åpner seg så mye mer rett og slett. De turene jeg har hatt de siste 3 år, dvs. fra jeg var 23, har regelrett gruset alt jeg har gjort tidligere.
Uansett hvor kul du tror du er som 17 så er man faktisk ikke det.


Jeg anbefaler absolutt å reise. Stikk til et fett sted. Greia er at jeg kanskje ville hatt en aktivitet som hoved-poeng med turen og ikke bare dratt til et sted for å dra på snørrfylla i en ukjent by der 95% av de andre som går ut er over 20. Ha et mål bak turen så kan man heller drikke ved siden av.
Bare et par eksempler:
Stikk på surfecamp til Portugal.
Dra til Østerike og kjør ski/snowboard.
Seil rundt i middelhavet.
Dra til en by som hoster en fet konsert.
Stikk til en folkefest(et eksempel vil være okseløpet i Pamplona).
Sleng på dere sekk og gode sko, pakk mat og vatn og finn nærmeste fjell.
Ta peiling og overlev ute, mekk gapahuk å sove i til dere blir lei eller ikke orker mer.
Ekspert på påstander
Kjøp dere en paintballgevær hver og skyt på hverandre. Hvis dere ønsker å dra det helt, skyt på random folk/biler som kjører forbi og gjem dere når dere skal skyte eller løp. Burde bruke noe tøy for å dekke fjeset deres.

Sjekke opp fremmede jenter, hvis dere er ikke homser
Gå naken og Ring på dørklokker til randome folk og vil selge kroppen for et glass cola, det sier dere til folk som åpner døra.
Kjøpe masse dopapir og kaste rundt hos folk som dere hater eller på et kjøpesenter
Irritere gamle folk
Synger høyt på et plass med masse mennesker

Har flere på lager, men orker ikke skrive mer nå.
Kjøp masse plastfolie og pakk inn tilfeldige biler.
Sitat av IRead Vis innlegg
Kjøp dere en paintballgevær hver og skyt på hverandre. Hvis dere ønsker å dra det helt, skyt på random folk/biler som kjører forbi og gjem dere når dere skal skyte eller løp. Burde bruke noe tøy for å dekke fjeset deres.

Sjekke opp fremmede jenter, hvis dere er ikke homser
Gå naken og Ring på dørklokker til randome folk og vil selge kroppen for et glass cola, det sier dere til folk som åpner døra.
Kjøpe masse dopapir og kaste rundt hos folk som dere hater eller på et kjøpesenter
Irritere gamle folk
Synger høyt på et plass med masse mennesker

Har flere på lager, men orker ikke skrive mer nå.
Vis hele sitatet...
Skriv fler!
Kjøp plastfolie og pakk inn kompisen din!
Sist endret av Spenna; 27. februar 2014 kl. 00:41.
Gå på brølings!! Det er nesten som ring på spring bare mye bøser da du fyller opp genseren med grus og går inn i gangen til et random hus å brøler alt du har slipper grusen på gulvet, venter ril det kommer folk og løper som bare faen! Skal love deg at du får adrenalin av det