Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 3226
Fikk litt amfetamin for 2 uker siden, de har nå alle blitt levert og jeg har 2 forseglet poser med amf igjen,

God amfetamin skal ikke lukte? denne lukter sterkt, men ikke skittent!

Han jeg fikk det av sa noe sånt som (Tørk den og rist den)? ja de trengs men hvordan?

Den er mye minde våt enn på bildet som jeg har åpnet den å hakket i den http://bildr.no/view/NWtPSmth

Fikk litt amfetamin for 2 uker siden, de har nå alle blitt levert og jeg har 2 forseglet poser med amf igjen,

God amfetamin skal ikke lukte? denne lukter sterkt, men ikke skittent!

Han jeg fikk det av sa noe sånt som (Tørk den og rist den)? ja de trengs men hvordan?

Den er mye minde våt nå som jeg har åpnet den ene å hakket i den. latt den stå åpen i snart 24 timer forsatt like fuktig.

Det gjør vondt å snorte, jeg snakker skikkelig pain. det er mer som må gjøres med, den hjelp meg freaks Bildet

Kan godt ta flere bilder hvis dere vil..... http://bildr.no/view/NWtPSmth
Sist endret av Handy andy; 22. februar 2014 kl. 03:27. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Hadde slik amf for rundt 2 år siden, den skal droppes ( hvis det er den typen jeg tror det er ut i fra bildet, men ikke ta dette for god fisk, sier bare min erfaring!) dette smalt som bare juling. å funken varte i ett par dager på meg for å si det sånn! men kan hende det ikke er samme amfen, men prøv å dropp den Lykke til!
Sitat av freaktz Vis innlegg
Hadde slik amf for rundt 2 år siden, den skal droppes ( hvis det er den typen jeg tror det er ut i fra bildet, men ikke ta dette for god fisk, sier bare min erfaring!) dette smalt som bare juling. å funken varte i ett par dager på meg for å si det sånn! men kan hende det ikke er samme amfen, men prøv å dropp den Lykke til!
Vis hele sitatet...


Den er laget for å svelge? Noen andre der ute som veit noe ?
Sitat av Handy andy Vis innlegg
Den er laget for å svelge? Noen andre der ute som veit noe ?
Vis hele sitatet...
Ligna 50/50 på den amfen jeg hadde, men jeg fikk ''klebrig'' amf i rene krystaller, så det var den beste amfen jeg noen sinne har prøvd! men du får prøve å droppe den å se om du får funk, ''våt amf'' tror jeg ikke er noe særlig å snorte.. kansje vurdere om denne skal i søpla siden det gjør ondt å snorte den.. ? men får se hvilke svar du får fra andre
Høres ut som "marsipan" speed spør du meg..
Et godt tegn er jo at den ikke lukter som undergangen på Oslo S, om som du sa at den bare lukter stramt men ikke skittent.
Hva den er blandet med kan jeg desverre ikke svare på.
Men om man ikke er noe fan av å droppe (sånn som jeg er), så kan man la den ligge øitt i en svakt oppvarmet ovn så den blir mer pulvisert.
Men funker jo fjell å droppe god "marsipan", tar litt lenger tid før funksjon, men det varer lenger.
Sitat av KjellFresh Vis innlegg
Høres ut som "marsipan" speed spør du meg..
Et godt tegn er jo at den ikke lukter som undergangen på Oslo S, om som du sa at den bare lukter stramt men ikke skittent.
Hva den er blandet med kan jeg desverre ikke svare på.
Men om man ikke er noe fan av å droppe (sånn som jeg er), så kan man la den ligge øitt i en svakt oppvarmet ovn så den blir mer pulvisert.
Men funker jo fjell å droppe god "marsipan", tar litt lenger tid før funksjon, men det varer lenger.
Vis hele sitatet...
lukter ikker marsipan. det lukter stramt men rent.

Jeg har en pose med dårlig her, jeg merker stor forskjell...

Det er ikke marsipan, den lukta er helt spesiell, men jeg kan ta feil. hvordan skal jeg varme den ?

varmer den i ovnen, svak varme lukter mindre å mindre.....

Lukten er helt fjernet! det lukter ingenting etter at jeg varmet den! . Men! konsistensen er helt lik, vet ikke hva jeg skal si det er.... fuktig, slimete, det sitter løst sammen hele tiden....

?

Akkurat som melis, det er ikke pulver....

sniffa hele første posen nå. Jeg er ikke imponert! har en til den ligger til tørk på varmekablene. Kanskje noen Freaks kan gi meg et godt eksempel på hvordan jeg skal bruke det??

Sprøyter er uaktuelt!

Liten oppsummering.

Etter at jeg varmet amfetaminen på ovnen ble all lukt borte, den ser og føles perfekt ut.

Jeg merker ingenting. kompis tok en liner, beste han hadde fått. jeg tok subutex for 3-4 timer siden kan det være det som stopper amfen?!
Sist endret av Handy andy; 22. februar 2014 kl. 14:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
subutex kombi amfetamin,er vel litt feil ?,
meningen med god amf,at du skal være der oppe , å rushe....hviis du har gode varer,så hadde jeg nok latt være å eller kjørt en an helg ,, ,når ape dopen er ute av systemet.... ordn deg Rivo isteden, hadde nok fått deg ut av sofaen

lage seg en varm kopp Te, med litt sukker

godt eksempel.

lage seg en varm kopp Te, med litt sukker

godt eksempel.[/quote]

lage seg en varm kopp Te, med litt sukker

godt eksempel.
Sist endret av robbi; 23. februar 2014 kl. 04:01. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.