Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  41 15617
hei noen som har erfaring og kan svare på noen spørsmål ang amfetamin rektalt? dosering, burde en filtreres gjenom bomul osv.
Fysj a meg! Er ikke noe særlig glad i sprøyter, men hadde jeg vært så desperat hadde jeg heller satt meg et skudd. Det klineriet der skal ikke opp i rompa!!
Innsiden av endetarmen er en slimhinne, så du kan gå ut ifra at det vil fungere omtrent som å ta det nasalt, både når det gjelder dose og virkning.

Men husk: Svir'e i nesa, så svir'e i rumpa!
La den stakkars stumpen være i fred. Om du ikke vil snorte, dropp det heller med rizla. Funker like fett det.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Sitat av sh1bby Vis innlegg
La den stakkars stumpen være i fred. Om du ikke vil snorte, dropp det heller med rizla. Funker like fett det.
Vis hele sitatet...
Dog med en litt høyere dose, lengre onset time osv. (og lengre virkning forøvrig)
sikkert bare til å prøve :P gji en tilbakemelding vist du prøver xD
Hvordan er det med hasj i analen? Tenkte jeg skulle skræve med rumpa mens en venn blåser inn røyk. Vil dette fungere?
Sitat av xiyuno Vis innlegg
Hvordan er det med hasj i analen? Tenkte jeg skulle skræve med rumpa mens en venn blåser inn røyk. Vil dette fungere?
Vis hele sitatet...
som sakt er det bare til å prøve men det bør vere en god venn :P
Sitat av xiyuno Vis innlegg
Hvordan er det med hasj i analen? Tenkte jeg skulle skræve med rumpa mens en venn blåser inn røyk. Vil dette fungere?
Vis hele sitatet...
Det fungerer veldig bra, vil ta litt lengre tid å få virkningen enn om du røyker det til vanlig men den kommer relativt raskt.

I stedenfor å få en kompis til å blåse røyken inn i rumpen så blåser du opp en ballong med en tut av plastikk eller noe annet hardt. Hold luften inne i tarmene i ca. 10 sekunder før du letter på trykket.
o shit waddup
Om dere vil lese mer om emnet på egenhånd er noen av folka på www.bluelight.ru veldig glad i å ta diverse drugs i toern.
Sitat av skolms Vis innlegg
Det fungerer veldig bra, vil ta litt lengre tid å få virkningen enn om du røyker det til vanlig men den kommer relativt raskt.

I stedenfor å få en kompis til å blåse røyken inn i rumpen så blåser du opp en ballong med en tut av plastikk eller noe annet hardt. Hold luften inne i tarmene i ca. 10 sekunder før du letter på trykket.
Vis hele sitatet...
Jeg må bare spør, hvordan vet du dette ? kilder ? :P eller er det bare teoretisk, at siden du har tynn hud i analen så tar dette opp thc?
Sitat av painmaster Vis innlegg
Jeg må bare spør, hvordan vet du dette ? kilder ? :P eller er det bare teoretisk, at siden du har tynn hud i analen så tar dette opp thc?
Vis hele sitatet...
Kanskje han har erfaring?
Sitat av skolms Vis innlegg
Det fungerer veldig bra, vil ta litt lengre tid å få virkningen enn om du røyker det til vanlig men den kommer relativt raskt.

I stedenfor å få en kompis til å blåse røyken inn i rumpen så blåser du opp en ballong med en tut av plastikk eller noe annet hardt. Hold luften inne i tarmene i ca. 10 sekunder før du letter på trykket.
Vis hele sitatet...
Ok, takk for tipset.
sorry vist jeg virker litt kjip men denne tråden er ganske sprø , så jeg sliter litt med å forstå hvorfor noen vil ta amfetamin i fiseringen, for ikke å snakke om gall! Men for all del , er jo et reèlt spørsmål så kjør på
Sitat av painmaster Vis innlegg
sorry vist jeg virker litt kjip men denne tråden er ganske sprø , så jeg sliter litt med å forstå hvorfor noen vil ta amfetamin i fiseringen, for ikke å snakke om gall! Men for all del , er jo et reèlt spørsmål så kjør på
Vis hele sitatet...
Jeg forstår deg, for å være ærlig tullet jeg bare med å røyke hasj med analen. Men virker som folk faktisk har gjort det

EDIT: Men nå fristet det egentlig å prøve det en dag
Og forresten, er det noe bedre å røyke rektalt enn vanlig ?
Sist endret av hestelus123; 21. mars 2010 kl. 03:02.
Sitat av xiyuno Vis innlegg
Jeg forstår deg, for å være ærlig tullet jeg bare med å røyke hasj med analen. Men virker som folk faktisk har gjort det

EDIT: Men nå fristet det egentlig å prøve det en dag
Og forresten, er det noe bedre å røyke rektalt enn vanlig ?
Vis hele sitatet...
skal faktisk erlig innrømme at idèen surret rundt i hodet mitt en stund hos meg ogsp :P hvem vet , kanskje det og blir prøvd en dag ;P
Å ta en fotball pumpe og trykke den full med hasj for så og sette den i rompa og trykke inn er noe av det mest herligste.
Rusen kommer nesten med en gang, og du blir så forbanna grisefjern.

Ulempen er at du promper hasj i noen dager.
Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Å ta en fotball pumpe og trykke den full med hasj for så og sette den i rompa og trykke inn er noe av det mest herligste.
Rusen kommer nesten med en gang, og du blir så forbanna grisefjern.

Ulempen er at du promper hasj i noen dager.
Vis hele sitatet...
Grats med Innlegg: 777

Snakker du av erfaring eller er det bare en idè?

Vil det være sunnere å snuse rektalt? Og vil kokain i analen være vondt?

Forresten fant noe på et forum angående kokain i analen, "I used to do it when my nose was too fcked up. It feels numbs and the come-up is the same as nasal."
Sist endret av hestelus123; 21. mars 2010 kl. 03:15.
herre jesus folkens. analen er ein ut gang. ingen inngang. ting skal ut der ikkje inn :P bare tanken på å snuse,sniffe og alt da der er ein stor feil tanke :P
Sitat av xiyuno Vis innlegg
Grats med Innlegg: 777

Snakker du av erfaring eller er det bare en idè?

Vil det være sunnere å snuse rektalt? Og vil kokain i analen være vondt?

Forresten fant noe på et forum angående kokain i analen, "I used to do it when my nose was too fcked up. It feels numbs and the come-up is the same as nasal."
Vis hele sitatet...

Tusen takk!
Dette er av erfaring. Gjort det et par ganger. Men sliter liksom med og finne noen som vil trykke presse fotball pumpa i ræva på meg, så gjør det kun når jeg er med en spessiel kompis

Tror faktisk og snuse rektalt går helt greit. Kokain i analen vet jeg ingen ting om! Men lykke til om du prøver.
Sitat av Jont1993 Vis innlegg
herre jesus folkens. analen er ein ut gang. ingen inngang. ting skal ut der ikkje inn :P bare tanken på å snuse,sniffe og alt da der er ein stor feil tanke :P
Vis hele sitatet...
Men det absorberer bedre i analen? hva om du har noen skikkelig svake greier å vil få mest ut av det?

Sitat av Cartman Jr Vis innlegg
Tusen takk!
Dette er av erfaring. Gjort det et par ganger. Men sliter liksom med og finne noen som vil trykke presse fotball pumpa i ræva på meg, så gjør det kun når jeg er med en spessiel kompis

Tror faktisk og snuse rektalt går helt greit. Kokain i analen vet jeg ingen ting om! Men lykke til om du prøver.
Vis hele sitatet...
Men kan du forklare litt mer detaljert, hvordan du gjør det? Jeg vil gjerne ikke høre detaljert hvordan du stapper den inn i analen, men du skjønner tegningen.
[quote=xiyuno;1663658]Men det absorberer bedre i analen? hva om du har noen skikkelig svake greier å vil få mest ut av det?


om du har skikkelig svake greier så putter du det oppi nesa. det er tynnere hud i nesen enn i analen.
Sitat av Jont1993 Vis innlegg
om du har skikkelig svake greier så putter du det oppi nesa. det er tynnere hud i nesen enn i analen.
Vis hele sitatet...
Biotilgjengeligheten til Amfetamin er 95–99% rektalt og 75% nasalt
Så man oppnår bedre effekt ved å stikke det i analen.
Sitat av akhbar Vis innlegg
Biotilgjengeligheten til Amfetamin er 95–99% rektalt og 75% nasalt
Så man oppnår bedre effekt ved å stikke det i analen.
Vis hele sitatet...
har du noen kilder på dette ?
Sitat av gladjenta78 Vis innlegg
hei noen som har erfaring og kan svare på noen spørsmål ang amfetamin rektalt? dosering, burde en filtreres gjenom bomul osv.
Vis hele sitatet...
gjøviksnorten som det heter.. bare å blande makkan med vann og fylle pumpa for så å trykke det opp i rektum.. svir ikke.. dosen velger du selv.. er du vandt til store doser så tar du en stor dose.. eller ta en vanlig brukerdose (ca et kvart gram)
Her lukter det hemoroider lang vei :P
Rektal bruk av heroin er faktisk anbefalt for langtidsbrukere som sliter med ødelagte blodårer og betennelse i muskler etter intramuskulære injeksjoner. Jeg regner med at det samme gjelder amfetamin, uten å si det for sikkert.

Metoden som er anbefalt av leger er å ta av kanylen på sprøyta og sprøyte stoffet (utblandet i vann) opp der sola sjeldent skinner...
Denne tråden vinner på så mange nivåer. Takk for den gode latteren, folkens!

...men jeg kjenner til folk som faktisk har blitt hekta på "rompepompen", som vi sier på bærgensk. Fyren kunne ikke snorte mer fordi nesen var så fakka, men misbruket og problemet ble jo bare større av å gå over til rektaladministrasjon. Dette gjelder da speed.
Synes det er en helt grei måte å ta amfetamin på i forhold til å sette det i blodåra, etter vært har man jo ikke årer igjen å sette i og de ødelegges og det dannes brusk i blodårene så får slike klomper der.Nesen min ble i vært fall ganske ødelagt innvendig noe som har resultert til att den har knektes alt for fort ved fall ol.Man bruker å mekke ut speeden når man setter den i rumpa(ikke prøvd det selv) men man har seelfølgelig ikke nåla på når man injiserer det:PMen tenker mye bruk og sterke doser kan ødelegge slimhinner i anus noe som sikkert ikke er noe gøy.Men vil annbefale å unngå amf i det store å hele ,men skal ikke gi deg noen moralpreken du er jo voksen så du vet vell hva du gjør håper jeg...
Jeg vet ikke med dere, men å stappe et stoff som uten unntak ødelegger både blodårer og neser opp i rumpa virker for meg som det reneste idioti.

Ikke at jeg kan backe opp dette med en kilde, men jeg vil anta at resultatet for rumpa di stort sett vil være det samme som om du hadde blitt tørrknullet jævlig hardt av en kar med et heller uvanlig stort lem. Dette er ikke spesielt behagelig. Just take my word for it.
Sist endret av Lille Nikotin; 23. mars 2010 kl. 07:06.
▼ ... over en uke senere ... ▼
grunnen til at man i det hele tatt tenker på å ta det rektalt er jo som regel fordi man vil ha best mulig rus uten å ødelegge nesa (som forøvrig tar kortkort tid) og ikke vil sette nåla, alikevel må jeg si at jeg ikke har tenkt tanken engang, ettersom jeg føler det er liten forskjell på effekten med tanke på snorting vs drop og regner med det ikke gir meg mye forskjell om jeg skulle spruta lissa inn i det mørkeste hull :-p
Sitat av Lille Nikotin Vis innlegg
men jeg vil anta at resultatet for rumpa di stort sett vil være det samme som om du hadde blitt tørrknullet jævlig hardt av en kar med et heller uvanlig stort lem.
Vis hele sitatet...
Nå er jeg fryktelig spent på resonnementet ditt.
Takk skal dere ha. Denne diskusjonen just made my day kan du si
Sykt morsomt

Men fra spøk til revolver, spar nå stakkars stompen. Ikke nok med at den må presse ut sinnsyke kabler ofte, må den også absorbere narkotikum også ?
This makes me a sad panda
hva med å putte det i skjeden istednfor, om du er jente?
Sitat av Skreppo Vis innlegg
hva med å putte det i skjeden istednfor, om du er jente?
Vis hele sitatet...
Hmm, vet ikke hvor bra det er.

Man bruker som regel en intim såpe for å vaske seg der, og de inneholder bare milde ting. Og når vi tar f.eks amfetamin der? vil tro det gjør vondt, er ikke sikker på dette
Sitat av xiyuno Vis innlegg
Hmm, vet ikke hvor bra det er.

Man bruker som regel en intim såpe for å vaske seg der, og de inneholder bare milde ting. Og når vi tar f.eks amfetamin der? vil tro det gjør vondt, er ikke sikker på dette
Vis hele sitatet...
Var vitne til at en jente fikk amfetamin smurt opp i skjeden på fest en gang, det funka visst jævlig bra sa hun. Fikk tilbud om å stikke innom der jeg også, men takket pent nei, ikke faen om jeg vil ha rester av amf under forhuden..
Haha, makkahorer ass. Typisk. Skjeden tar nok opp. Er jo slimhinne det og såvidt jeg vet?
Sitat av x3m187 Vis innlegg
Og helt ærlig, HVA FAEN? Hvorfor skal man absolutt besudle fiseringen? Jeg antar at ræva har en bakterieflora som opprettholdes. Men å stikke skitten dop som gud vet hvor mange har vært borti, det kan da ALDRI være en god ide.


Så nei, ikke putt dritt i ræva. Hva faen har skjedd med "Sunn og god Norsk bondevett"
Vis hele sitatet...
Hva er forskjellen på å "stikke skitten dop" i nesa, armen eller rompa? Svelge skitten dop?

Poenget er at amfen fungerer mye bedre rektalt enn den gjør i nesa, og er et bedre alternativ til å skyte.
Altså, "skitten dop" kan være alt fra laktose & virkestoff, til en spennende cocktail av virkestoff, strychnine, mannitol, reststoffer, løsemidler, vaskepulver, annet hvitt pulver, osv...

Så forskjellen vil være avhengig av hva stoffet ditt er kuttet med.
▼ ... noen uker senere ... ▼
kan bare opplyse om at det funket jævlig bra! liten pumpe som jeg selvfølgelig satt selv! svei ikke heller, kommer absolutt til å gjøre det igjen.
Sist endret av Dodecha; 29. april 2010 kl. 21:30. Grunn: man trenger bare ett utropstegn av gangen
Sitat av Skreppo Vis innlegg
hva med å putte det i skjeden istednfor, om du er jente?
Vis hele sitatet...
Det hørtes ut som en god oppskrift på bakteriell vaginose.