Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 2375
Anonym bruker
"Lykkelig Kanin"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei!
Har ikke rørt hasj siden tidlig Juli og skal på innrykk om to ukes tid, jeg lurer på hvor strenge hundene er og om noen her inne har hørt eller vet om noen som har blitt tatt for ting som er lett å glemme. Har kjøpt ny jakke, bukse, T-skjorter og passer på at jeg bruker "cleane" bagger og toalettmapper. Har to hettegensere jeg har røyket i 1 eller 2 ganger og vasket ett par ganger siden jeg røyket sist, mener at de ikke var i kontakt med shit direkte, men at jeg KAN ha brukt de til å oppbevare en junte eller to. Hvor gode er hundene? Hva burde jeg tenke på og hva kan gjøres for å forbedre sjangsene mine forbi hundene?
Hvis alt du har med deg er vasket så ser jeg ingen grunn til bekymring. Nå har ikke jeg noe serlig peiling på militæret (som jeg tror du snakker om) men det er vell sån uansett i samfundet at hvis de ikke finner noe fysisk på deg eller i urinen/blodet ditt så har de ingen ting å bevis mot deg
Anonym bruker
"Arktisk Gravso"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Når jeg og en kompis hadde innrykk sammen i fjor, så var det en del som ble tatt. Blant annet han ble markert på.

Vask telefonen din, cover og lommebok da de tester det.
Gjør som meg, kjøp nye boxere, sokker og to eller tre gensere som er nye. Ta med en bag som aldri har vært borti hasj.
Sko kan også bli markert på, så pass på det.
Anonym bruker
"Tolerant Grønngylt"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Så lenge du har vasket alle klærne og det er en måned siden du sist var i kontakt (lukt) med hasj så har du ingenting å bekymre deg over. Hvis du skulle vært så uheldig å bli stoppet så har jo du ikke noe på deg, og urinprøven vil også være clean.
Ikke noe stress om man blir markert. Bare ikke innrøm at du noen gang har røykt.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei!
Har ikke rørt hasj siden tidlig Juli og skal på innrykk om to ukes tid, jeg lurer på hvor strenge hundene er og om noen her inne har hørt eller vet om noen som har blitt tatt for ting som er lett å glemme. Har kjøpt ny jakke, bukse, T-skjorter og passer på at jeg bruker "cleane" bagger og toalettmapper. Har to hettegensere jeg har røyket i 1 eller 2 ganger og vasket ett par ganger siden jeg røyket sist, mener at de ikke var i kontakt med shit direkte, men at jeg KAN ha brukt de til å oppbevare en junte eller to. Hvor gode er hundene? Hva burde jeg tenke på og hva kan gjøres for å forbedre sjangsene mine forbi hundene?
Vis hele sitatet...

Hei. Vis du har kjøpt deg helt nye klær og bag så går det fint. Ville også kanskje tatt med en annen mobil som ikke har vært i kontakt med stoffet da det setter seg godt i sprekker. Utover det så kommer du langt med å leke dum og si at du aldri har vært borti narkotika før
Lykke til med innrykk og forhåpentligvis resten av tjenesten hilsen gammel gardist
Anonym bruker
"Syk Hai"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Nå nylig, ble min lillebror dimmitert fra forsvaret og sendt hjem midt på natta fordi han ble markert av bikkjene, og det ble funnet sporer i bagen og i toalettmappa. De fant ingen form for cannabis, og urinprøven slo inn negativt. Han ble likevel sendt hjem i fra en tjeneste som han hadde gledet seg til, og var veldig gira på å gjennomføre. Han har aldri rørt cannabis, er helt straight, og i god form.
Jeg føler skyld over det som har skjedd, da jeg har brukt cannabis halve livet og oppbevart og mekket inne på rommet mit, som er ved siden av hans de siste 8 årene, uten at han har visst noe om dette (som jeg tenkte var til det beste.) Vi har delt bad og dørhåndtak så jeg har nok over tid klart å smitte han med cannabispartikler, og ikke set for meg at dette ville ødelegge førstegangstjenesten hans.
Det er dorlig stemning i hjemmet.