Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  59 11558
Hva bør enn velge vist man får ett tilbud Ritalin eller Concerta? Har selv bare erfaring med ritalin og den funker for meg. Men har aldri prøvet Concerta? Nå har jeg lest hele tråden og det er mange meninger om hvordan den skal tas. Men jeg pleier og snorte ritalinen selv.
Jeg har aldri prøvd Concerta. Men om du får tilbud om det eller Ritalin depot 40 mg, ville jeg tatt ritalin. Da det bare er å åpne kapselen, knuse kulene inni og sniffe. Og det er mye mindre bindestoff og slikt enn i tablettene
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Beethoven på crack
Shitfaced3207's Avatar
Til alle som "skreller" tablettene: Omtrent 22 % av metylfenidaten ligger i "skallet" for å gi en nogenlunde "akutt" effekt. Hvis en vil la være å la dette gå til spille er det fult mulig å løse opp skallet i en flaske vann for så å drikke det. (Kan være greit å regne ut hvor mange mg man får i seg, før man drikker innholdet i flaska, for å unngå ubehagelige effekter)
hmmm... ok. Men da er det bare å skrelle av skallet og spise det da. så ta vekk den ekle hinna rundt den grønne og hvite delen, skjære vekk det grønne. Så knuse det hvite og så sniffe om man absolutt skal sniffe. Da får man jo i seg det som ligger i skallet oralt og resten nasalt. Men en helvettes jobb.

Så sikkert bedre å bare tygge hele pilla og så svelge, da slipper man jo depot effekten i alle fall.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Beethoven på crack
Shitfaced3207's Avatar
Sitat av Cherie Vis innlegg
Så sikkert bedre å bare tygge hele pilla og så svelge, da slipper man jo depot effekten i alle fall.
Vis hele sitatet...
Min erfaring er at hvis man inntar methylfenidat oralt går en glipp av det herlige "rushet" en får av å snorte.
Sitat av Pyr0-GonTz Vis innlegg

2 av oss opplevde en orgasmelignende følelse i anus. Vet det høres forbanna merkelig og tvilsomt ut, men ingen av oss har noen gang hatt homosexuelt eller analt samleie. Det ver som en vanlig orgasme ganger 3. Føltes veldig rart. Noen som har opplevd lignende?.
Vis hele sitatet...
Tjo, må si at tanke på at du hadde analorgasme / orgasme x 3 av concerta, gjør at jeg kjenner det rykke i smilebåndet

Noe av det merkeligste jeg har hørt. Husker du hele kvelden, eller? Hvis ikke...
Sist endret av ghettokid; 11. juni 2011 kl. 19:53.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hva inneholder disse?
Metylfendiat, en type amfetamin.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Metylfendiat, en type amfetamin.
Vis hele sitatet...
Okay. Men er det vanlig å få store pupiller etter 2 stk?
methylfenidat er ikke et amfetamin. stimulanter har en tendens til å gjøre pupillene større på brukeren.