Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  76 18752
Fikk i meg 50 (hadde 50, masse stuk. Fant bl.a. 6 i boxern) blåvalium fredag før 17.mai. Tok meg en uke før jeg var smålig på beina igjen. Mister fortsatt balansen til tider. Husker ingenting, bortsett fra at sjefen lurte på hvorfor jeg hadde vært borte fra jobb, og om jeg hadde handlet illegale medisiner. BLÅnekt:P Nei, ikke noe jeg gjør igjen.
▼ ... over en uke senere ... ▼
vært våken på god makka å sitt å sug på en blåvalium nå , har 9 stk Roche igjen av piller å bare tanken på d hjelper , greit å ha på avtenninga











" æ så Darth wADER uttaforr her for nå uka sidn , fått sæ jobb som Landsbyidiot"
Sitat av Kimasj Vis innlegg
mener Imovane gir en effekt om man drikker men jeg skal ikke påstå noe der
(ikke prøv) hehe :P
Vis hele sitatet...
jada det går fint an å ruse seg på imovane, både alene og med alkohol. Sistnevnte er dog risikosport.
▼ ... over et år senere ... ▼
blå valium skal i utgangspunktet vere 10 mg men min erfaring er at det man kjøper på gata å ikke på apoteket er 9 av 10 ganger buffe i hvert fall under et av ledene før de kommer til deg som bruker (siste led)
så med minder du er kjempe heldig er ikke de valiumene mere en maks 7 mg å har kansje mye dritt i seg som du heller ikke vil betale for å putte i deg gå heller for sobrilene du de gir en mye mere avslapene rus desuten er det muskel avslappende medikament
Har du tilgang på både sobril og valium, hadde jeg tatt maks 10mg valium og toppet med 50-60mg sobril. Da slipper du å sjangle rundt i flere dager (som du hadde gjort om du bare stapper innpå masse valium).
Og hold deg unna alkohol når du tar dette! Sikkert blitt sagt tusen ganger før her på forumet, men folk lærer dessverre ikke.
Benzo er kjedelig, du blir bare en zombie med alzhimers.
Sitat av ZionRoad Vis innlegg
Benzo er kjedelig, du blir bare en zombie med alzhimers.
Vis hele sitatet...
Da tror jeg du har brukt benzo på en helt gal måte!
Benzo er til å slappe av på, bli frytløs når du trenger det (f.eks i større møte hvor du må si og forklare mye) og selvfølgelig sove på.
Men det er med Benzo som alt annet, bruk det med måte
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Man kan kose seg med valium, man blir fryktløs, rolig, og det meste er behagelig. Lenge siden sist, men det er helt klart en koselig rus. Men muligens ikke den mest givende på noen som helst måte.
Min erfaring med å knaske piller over lenger tid (uten anbefalt dosering av lege) er at man blir litt likegyldig, og tiden bare flyr forbi. Den perioden jeg gikk på valium, rivotril og xanax har ganske mange sorte hull. Alt er en eneste grøt der jeg kun kan huske enkelte episoder. Alle andre så på meg at jeg var sliten og sløv. Det var ganske innlysende. Men man bryr seg rett og slett ikke.

Nå går jeg på sobril. Denne gangen etter anbefalt dosering, og det går helt greit. Sobril er ganske "mildt".
Sist endret av Lucy In The Sky; 5. desember 2011 kl. 11:16.
Hadde jeg vært deg,hadde jeg gått for sobrilen.. du veit jo ikke stort om dette her hører jeg,og valium er vel hakke vassere en sobril,ta et par 25mg sobril hiv deg på soffan og kos deg med en god film! Dette holder i laange baner for deg!!
en drittsekk såklart
drittsekken's Avatar
blåvalium er ett benzo det er 10mg diazepam, og JA, disse gir rus
▼ ... over en uke senere ... ▼
Råder ingen til å innta noen som helst legemidler som benzoer...de er livsfarlige...og avhengighetsfaren er stor...man kan bli avhengig av små doser bare etter noen dager...veldig fin som akuttmedisin...men kan være verre enn heroin å slutte med pga abstinens som i flere tilfeller kan vare i årevis...et rent helvete...www.kilen.org har masse info om dette...Blåvalium er vel en 10 mg valium...de man har på et vanlig apotek er 5 mg og 2,5 mg...d e vel bare på sykehus man har blåvalium
Sitat av Ulva Vis innlegg
Råder ingen til å innta noen som helst legemidler som benzoer...de er livsfarlige...og avhengighetsfaren er stor...man kan bli avhengig av små doser bare etter noen dager...veldig fin som akuttmedisin...men kan være verre enn heroin å slutte med pga abstinens som i flere tilfeller kan vare i årevis...et rent helvete...www.kilen.org har masse info om dette...Blåvalium er vel en 10 mg valium...de man har på et vanlig apotek er 5 mg og 2,5 mg...d e vel bare på sykehus man har blåvalium
Vis hele sitatet...
Benzoer er langt ifra livsfarlige ved vettig bruk.Faktisk så er benzoer veldig lite giftig,det skal sinnyke doser til for og krepere.
Og avhengihetsfaren veit de fleste på dette forumet om fra før.Og nei,man får ikke blå valium på norske sykehus.
Har gått på benzo i over 6 månder nå, abstinenser får du fra dag 1 uten, men de er borte etter 1-2 uker.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Abstinenser får du fra 3 uke den på valium Husk de da knaker de
Dette med abstinenser er nok veldig individuelt.
Selv har jeg nå tatt Rivotril 1-3 ganger i uken i nesten 2-3 måneder, uten å få abstinenser.
Sist endret av peisen; 1. januar 2012 kl. 08:44.
Blå var min innvei, sier legen ihvertfall. Beste midlertidige stor-demper på min angst diagnose har jeg funnet ut, på arbeidsplass osv. Synd det er så mye pissblått rundt. HK <3
rivotril er tingen!! hvis du ikke får tak i flunipam da, noe som ikke er så lett lengre..
Lurer på en ting med valium, hva er det egentlig? er det smertestillende eller er det beroligende ? eller er jeg helt på bærtur?
Sitat av CookieY Vis innlegg
Lurer på en ting med valium, hva er det egentlig? er det smertestillende eller er det beroligende ? eller er jeg helt på bærtur?
Vis hele sitatet...
Valium er langtidsvirkende beroliggende.
Sitat av CookieY Vis innlegg
Lurer på en ting med valium, hva er det egentlig? er det smertestillende eller er det beroligende ? eller er jeg helt på bærtur?
Vis hele sitatet...
Er hovedsaklig beroligende, kan også brukes mot muskelsmerter.
Sist endret av Ole2005; 8. januar 2012 kl. 04:36.
valium blir brukt mot angst, er beroligende og muskelavslappende.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Sitat av BodyBag Vis innlegg
Okei, dette er noe jeg aldri trodde om meg sjæl..
Jeg er en stoner, men er så fuckings innrøyka at jeg kjeder ræva av meg!
Lurte derfor på hvordan får man tak i valium? eventuelt over lege eller what?
Ble litt gira på å teste denne pillen, hørtes drit chill ut )
Men aner ikke hva jeg skal si til legen min for å få resept på no sånt? eller finnes det andre måter?
Vis hele sitatet...
Om du kjeder deg anbefaler jeg deg å roe ned røykingen og komme deg ut å gjøre ting. Valium er ikke underholdende i seg selv, det er utrolig avhengighetsskapende og gjør deg, ved misbruk, til en apekatt med gullfiskhukommelse. Det er rett og slett flaut og usjarmerende med overstadig berusende valium-huer.

Finn andre måter å berike livet ditt på. Rusmidler skal bare være krydder.
Sitat av xtapolapocetl Vis innlegg
Det var vel ingen som spurte om man ble dumme av dem. Alle som vet litt om piller vet at man ikke skal overdrive bruken. Selv syns jeg det er kjempedeilig å ta litt blå eller grønne en gang i blandt, men det blir noen måneder mellom hver gang her i gården gitt.

Rizzla: Hvis du aldri har tatt noe sånt før foreslår jeg at du begynner med en. Du skal kjenne virkningen etter max en halvtimes tid. De funker en stund, så da er det bare å legge på en til hvis den første ikke funka nok etter din smak. Anbefaler å kombinere med hasj (pilla først, så en joint 15-20 min. senere.
Vis hele sitatet...
Yess. Gjør det han sa i slutten, så skal jeg love deg at film kvelden din blir koselig.
Valium, Alkohol og en rev er en kjempefin cocktail synes jeg. Mange år siden sist men...
Sitat av Demandred Vis innlegg
valium blir brukt mot angst, er beroligende og muskelavslappende.
Vis hele sitatet...
Og ikke minst søvn. Mye mer sedativt enn f.eks nitrazepam.

Sitat av ganesh Vis innlegg
Valium, Alkohol og en rev er en kjempefin cocktail synes jeg. Mange år siden sist men...
Vis hele sitatet...
I moderate doser.
Det er så godt at jeg unner ingen å bli glad i benzodiazepiner.

Hilsen en som mista 10 år av livet mitt, på grunn av pillemisbruk.
Skal ikke moralisere, det er bare et godt råd jeg aldri tok imot.