Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  69 13509
Sitat av Scr0tum Vis innlegg
Pleier å holde i 4 timer

En del skrive feil i posten min men det får folk tåle.
Vis hele sitatet...
Noen skriveleifer må være lov. :P
Finnes det ikke mange billigere måter å bli rusa på ?
Sitat av Bernhard Vis innlegg
Finnes det ikke mange billigere måter å bli rusa på ?
Vis hele sitatet...
Som jeg skrev i en post lenger bak, alle de jeg kjenner som spør etter ritalin, vil ikke ha det på grunn av rusen. De fleste vil ha det fordi det leder til at du fokuserer bedre, er mer våken og klarer å konsentrere deg lengre tider av gangen.

De som ruser seg på det kan jeg ikke skjønne gjør det heller.
jeg har selv hatt resept på ritalin 10mg og brukte det i en lengre periode. En ritalin gir ingen rus effekt, ikke to heller. Ihvertfall ikke for de som har diagnosen ADHD, men spiser man nok av de pillene samtidig, blir man rusa. For meg trengte jeg 5. Virkestoffet i ritalin er amfetamin (modifisert eller ikke det vet jeg ikke), det egner seg mye betre til rus bruk enn ritalin. Så skal man absolutt ruse seg, vil jeg anbefale amfetamin fremfor ritalin.
▼ ... over en måned senere ... ▼
Hvorfor skal du prøve å få samme rus effekt av medisiner, når du like greit kan kjøpe deg litt amf ?

Er enklere å få taki amf, mindre bivirkninger, mindre pes for å få rusen opp å gå, å mildere nedtur (for de som skulle være "plaget" med det.) Har selv brukt Concerta som "party dop". Funket jo forsåvidt fint det, er en lignende rus som amf. Men er mye eklere, stikking i brystet, pustebesvær som kommer og går, hetetokter å andre unødvendige plager som etter min mening ikke hører hjemme i rusen. Skal du ha amf rus, ta amf. Ikke lek med medisiner for å etterligne rusen av noe du kan knipse på gata for å få taki.
Jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg blir helt skrudd i hodet av ting som ritalin, concerta, speed, methamfetamin, og så videre. Tankemønsteret mitt blir helt ødelagt, og jeg tenker kun på sex. Å ta sånne ting når man ikke har kvinnfolk tilgjengelig er jo bare ren tortur. En gang holdt jeg det gående med dama i 10 timer... Man får jo aldri nok fitte når man er i den formen der. Og nedturene... Helt jævlig. Nei, det gidder jeg ikke ta igjen.
Jeg skjønner ikke dere som påstår at doser over 10mg er dødelig. Jeg spiser 80 mg Ritalin x2 daglig, og jeg er fullstendig oppegående : )
Det er vanskelig å få solgt Concerta/Ritalin, etterspørselen er ikke kjempestor. men kjipt å bare kaste 180 tabletter da.
Jeg har adhd og har tidligere gått på ritalin og stratera og disse medisinene er ikke akkuratt noe og ruse seg på, du blir bare sløv og får hodepine osv. Har flere kompiser som også har prøvd og ikke fått den store virkningen. Og har du adhd har dette ingen virkning i det heletatt.
▼ ... over en måned senere ... ▼
ritalin er de verste pillene har vert borti, aldri hatt så syyyke nedturer som på de! kaldsvetta, noia, og umulig og forklare, måtte bare gå å gå å gå å være alene.
At det skal være mulig å ruse seg på Strattera ser jeg på som tøv. Alle jeg har snakket med sier at de blir slappe/utslått av den, og det er dessuten et C-preparat...

Når det gjelder Ritalin/Concerta/Equasym så inneholder de som nevnt tidligere methylfenidat, som enkelte sikkert klarer å ruse seg på, men jeg oppfatter den rusen som kjip og velger derfor å ikke ta sånne ting...
hehe og ruse seg på methylfenidat funker, men da må man knaske en del også!
Sitat av hunnybunny Vis innlegg
hva ska jeg søke på?søkte på ritalin men fant ikke noe av han der...
Vis hele sitatet...
hahah var nok ikke en person, sorry for at jeg ler men det var litt søtt.

Ritalin er navnet på medisinen det.
Når du ruser deg på Ritalin knuser du og sniffer det. Eller...? Jeg har selv ingen erfaring med Ritalin, men skal kanskje testes for ADHD snart.
Sitat av Stratops Vis innlegg
Når du ruser deg på Ritalin knuser du og sniffer det. Eller...? Jeg har selv ingen erfaring med Ritalin, men skal kanskje testes for ADHD snart.
Vis hele sitatet...
Eller du bare svelger de. Er ikke akkurat så digg å sniffe tabletter. Å svelge de gir en gjevnere effekt og mindre ubehag. Kanskje du trenger litt mer men det bør du jo koste på deg.
kanskje ikke plassen og spørre, men jeg fant noen piller i en liten plastpose på gulvet i butikken i dag, de er runde og hvite, med delestrek på midten. På samme siden står det "R1". Den andre siden er blank.

Noen ide hva dette er for noe?
Sitat av nZaal Vis innlegg
kanskje ikke plassen og spørre, men jeg fant noen piller i en liten plastpose på gulvet i butikken i dag, de er runde og hvite, med delestrek på midten. På samme siden står det "R1". Den andre siden er blank.

Noen ide hva dette er for noe?
Vis hele sitatet...
Prøv å poste det i . Den store legemiddeltråden.
Sist endret av exocytose; 6. mai 2009 kl. 19:27.
▼ ... noen måneder senere ... ▼
litt gammel tråd og litt offtopic da, men: Jeg og en kompis diskuterte narkotika en gang (er ikke narkoman, men han er "hobby" narkoman..) og han sa at han hadde testa speed for første gang for noen uker siden... Han tok 4 streker sa han, men det merkelige var det at han ble bare sløv/veldig rolig av det. Han fikk hørre at han antakelig hadde ADHD siden han ble rolig av speed, og ikke var så veellddiigg snakkesalig slik som han var før han tok det(og alltid har vært)... Så da er mitt spørsmål; stemmer dette?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Jeg har et ganske simpelt spørsmål til dere som har litt peiling på dette.. Jeg har en venn som har ADHD, og han klarte å få meg til å spise to slike ritalintabletter. Problemet er at jeg ble sløv som faen av det. Jeg har aldri brukt noe annet form for dop. Uten om at jeg har røyka litt hasj en gang i blandt.

Ble litt sjokkert og så kom jo selvfølgelig spørsmålet inn i hodet mitt. Har jeg adhd? Eller er det en annen grunn til at jeg ble sløv av tablettene?
Det var ikke sovetabletter for å si det sånn.

Glemte og si: Jeg ville bare si at jeg vet at dette er en gammel tråd, men jeg syns titelen stemte rimelig bra, og at det var unødig å lage en helt ny tråd for mitt spørsmåt
Dette er nesten irriterende å se på folk som kaller dette apedop o.s.v., ritalin/Concerta inneholder metylfenidat som er en type amfetamin (som ikke er apedop(det blir akkurat som å kalle sobril for oppkvikkende)), og dette vil altså si at etter en viss dose (varierer fra person til person) vil man få en amfetamin-lignende effekt. Jeg har selv AD/HD og har rusa meg på de flere ganger. Nedturen er helt jævlig og kanskje ikke verdt oppturen, men er man desperat kan de redde kvelden/natta di :P Jeg synes oppturen ligner jævlig mye på gate-pepper, men har en tedens til å bli mye mer sentimental (for en eller annen grunn).
Tips: 5-10 concerta 54mg holder en kveld
Sitat av badtaste Vis innlegg
Tips: 5-10 concerta 54mg holder en kveld
Vis hele sitatet...
Hva gjør du da? Knuser dem? Spiser de hele? Det er ganske stor forskjell fordi Concerta er depottabletter.
Kan også være lurt å ta med at man da holder på med toksiske doser.