Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 636
Anonym bruker
"Analog Valravn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det ene virker på gaba reseptorene, mens det andre virker på andre reseptorer meg bekjent. Og jeg elsker følelsen av både opiater og benzo, men er livredd for å bli hektet. Så spørsmålet taler for seg selv.
Tror man er på dypt vann forlengst når man begynner å telle dager for å unngå abstinenser. Ta det mer sjeldent, er mitt råd. Men for å svare på spørsmålet ditt: det virker på forskjellige reseptorer så ja det hjelper på fysisk avhengighet.
Sist endret av Relevant; 24. januar 2021 kl. 16:04.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
er livredd for å bli hektet
Vis hele sitatet...
Det bør du være, for begge deler er helt grusomt å komme seg av! Abstinensene på Opiater er som å kline med de desperantene eller hva faen de heter i Harry Potter - Absolutt alt av glede og livsgnist forsvinner fra kroppen din, det føles ut som om sjelen råtner.
I tillegg kommer alle de fysiske symptomene, søvnløshet, muskelsmerter, diaré osv, osv, osv.

Abstinensene fra Benzodiazepiner er et annerledes beist og tar ikke fra deg livsgnisten, men det er i min mening mye jævligere enn Opiatabstinenser.
Det er så mye faenskap som skjer at jeg ikke gidder å ramse opp, men du kan lese listen her:
https://no.m.wikipedia.org/wiki/Benzodiazepin-abstinens

Enig med Relevant i at det er et sjukt dårlig tegn når du begynner å telle dager og regne på når neste gang du kan ruse deg er.

Stopp mens leken er god, finn deg noen sunne hobbyer og så kan du vurdere å unne deg rus noen ganger i året, eller en gang i måneden f.eks
Sist endret av krystallkongen; 24. januar 2021 kl. 18:37.