Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 727
Lurer egentlig bare på om hvis jeg ska reise med fly innlands å ska ta med litt bønne i bagasjen er det da risk for at det evt blir sjekka eller sett gjennom x-ray. Snakk om 5-6g
Selvfølgelig er det risiko involvert, men jeg har reist med små mengder narkotika innenlands i snart 18 år uten ett eneste beslag - så vil si sjansen for å bli stoppet er ganske liten.
Anonym bruker
"Rik Havfrue"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av voktern Vis innlegg
Selvfølgelig er det risiko involvert, men jeg har reist med små mengder narkotika innenlands i snart 18 år uten ett eneste beslag - så vil si sjansen for å bli stoppet er ganske liten.
Vis hele sitatet...
Beste måten å oppbevare det på?
Anonym bruker
"Enig Rådyr"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ja det er en risiko. Har blitt snusa på av hund to ganger og tatt inn på kontroll en gang, ser helt normal og streit ut. Ikke noe på rullebladet på tidspunktene dette skjedde.
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
De eneste som har røntgen på en flyplass er:
1. Sikkerhetskontrollen (private vektere, i Norge normal Securitas eller G4S). De gir faen i nark, de skal kun avdekke trusler imot flysikkerheten.
2. Toll. Du skal fly innenlands og skal ikke krysse noen landegrense og verken du eller bagasjen din vil møte på tollere så lenge du flyr innenlands.

Risikoen du møter er mao kun politi. Risikoen er mao på lik linje med å gå fra dealeren din og hjem igjen på offentlig sted. Du kan møte på politi som leiter etter nark, men du har ingen x-ray/røntgen å frykte når du flyr innenlands (i konteksten narkotika).