Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 1994
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvor mange dager i strekk kan man ta feks 150 - 200 mg Tramadol/Nobligan før man kjenner noen abstinenser?

Anyone?
Tror nok du merker små abstinenser etter 5-6dagers bruk med dette bruket.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Det var det jeg fryktet.
Lege på sykehuset fortalte meg i forrige uke at jeg kunne bruke Tramadol med denne døgndosen opptil 2 uker uten å kjenne noe ved bråstopp. Fikk dette mot akutt nakkevondt.
Å bli hekta på smertestillende som oxycontin i mitt tilfelle er det dummeste jeg har klart i mitt liv, umulig å slutte uten å være syk i 1 måned i strekk etter noen års bruk. Så slutt før det blir et helvete
Anonym bruker
"Glad Ulv"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Jeg kjørte på daglig med 6-800mg tramadol i 2-3 uker med daglig bruk før jeg bråsluttet en mnd før det var påan igjen. Jeg fant ut at om jeg bikka over på den 4 uken så kom det abstinenser.
Anonym bruker
"Bred Hjort"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Spekulerer litt her.. Kjenner man milde abstinenser etter 5-6 dager eller eller 2 uker..?
Jeg kjente ingen abstinenser med det forbruket du beskriver etter over 4 uker. Så da fortsatte jeg og endte opp dønn avhengig/legemiddelnarkis. Fikk tramadol etter at jeg brakk ryggen. Det er mange år siden. Avhengig av smertestillende den dag i dag. Bare vær forsiktig.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Spekulerer litt her.. Kjenner man milde abstinenser etter 5-6 dager eller eller 2 uker..?
Vis hele sitatet...
Det vil jo være litt inviduelt vil jeg tro.
Første gang jeg holdt på med tramadol så knasket jeg 200x100mg i ca en måned og merket kun at jeg var dårlig i et par dager.
Men nå om jeg knasker 3-400mg daglig i 5-6dager så merker jeg dette, med mildt ubehag.
Kun min erfaring