Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  15 1540
Anonym bruker
"Trekantet Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
hvor sannsynlig eller vanlig er det at myndighetene hacker eller overvåker kontoer på f.eks snapchat for kjøp av rusmidler? er det ikke sånn at de heller vil ta storfisken? erfaringer?
Hvis en kompis av deg blir busta og blir sluppet ut samme kveld og dere har noe på gang eller er ulovlige generelt hadde jeg sletta og blokkert han overalt.

Utenom det TROR JEG du er trygg så lenge du går fint i gata og ikke lager trøbbel hvor du ikke bor.
Jeg tviler på det, skal mye til for at de får informasjon fra Snapchat og diverse selskaper..
Bitter og sur.
Hydra's Avatar
Er du i tvil på om snapchat er rette plass for å markedsføre knarket ditt på nå?
Sist endret av Hydra; 23. november 2020 kl. 23:58.
Anonym bruker
"Trekantet Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
nei jeg er brukeren, ikke selgeren. Dum nok til å selge rusmidler blir jeg aldri fordi jeg har en betalende jobb som kan finansiere rusbruket mitt istedenfor å måtte ty til salg. Om jeg vært i besittelse av nok til å kunne selge det ville det vært røykings kun til eget bruk og aldri salg men jeg tørr ikke og det er egt derfor jeg spør her fordi jeg liker selgerene mine men får noia av å tenke på det. Selger heller fitta mi eller bilder av fitta mi for penger enn å selge narkotika. xD
Om du er en bruker, så har det vel strengt talt ikke så mye for deg å si om snapchat osv blir overvåket. Politiet bryr seg nok fint lite om en person som kjøper litt dop en gang i blant.
Anonym bruker
"Målløs Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Myndighetene hacker ikke en hvilken som helst konto, men ordet om en konto sprer seg. Politiet har infiltrert mange miljøer og på nettet er det enda lettere å være undercover å spane også. Plutselig er fyren som selger busta og de ser snap kontoen og kan skrive fra den å spørre om du skal ha mer av det samme som sist, du skriver ja og har dermed inkriminert deg selv og gir grunn til sporing og etterforskning av deg.
Det stemmer at politiet helst vil ta de store selgerne men de er ikke så dumme å bruke så lett sporbare og utrygge kjøp og salgsmåter eller selger til masse fremmede, derfor går politiet glipp av de største og fanger flest av de fiskene som svirrer rundt i mange basseng hos mange miljøer, mange personer, mange fremmede, og som er lette å få tak i pga de er for naive og legger igjen spor etter seg overalt. Ofte er de som blir tatt ganske unge også og de har lettere for å være redde i avhør og oppgi koden til telefonen, oppgi hvem de har solgt til, hvor de kjøper fra osv fordi de ikke klarer å lyve i en så pressa situasjon som avhør er.
Det er ikke problem for snuten å kartlegge uprofesjonelle ungdomsmiljøer og er man ung er politiet gjerne også ekstra på hugget til å ta folk for småtterier for å skremme fra å utvikle et større rusmisbruk.

Slutt å handle på snapchat. Du kan likegjerne stå på torget med plakat om at du vil kjøpe hasj jo.
Anonym bruker
"Målløs Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
At du heller selger bilder av fitta di enn å selge dop viser hvor naiv du er. Bildene av fitta di blir spredt til åtti millioner flere, nerder kommer til å ville doxe deg og finne identiteten din, andre tar bildene og lager fake profil og tjener penger på å gi seg ut for å være deg og en dag får kjæresten din og mora di vite hva du selger på nett. Du er ikke akuratt tryggere eller bedre enn en doplanger for å gjøre noe så dumt!
Anonym bruker
"Trekantet Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
beklager at du ble fornærma av at du ikke kan gjøre det samme. Har du engang sett ei fitte? Doxxe meg? Latterlig, du kjører bildet igjennom en tjeneste som fjerner all info. Selv om du selger dop kan jeg tjene dobbelt på nerder for mindre jobb og risiko. Det er vel folk som deg som er villige til å kjøpe dem sin feil det.
Har lest og undersøkt bittelitt da det bare var synsing første posten jeg skrev.
Om Politiet får utlevert informasjon fra Snapchat, så kan de bare få ut uåpnede meldinger, meldinger som blir åpnet forsvinner og blir ikke lagret. Det blir slettet fra serverene så fort du åpner meldingene.

Tror bilder blir lagret på telefonen 'usynlig' i en mappe, og bilder er lettere å hente fram.
De må også ha rettsordre for og få utlevert informasjon fra Snapchat, og det er sjeldent dette skjer, da vil de få tilgang til navn, telefon nummer og email brukt til å registrere brukeren.
Hadde ikke bekymret meg
Anonym bruker
"Trekantet Turse"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Takkk!! ble stressa - noialife
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Politiet hacker ikke snapchat kontoer, det er en helt absurd og paranoid tanke.

Meg bekjent finnes ingen exploit for snapchat, ingen har knekt den krypteringen de bruker.

Det som kan skje er at om dealeren blir tatt og de får han til å åpne telefonen, og han er dum nok til å lagre ting fra snapchat, så kan de handle ut i fra den informasjonen.
Men, jeg har ærlig talt aldri hørt om at politiet går etter kundene, med mindre dette er snakk om barn/ungdommer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
beklager at du ble fornærma av at du ikke kan gjøre det samme. Har du engang sett ei fitte? Doxxe meg? Latterlig, du kjører bildet igjennom en tjeneste som fjerner all info. Selv om du selger dop kan jeg tjene dobbelt på nerder for mindre jobb og risiko. Det er vel folk som deg som er villige til å kjøpe dem sin feil det.
Vis hele sitatet...
Alt er relativt, om du skal tjene dobbelt så mye på bilder av skrittet ditt kontra selge dop avhenger jo av hvor stort nettverk, varer og mulighet for distribusjon du har. Hvorfor skal noen betale for å se deg, når de kan se tilnærmet alt gratis på nett? Med mindre man er en kjent person eller har et opplegg så er det ikke så mange som betaler for å se på skrittet ditt. Samme gjelder for salg av undertøy, de som betaler for det kjøper ikke virkårlige truser på nett.

OT: Så har du ikke så mye å bekymre deg for. Politiet hacker ikke et selskap, de skal ikke begå kriminalitet for å ta kriminelle. De tingene som er nevnt over er mer sannsynlig. At de får tilgang til mobil/konto enten via uforsiktighet eller at noen tyster.
Anonym bruker
"Målløs Drage"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
beklager at du ble fornærma av at du ikke kan gjøre det samme. Har du engang sett ei fitte? Doxxe meg? Latterlig, du kjører bildet igjennom en tjeneste som fjerner all info. Selv om du selger dop kan jeg tjene dobbelt på nerder for mindre jobb og risiko. Det er vel folk som deg som er villige til å kjøpe dem sin feil det.
Vis hele sitatet...
Okey Karen, du får ha lykke til med digital prostitusjon, uforsiktige amatør dealere og snuten når den tid kommer koz og klemz
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overvåkning skjer i hele samfunnet men snapchat kan ikke hackes. Politiet kan få rettslig kjennelse på innsyn hos Snapchat men det skjer nok bare i drap og kidnappingssaker. TYSTING kan få deg innblanda og INNLOGGING hvis de får tak i telefonen til selgeren gjør de og da kjøres en sjekk på alle kundene!

Til det med nakenbilder hehehe ikke faen om du tjener mer på det enn å selge dop. Noen betaler kanskje 50 kroner for nettsex og bilder og det sier en del om deg om du ukritisk selger sjelen din sånn.. Ikke lett å tenke rasjonelt som rusdesperat (ja jeg sier desperat når du er villig til å kjøpe dop fra hvem som helst du ikke vet hvem er over nett og villig til å selge fitta di for å få råd) og ungdom men kan love deg at dette vil du angre på om 5-10 år!
Vær forsiktig med hvem du stoler på, handler av og hvor langt du går for å finansiere bruket ditt!
Anonym bruker
"Arg Spissmus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Overvåkning skjer i hele samfunnet men snapchat kan ikke hackes. Politiet kan få rettslig kjennelse på innsyn hos Snapchat men det skjer nok bare i drap og kidnappingssaker. TYSTING kan få deg innblanda og INNLOGGING hvis de får tak i telefonen til selgeren gjør de og da kjøres en sjekk på alle kundene!

Til det med nakenbilder hehehe ikke faen om du tjener mer på det enn å selge dop. Noen betaler kanskje 50 kroner for nettsex og bilder og det sier en del om deg om du ukritisk selger sjelen din sånn.. Ikke lett å tenke rasjonelt som rusdesperat (ja jeg sier desperat når du er villig til å kjøpe dop fra hvem som helst du ikke vet hvem er over nett og villig til å selge fitta di for å få råd) og ungdom men kan love deg at dette vil du angre på om 5-10 år!
Vær forsiktig med hvem du stoler på, handler av og hvor langt du går for å finansiere bruket ditt!