Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 16349
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Hvis du ikke har toleranse høres dette nokså sprøtt ut, spør du meg. Lurer på hvor du fikk tak i disse rivotrilene, isåfall. Seks stykker skal være mer mer enn nok. Hvis du kjøpte dem illegalt er det jo alltid en viss risiko for å bli lurt, dessverre. Og var det 0.5 eller 2.mg?
Da jeg startet på dem (gjennom legen, ja) begynte jeg rett på 2.mg og opparbeidet lynraskt toleranse, i alle fall. Til slutt tar man dem bare fordi kroppen vrir seg i kramper etter mer. Effekten er knapt merkbar slik den en gang var. Rent bortsett fra å spise opp sjelen din og gjøre deg til en gretten, mensenbryggende heks, så klart. Har har lest at det kan ta alt fra 2-4 uker å skape avhengighet til medikamentet. Det høres sannsynlig ut etter erfaring. På disse (som f.eks med Valium) er man ruset mye lenger tid av gangen grunnet den lange halveringstiden i tillegg.

Ellers. Er som sagt mange der ute som eier en pillepresse, så...
Vis hele sitatet...


Det er bare 0,5 mg. Nå har jeg tatt åtte stk. i dag, ingen virkning. Jeg får ikke sterkere en 0,5 , desverre. Men jeg kan ta mange. Tror ikke man blir avhengig. Stor toleranse. Jeg tar Sobril i tillegg.
I Sarpsborg kaller vi det helvete på glass. Så synes det sier sitt! Jeg pleier å ta en ved behov. Hjelper litt på angst og huekjør. Men tar du flere enn 1 blir du sittende på sofaen og sove med haka på brystet. Men sånn ellers så får du en slags energi til å ville rydde eller andre ting. tar man for mye og drikker alkohol samtidig kan man brått våkne på glatt sella. Blir helt hjerne død av riv og alkohol sammen.
Jeg og en kompis knaska et glass bulgarske for et år tid siden, gidder ikke skrive om opplevelsen for det er are glimt
kort oppsumering; kjørt mye bil, kompisen min mista lappen, en bil kræsjet, hans tilsvarende promille var rundt 3, jeg våknet til X'n å bare brøyt ut i tårer litt over 2 uker etter vi hadde tatt den første, verste nedturen jeg har hatt.
Det startet med at vi skulle selge de men tror ikke vi kom så langt, det som er skummelt hvertfall var det for oss at det var ingenting som sa stopp...
Sitat av fryatt Vis innlegg
Jeg tok seks stykker, merket ingen ting. Kanskje bare litt trøtt. Må man ta minst åtte stykker?
Vis hele sitatet...

Hvor lenge sitter rusen i, og får du bedre søvn av de?
Sitter fint i to døgn, skumle med rivotril er at den lurer deg til å tro at du ikke er påvirket overhodet, heller særs oppegående som oppleves veldig fjernt for de rundt deg. Og ja de kan hjelpe med søvn om du er helt fersk, men vil anbefale alle å holde seg unna rivotril. Om du absolutt skal ruse deg på benzo (som forøvrig er oppskrytt) er det liten rus for de som har brukt det mer enn de kan telle på hånden. Gå heller for xanor eller valium, sobril er fint i høye doser og. Ikke bruk rivotril.. Vanligste er blandingsmisbruk for de med litt mer erfaring. Røykingsen + benzo.. Eller daglig bruk og gjerne litt opiater en sjelden gang.
Oops så er du totalt avhengig av benzo.. Rivotril er definitivt den farligste fella, det og xanor. Men helt klart at du blir mer idiot på rivotril. Rivotril tar over personligheten din og får deg til å gjøre og si ting du aldri ville gjort edru. Ser stadig poster med folk som spiser 5stk "uten å merke noe", nettopp her du blir lurt av dopen egentlig er du så løk som det går ann å bli. Abstinensene er forjævlige, og de som ikke har opplevd disse burde ikke få ta benzodiazepiner... Denne klassen medisiner fortjener respekt og selvdisiplin. Hvis du som leser er frisk og ikke trenger tabletter for å ha en grei dag bare hold deg unna og ikke prøv det. Ikke verdt det. It will eat your soul.. Helt serriøst, mange her inne som kan skrive under på det. Tar du rivotril hvis du har angst og faktiske medisinske grunner til å bruke beroligende så vil du takke gud for en halv rivo. Så slutt å lek med flammen dere som jafser innpå...
2-3 uker i sommer er bare et eneste sort hull, kompisen min hadde fått noen glass rivo nesten gratis og hele gjengen hadde fått igjen på skatten så det var mye bønne og alko på bordet og. Var en passende tid å ta en liten pause fra livet egentlig, var ganske deppa, og roskilde var rett rundt hjørnet, så ble en naturlig stopp på det + at da vi hadde spist opp glassa var det ikke snakk om å betale full stk pris for mer. Ble dritklepto og lagde bisnis av stjålne parfymer og spill, og var med på en del brekk. Visstnok, husker svært lite av dette. Hadde tenkt på fremtidige meg og, aaaner ikke hvordan jeg fikk det til, men har nå en lifesupply teip i alle former og farger i skapet mitt.

Eneste minusen er at jeg i etterkant har fått en del pes fra politiet ang saker jeg ikke husker en dritt av..
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Hvis du ikke har toleranse høres dette nokså sprøtt ut, spør du meg. Lurer på hvor du fikk tak i disse rivotrilene, isåfall. Seks stykker skal være mer mer enn nok. Hvis du kjøpte dem illegalt er det jo alltid en viss risiko for å bli lurt, dessverre. Og var det 0.5 eller 2.mg?
Da jeg startet på dem (gjennom legen, ja) begynte jeg rett på 2.mg og opparbeidet lynraskt toleranse, i alle fall. Til slutt tar man dem bare fordi kroppen vrir seg i kramper etter mer. Effekten er knapt merkbar slik den en gang var. Rent bortsett fra å spise opp sjelen din og gjøre deg til en gretten, mensenbryggende heks, så klart. Har har lest at det kan ta alt fra 2-4 uker å skape avhengighet til medikamentet. Det høres sannsynlig ut etter erfaring. På disse (som f.eks med Valium) er man ruset mye lenger tid av gangen grunnet den lange halveringstiden i tillegg.

Ellers. Er som sagt mange der ute som eier en pillepresse, så...
Vis hele sitatet...


Jeg fikk de hos legen, så alt er i orden.
Du har toleranse. Med så hyppig bruk er det ikke rart du opplever det slik. Før eller siden vil det ikke ha samme virkning lenger....
Kjøper jeg de polske glassene så funker pillene ålreit, kjøper jeg de sveitsiske så blir jeg over-på-bæret av bare to stykk.
Rart siden begge glassene er fra roche, og det er ikke snakk om at de polske er falske.
Jeg spiser ikke piller nå lenger btw.
Kan man kjøpe piller fra utlandet? Blir ikke alt stoppet i tollen? Legen er striks.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Kan man kjøpe piller fra utlandet? Blir ikke alt stoppet i tollen? Legen er striks.
Vis hele sitatet...
Har du hørt om et konsept som her supply and demand? Selvfølgelig. Men du nærmer deg regelbrudd tror jeg, så ikke spør noe mer konkret. Det er en grunn til at legen er striks, men finn ut av sånt selv, ikke på et offentlig forum.
Er det farlig å ta Rivotril hver dag? Får man da toleranse og ingen virkning? Tipper jeg ikke får noe til legen på lenge. Bruker også Paralgin. De er det futt i.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Er det farlig å ta Rivotril hver dag? Får man da toleranse og ingen virkning? Tipper jeg ikke får noe til legen på lenge. Bruker også Paralgin. De er det futt i.
Vis hele sitatet...
Farlig? Fysisk, nei ikke så veldig. Ikke hvis du holder deg til anbefalte doser og følger generelle, etablerte retningslinjer vedrørende benzobruk.

Du får toleranse, men virkningen avtar, i alle fall den virkningen du merker mest bevisst. Er det rusbruk eller medisinsk? Er det medisinsk kan effekten legen din er ute etter vedvare, i teorien, ut livet ditt.

Snakker vi rusbruk vil effekten avta, du tar flere piller og bruker mer penger på dop uten å føle deg mer ruset. Men du er mer ruset uten å merke det selv, så det er svært farlig. Fraråder det å kjøpe mange piller i gangen. Kjøp deg 5 rivo og ta en eller to og se hva som skjer. Ikke kjøp deg 100 piller og bare gi full gass. Når det er sagt, 2-4mg rivo er en HØY dose for en uten toleranse, men hvis du er ute etter rus er det dosen jeg anbefaler. Men etter en stund eskalerer bare bruken, du blir mer deprimert enn avslappet, og når du er på høye doser kan svingningene i hvor mye benzo du har i deg variere, så du kan få syke angstanfall og greier hvis du feks glemmer å dosere på sobril/xanor/etizolam en dag. Det er ti tusen feller å gå i. Personlig var den førte rivotrilen starten på slutten på det "forrige, normale" livet mitt.

Hvis du mener det er futt i Paralgin Forte MÅ du undersøke hvor mange mg paracet du får i deg daglig. Det er ikke meningen å ta 10 piller om dagen. Med mindre du ønsker å dø av gulsot eller noe leversvikt-greier. Switch heller opp til oxy eller doll og gi levra di en pause, hvis det er slik at du tar mer enn 4 gram paracet om dagen.
Sist endret av TrippyKing; 19. januar 2016 kl. 21:12. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Sitat av fryatt Vis innlegg
Er det farlig å ta Rivotril hver dag? Får man da toleranse og ingen virkning? Tipper jeg ikke får noe til legen på lenge. Bruker også Paralgin. De er det futt i.
Vis hele sitatet...
Ja, det er farlig. Hvorfor sier jeg det? Jo, fordi man raskt bygger toleranse til medikamentet, og den dagen du slutter/skal trappe ned vil du helt garantert oppleve abstinensene. Abstinensene fra Benzodiazepiner kan være svært alvorlig samt gi livstruende symptomer. Dette kan være alt fra akutte epileptisk anfall til psykoser og hallusinasjoner. Har selv opplevd å få epileptisk anfall (grand mal) fordi jeg hadde glemt å ta Rivotril på en stund. Ble funnet bevisstløs på gulvet mens det frådet av kjeften min. Vil også legge til at Rivotril er noe av det verste å slutte med generelt. Ikke kun fordi symptomene er så ille i seg selv men også fordi det varer så inni helvetes lenge. Det kan jo pokker meg gå et år før man føler seg normal igjen (!). Og selv etter dette kan man få tilbakefall. Det går veldig i bølgedaler i motsetning til mange andre rusmidler der man føler seg gradvis bedre for hver dag som går. Nei, fysj. Dette er selveste satan på glass.

Men joda, benzodiazepiner er lite toksiske. Dog, det er flere faktorer som spiller inn her hvis det er snakk om daglig bruk.
Sist endret av Lucy In The Sky; 19. januar 2016 kl. 22:18.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av fryatt Vis innlegg
Kan man kjøpe piller fra utlandet? Blir ikke alt stoppet i tollen? Legen er striks.
Vis hele sitatet...
Nope, all legemiddelimport er effktivt ulovlig fordi den nye loven krever at pakken og vedlegget inni er på Norsk, noe utenlandske apoteker ikke har.
Det banes vei for at Norske nettapoteker kommer opp snart.

Med andre ord, hele praksisen med å skaffe seg medikamenter fra utenlandske apotek med mye slappere reseptregler enn Norge er over.

Vg artikkel om saken.
Det er vel mulig at en og annen pakke kan slippe i gjennom fremdeles, men jeg ville ikke kastet pengene mine bort på det. Fremdeles går det an å ta med seg medisin til eget bruk når har vært ute og reist. Preparater som inneholder f.eks. kodein, kan kjøpes reseptfritt i UK. Hvor mye som blir regnet som til eget bruk er jeg usikker på, helt sikkert noen som kan hoste opp noen regler, men jeg hadde ikke tatt sjangsen på mange pakker. Tidligere har jeg tatt inn ganske mange pakker med kodeinholdige tabeletter, men nå vet jeg bedre, tar ikke den risken flere ganger. Det er vel også forskjell på å bryte legemiddelloven kontra narkotikalovgivningen.
Klem fra Betty
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det er til rus og jeg må kjøpe det på apotek.nå er det ikke lov å kjøpe medisin fra utlandet. Jeg tar fire stykker, men kjenner ingen ting. Legen er også striks.