Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  66 16368
Vil gjerne høre om deres erfaringer med Rivotril. Vet at mange kan finne på å gjøre syke ting i Rivotrilrus.
Selv har jeg tatt Rivotril to ganger. Første gangen med alkohol, andre gangen uten. Vil gjerne dele mine erfaringer også, og håper noen blir nok skremt til å være forsiktig med piller!



En kompis av meg, la oss kalle han "V" begynte en dag å snakke om at han hadde sykt lyst til å reise til Arendal, og prøvde å få overtalt meg til å være med. Jeg sa klart og tydelig nei, kan jo ikke bare dra avsted 70 mil på en vanlig Onsdag, uten penger og klær. Så jeg fikk snakka bort den idéen. Litt senere på dagen fikk jeg ekstremt lyst på noe hasj, men "V" hadde mer lyst på Rivotril. Ble først veldig skeptisk, men tenkte at det kunne umulig ha noe stor uten alkohol, så jeg gikk med på det. Husker ikke hvor mange vi kjøpte, men det var mange! Dro på rema å kjøpte en cola og styrta først en pille. Gikk en halvtime uten å kjenne noe, så vi styrta en til. I mellomtida klarte jeg å miste "V" og en til kompis som også var med og tok Rivotril. Det viste seg at de hadde 5-6 stykker vær og jeg fikk en halv til. Så var det tomt. Nå begynte "V" å bli skikkelig gira på den tanken om å dra til Arendal, så han bestemte seg at han ville stjele en bil og kjøre nedover. Prøvde, men mislyktes. Vi dro hjem til meg, og mamma begynte å snakke om at jeg så rusa ut. Jeg likte ikke at hun sa det, så jeg ble sur og alt endte i krangling. Da bestemte jeg meg for at jeg skulle dra. Gidda ikke mer av hun eller byen her. Vi pakka sammen noe i farta og tok bussen til byen igjen. Fikk samla sammen noen småpenger og rakk akkurat nattoget til Oslo. Vi hadde jo ikke penger, så vi tenkte det var lurt å sette seg på do og sitte der helt til Oslo, noe som tar 8 timer. Når toget begynte å gå kjente jeg at jeg ble letta, men samtidig litt redd. Det var spennende. Hadde vært på den trange togdoen i en halvtime når det banka på døra og noen spurte om billett. Fikk noia og klarte ikke å si noe eller røre på meg. Døra ble låst opp, og vi ble kasta av toget.
Faen! Hva skal vi gjøre nå? Klokka var 00 vi var uten penger og langt ifra hjemme. Jeg sa at vi kunne gå ned til motorvegen å prøve og få haik. Vi hadde flaks som fikk haik helt til Oslo etter to forsøk. De vi haika med skulle ironisk nok til Oslo for å hente hasj.

Sovna på turen og våkna opp av at det var lyst ute, rushtrafikk og vi var på motorvegen inn mot Oslo. De vi haika med hadde fyrt opp en J, og de var såppas snille at vi fikk noen trekk. Skulle aldri gjort det, for jeg ble så tung i kroppen at jeg så vidt klarte å gå, og vi ble satt av på Oslo S. Tung i kroppen, sulten, røyksug og uten penger gikk vi noen timer og loka på Oslos sentralstasjon. Hoppa på toget til Arendal og lata som vi hadde mista billettene. Hehe, funka utrolig nok Vell fremme i Arendal møtte vi noen bekjente av "V" og fikk låne noe penger til buss og mat. Fyfaen det var godt med burger! Tok bussen til Kristiansand og møtte en kompis der. Satt og røyka før han måtta dra. Hva skulle vi gjøre da? Klokka hadde passert midnatt og vi var i Kristiansand uten penger og husly. Venta halvannen time på bussen tilbake til Arendal som vi fikk snakka oss på. Satte oss bakerst i bussen der noen hadde lagt igjen weed, Sobril og sorting. Trodde "V" bare kødda når han sa at han hadde funnet det i bussen. Framme i Arendal igjen satte vi oss på en benk, rulla en J og bare chilla. Vi hadde fortsatt noe igjen, så vi bestemte oss for å ta det på flaska. Hadde da satt oss til rette inn i et skur der det stod noen søppeldunker. Det siste jeg husker var at "V" satte seg ned for å mekke, jeg skulle bare hvile meg litt.

Våkna opp av meg selv, det hadde blitt lyst igjen. Tror klokka var 10-11 på morgenen. Ble vekt av to menn som kom bort til meg å sa at jeg ikke kunne ligge i søppelskuret. Fikk noia, og sprang for å finne igjen "V". Gikk vell rundt å leta etter han i 5 timer før jeg ble drittlei av alt, rusen hadde jeg sovet ut og jeg ville bare hjem og sove. Meldte meg til snuten og de fikk satt meg på flyet hjem.

Har tenkt mye på denne hendelsen i ettertid, og det hele var egentlig ganske ekkelt. Våkna opp 70 mil hjemmefra, var da jeg var urus nok til å skjønne at det jeg hadde gjort var jævlig dumt. "V" våknet på solariumet rett etter jeg hadde meldt meg. Han tok toget tilbake halvannet døgn etter jeg dro. Ville dele dette med dere for å vise at man må tenke over litt før man ruser seg på piller, spesielt Rivotril. Jeg og "V" hadde utrolig flaks for at det gikk så bra. Håper noen gidder å lese i gjennom og tenke over dette, og såklart dele deres historier om Rivotril
Hvem betalte for flyet? Hvis det ikke var du var det jo en jævlig billig flybillet; 10-12 rivitrol koster ikke allverden.
Trådstarter
13 6
Var mamma som måtte betale for fly
Jeg har et minne fra en rivotrilrus jeg hadde for et år siden som jeg aldri glemmer...
jeg tok først 4-5 2mg piller også sovna jeg og våkna og tok 6-7 piller. 2 dager etterpå våkna jeg med blod over hele hånda og ødelagt knoklene på neven min.. etter dette har jeg fortsatt en jævla deformert høyrehånd..
Sitat av T-Town Vis innlegg
Var mamma som måtte betale for fly
Vis hele sitatet...
Det fungerer kanskje ikke når man er godt over 18?
Trådstarter
13 6
Sitat av emptychange Vis innlegg
Det fungerer kanskje ikke når man er godt over 18?
Vis hele sitatet...
Var ikke over 18 da, og er ikke over 18 enda.
Jeg har en del venner og bekjente som har knasket rivotril som unger hiver i seg godteri på halloween. Husker spesielt da jeg avtalte med en jeg kjenner at han skulle møte meg hos en felles venn. Han var alltid "på vei" eller "like i nærheten". Da han endelig dukket opp hadde nesten hele kvelden gått, og han hadde visst havnet i noe trøbbel som var helt uaktuelt å fortelle om. Han hadde en kompis på slep som vi hilste på, og etter å ha pratet litt utbryter denne kompisen plutselig "Vi må gå!! De vi skal møte venter på oss!". Vi blir bare stående og glo forvirret på ham. Tok i tillegg sånn fem minutter å forklare ham at det var oss de skulle møte, og at det var derfor vi hilste og pratet.

En annen gang skulle vi handle noe småtteri på en bensinstasjon. Her begynner samme kompis å hamstre smågodt for et helt år, eller noe. Jeg tuller ikke når jeg sier at jeg aldri har sett så mye godteri få plass i en papirpose. Han rasket også med seg en brus og en is som bare ble glemt på en eller annen tilfeldig hylle når oppmerksomheten byttet over til noe mer spennende. Ikke hadde han penger til alt dette heller. Så det ble til at vi la ut for ham for å unngå pinligheter. Og ellers pleide han å ringe opp folk med spørsmål for å så ringe opp igjen med akkurat samme spørsmål.

Den eneste opplevelsen jeg har hatt som er verdt å nevne var vel da jeg og to kompiser skulle på butikken for å kjøpe snus. Det var kaldt ute, og vi begynte å klage umiddelbart. Det var mye mer fristende å bli igjen hjemme så to av oss stakk tilbake for å varme oss. Jeg husker ikke at vi gikk ut, engang. Vi sto plutselig i 6.etasje foran en lilla dør uten å ane hvordan det hadde foregått. Kompisen bodde i 2.etasje. Vi hadde visst vært der en stund også for nevnte kompis måtte hente en vakt for å kunne komme seg inn i bygget.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Rivotroll i seg selv kan gi en kjempe fin rus, men ofte fra individ til individ, men har en kraftig ramse med bivirkninger, som jeg anbefaler å holde seg unna.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Skumle piller detta.. Vil helst glemme alt som har sjedd i Rivo' Rus.. :O
Har tatt rivotril 2 ganger (2mg). Ene gangen med hasj, 1 valium og 2 sobril. Var fremdeles våken og ingen hukommelsestap. Andre gangen med hasj og moderate mendger alkohol. Fremdeles full kontroll. Forstår ikke hvorfor folk synes rivotril er så mye verre enn andre benzodiapiner.
Sitat av Muradi Vis innlegg
Har tatt rivotril 2 ganger (2mg). Ene gangen med hasj, 1 valium og 2 sobril. Var fremdeles våken og ingen hukommelsestap. Andre gangen med hasj og moderate mendger alkohol. Fremdeles full kontroll. Forstår ikke hvorfor folk synes rivotril er så mye verre enn andre benzodiapiner.
Vis hele sitatet...
Toleranse har nok mye å si.
Men jeg er enig med deg, har aldri hatt noe som helst ubehag eller bivirkninger av Rivotril. Jeg kan ta opp til 6 mg hver dag.
Eneste gangen jeg kan huske noe som kan likne en blackout var da jeg tok litt for mye OxyContin, men den gangen hadde jeg mye mindre toleranse.
Hvor mye Oxycotin fikk du i deg (hvis det er greit for deg å besvare dette spørsmålet, da)?
Man reagerer jo veldig individuelt. Noen kan knaske piller som en helt mens andre går totalt bananas.
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Hvor mye Oxycotin fikk du i deg (hvis det er greit for deg å besvare dette spørsmålet, da)?
Man reagerer jo veldig individuelt. Noen kan knaske piller som en helt mens andre går totalt bananas.
Vis hele sitatet...
Det var en 80 mg tablett.
Jeg kan godt skjønne at folk blir på trynet hvis de tar over 10mg. Det er trossalt dobbelt så potent som flunitrazepam, men det virker som at folk ikke forstår det.
Sist endret av Mexxy; 6. mars 2012 kl. 09:04.
Ekte rivotril skal smake litt søtt, eller?
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Ekte rivotril skal smake litt søtt, eller?
Vis hele sitatet...

Stemmer det.
Er forresten oversvømmelse av Bulgarske rivo nå..
Sist endret av hypphypp; 6. mars 2012 kl. 11:06.
Tothep: Alright. Jeg personlig tok 40mg Oxy sammen med 50mg Tramadol og 7,5 Imovane. Effekten var grei nok men ikke like storslagent som jeg forventet. Kjæresten som fikk i seg 120mg derimot. Han var syk i et par dager etterpå med den verste hangover.

Men de bulgarske skal vel ikke smake søtt? De er nærmest så gode at jeg kan knaske dem uten vann. Tok en i går, og undervurderte effekten av dem. Tok en til, la meg i sengen for å høre på musikk. Dette var klokken 11, eller noe slik. Våknet opp klokka halv fire midt på natten med headset på meg og laptopen ved siden av. Skjønte absolutt ingenting.
Sist endret av Lucy In The Sky; 7. mars 2012 kl. 14:02.
piller er starten på undergangen. utrolig lett å bli glad i, utrolig vanskelig å slutte med da bivirkningene ved abstinens er så smertefulle og grusom at det er få som klarer å slutte og flertallet går over på heroin da pillene har sluttet å virke.


du er herved advart!!! dette er som russisk rulett med livet ditt ikke spis piller

stay with the green stuff
Sjekk videoen.

Fyren har vært clean i fire måneder!!

http://www.youtube.com/watch?v=uDbPnAQ-c1o

Du skal ikke gå mange ukene på det her før du har et halvt år til et år med bivirkninger og abstidenssymptomer.
Det verste er at du er så rusa at ingen sperrer i hjernen din sier stopp nå bør du ikke spise mer.
Plutselig sitter du der med skjegget i postkassa å har spist sammenhengende i en måned eller to.

Det går ikke opp for deg at du er avhengig før en uke til to uker etter siste inntak p.g.a den lange halveringstida.
Å da begynner helvete.
Da sitter du godt i det.
Sist endret av steinarr; 7. mars 2012 kl. 15:59.
Sitat av spismersopp Vis innlegg
piller er starten på undergangen. utrolig lett å bli glad i, utrolig vanskelig å slutte med da bivirkningene ved abstinens er så smertefulle og grusom at det er få som klarer å slutte og flertallet går over på heroin da pillene har sluttet å virke.


du er herved advart!!! dette er som russisk rulett med livet ditt ikke spis piller

stay with the green stuff
Vis hele sitatet...
Jeg er kronisk smertepasient, så å slutte med "piller" er uaktuelt.
Har nesten ikke noe bivirkninger.

Til det at du sier "stay with the green stuff" så kan jeg si at jeg har en venn som har røyka i mange år. Han har forandret seg ganske mye. Blitt vanskelig å engasjere og paranoid.

@ Lucy In The Sky: Det er selve virkestoffet clonazapam som smaker søtt. Så lenge medikamentet inneholder det så vil det også smake litt søtt.

Og skal du ta Oxy er det helt klart best alene. Synes nå jeg.
Jeg har aldri prøvd noe annet en norske varer fra Apotek. Hvilken styrke er de "Bulgarsge" Rivo'ene på?
usertitle import
bleh's Avatar
Det å slutte med pillebruk er da svært inviduelt - jeg knasket det meste i et par år, men nyktrer for tiden og er på 3 mnd. Zeroproblem; heldigvis. Kompis som kjørte samme løp har enda ikke klart å slutte.

People are different.
jeg knasket i gjennomsnitt 2 glass (a 100stk 2mg) i mnd i 3 år... på slutten kunne jeg ta halve glasset i en jafs og fortsatt være oppegående... man blir fort innspist og toleransen skyhøy!
jeg sluttet brått etter en rekke flaue og dumme hendelser jeg skammer meg over. men turte ikke gjøre det i samråd med lege for jeg ville ikke at helsevesenet skulle finne ut at jeg hadde missbrukt piller for da vil du være stemplet for bestandig! jeg trodde bokstaveligtalt jeg skulle stryke med... 2 mnd lang nedtur med hjertebank og fullstendig mental brakedown... klarte gå 7mnd uten en eneste pille. men sprakk desverre da jeg var deprimert og hadde blå lett tilgjengelig. har spist noen rivotril også, men jeg skal kun bruke rivotril når jeg ikke har sovet og har vert preget av angst noen dager, orker ikke bli innspist og avhengig av den driten der igjen...
Men de bulgarske skal vel ikke smake søtt? De er nærmest så gode at jeg kan knaske dem uten vann. Tok en i går, og undervurderte effekten av dem. Tok en til, la meg i sengen for å høre på musikk. Dette var klokken 11, eller noe slik. Våknet opp klokka halv fire midt på natten med headset på meg og laptopen ved siden av. Skjønte absolutt ingenting.[/quote]


Spørs hva du mener med søtt da. Litt søtsmak er det jo.
Ja, dem er fine dem. Knaska litt over 100 stk på 5 dager nå.
Noe drit med så høy toleranse!


Hvilken styrke er de "Bulgarsge" Rivo'ene på?" 2mg
Sist endret av hypphypp; 7. mars 2012 kl. 18:24.
Sitat av hypphypp Vis innlegg

Spørs hva du mener med søtt da. Litt søtsmak er det jo.
Ja, dem er fine dem. Knaska litt over 100 stk på 5 dager nå.
Noe drit med så høy toleranse!
Vis hele sitatet...
Da er det på tide med nedtrapping,så store mengder med rivotril over tid fører til helvete når man slutter,men regner med at du veit dette
De bulgarske rivotrila dere snakker om,kommer dem på glass fra roche?
Sist endret av JayHova; 7. mars 2012 kl. 18:33.
Da er det på tide med nedtrapping,så store mengder med rivotril over tid fører til helvete når man slutter,men regner med at du veit dette
De bulgarske rivotrila dere snakker om,kommer dem på glass fra roche?"


Får både Xanor og Stesolid av legen fra før av, så det spiller liten trille
Ja, glass fra Roche..

Ups

Tollere på Svinesund stoppet i helgen en mann som forsøkte å smugle 20.000 piller Rivotril inn til Norge.

http://www.abcnyheter.no/nyheter/201...ler-i-bagasjen

Sitat av High-on-life Vis innlegg
Da er det på tide med nedtrapping,så store mengder med rivotril over tid fører til helvete når man slutter,men regner med at du veit dette
De bulgarske rivotrila dere snakker om,kommer dem på glass fra roche?
Vis hele sitatet...
Tollere på Svinesund stoppet i helgen en mann som forsøkte å smugle 20.000 piller Rivotril inn til Norge.

http://www.abcnyheter.no/nyheter/201...ler-i-bagasjen
Sist endret av hypphypp; 7. mars 2012 kl. 18:36.
Ha ha ha, sitat fra artikkelen på abcnyheter :

"Selv om det har liten effekt i seg selv, kan Rivotril forsterke virkningen av alkohol og opiater som heroin og morfin."
søppel piller spørru meg! Fikk utskrevet av lege, ble skyldt i dass med tiden :P ja! det hjelper mot angst og søvn,ihvertfall på meg..Men og leve på rivo klarer jeg ikke og fatte at folk orker,noe værre har jeg aldri vært borti...Som flere sier her er at toleransen blir høyerer og høyere og glassa går fortere og fortere...Var litt på rockern i et par-tre uker på den drittn der...Ødla temmelig masse i privatlivet..Etter jeg hadde sovet ut rusen og voknet opp om morgenen dagen etter dama hadde tatt turen for godt,det første jeg gjorde var og hele resten av glasset i dass..70stk ca. Fra den dagen skal jeg aldri ta rivotril igjen..Når det kom til absti fikk jeg ikke det noe spesielt.Var så psyka opp på at jeg ALDRi skulle ta noe slikt igjen så hadde ingen sug etter og ta noe...Har ikke rørt noen form for noe sånt etter detta, og sånn blir det..Sa til legen sist at jeg heller kom til og fyre meg en god mr.gjermund isteden for og ta piller...Noe han ikke så noe negativt med! Samme med mutter,fatter,søster kjæreste osv osv...ble litt mye ot! men men..
Sitat av vato Vis innlegg
søppel piller spørru meg! Fikk utskrevet av lege, ble skyldt i dass med tiden :P ja! det hjelper mot angst og søvn,ihvertfall på meg..Men og leve på rivo klarer jeg ikke og fatte at folk orker,noe værre har jeg aldri vært borti...Som flere sier her er at toleransen blir høyerer og høyere og glassa går fortere og fortere...Var litt på rockern i et par-tre uker på den drittn der...Ødla temmelig masse i privatlivet..Etter jeg hadde sovet ut rusen og voknet opp om morgenen dagen etter dama hadde tatt turen for godt,det første jeg gjorde var og hele resten av glasset i dass..70stk ca. Fra den dagen skal jeg aldri ta rivotril igjen..Når det kom til absti fikk jeg ikke det noe spesielt.Var så psyka opp på at jeg ALDRi skulle ta noe slikt igjen så hadde ingen sug etter og ta noe...Har ikke rørt noen form for noe sånt etter detta, og sånn blir det..Sa til legen sist at jeg heller kom til og fyre meg en god mr.gjermund isteden for og ta piller...Noe han ikke så noe negativt med! Samme med mutter,fatter,søster kjæreste osv osv...ble litt mye ot! men men..
Vis hele sitatet...
kunne ikke blitt mere enig med deg...
Rivotril ødela store deler av livet mitt, og jeg får fortsatt svi for det!
Legen min snakket noe om at det antagelig blir tatt av markedet ganske snart, da det har blitt jobbet ganske mye med å finne noe like effektiv, men en medisin som ikke er like potent og vanedannende.

jeg vet at på mitt verste bruk så kunne jeg ta titalls med rivotril og fortsatt se oppegående og våken ut.. og også føle meg veldig fin selv. jeg følte meg ikke rusa i det hele tatt.... men dagen etter så kan jeg ha glemt bort hele gårsdagen.... alt jeg satt igjnn med var et sort hull i hukommelsen....

mener ikke at man blir avhengig over natten av å teste det ut noen ganger for morro osv. men har man lett for å like piller så mener jeg at man burde unngå Rivo å heller være føre var... for den har en tendens til å snike seg på å gi deg en skikkelig smell før du skjønner selv at du har et problem.
Uff..Søppel dop spør du meg...
Fikk utskrevet Rivotril en periode der ting var mørkt og jevlig..
Følgte hva legen sa, men etter KORT tid ble toleransen høyere og høyere...
Til slutt sveva en bare i en evigvarene rivorus...Sakte men sikkert rev jeg ting ned bit for bit..Kjentes ut det varte i mndshvis men dette er kun snakk om 3 uker...
Ga faen i alt og alle..handlet kun om meg og mitt..noe som gikk utover kjæresten min,hunden min,venner osv..var alltid med en anna tulling som var med på faenskapen...Dama mi sov jeg aldri med,sovna alltid på sofaen med en jay i kjeften..ellers fant henne meg over alt i leilihetn sovende..en gang på do der jeg brukte en dassrull som pute..denne morgenen var på en fredag husker jeg...den dagen dro hun..likegyldig som jeg var ble JEG forbanna på henne,noe som var helt på trynet..jeg pakket alle hennes ting og satt i gangen så hu bare kunne plukke det med seg og dra..noe hun gjorde..ettermiddagen kom og jeg og en annen idiot av en ekskompis av meg skulle på fest...Hadde handla no joggesko for og kvikke opp formen...drakk og drakk og sugde og sugde på de små søte hvite 2mg og dro skolisser fra tidlig på ettermiddagen og utover kveldingen..skulle toppes hvert 15min...aldri vært mer på stuket enn da..Dro på fest og det var greit nok det..Hadde i tillegg halv hekto med tjallere fordelt og teipa på låret samt en kniv..WTF lssm..tjente evig mye kr, grunna hemningene var helt borte så det var ikke noe problem og gå og spørre hver enkelt på hele jevla lokalfest om interesse for bønner var der..samt det var mange som handla, var det selfølgelig mange som reagerte med avsky...Dette er noe jeg har hørt i ettertid,og beklaget meg til enkelte..
apekattn av kamerat av meg jekker ned en eldre uskyldig kar med et armeringsjern av mm 30...sånt for meg til og reagere uansett rus og tilstand..Så han stakk..Jeg sto igjen og fikk smekk for faenskapen hans...Selv om jeg gjorde det jeg kunne for unngå at det ble sånn..Men men..smekk gjør en sterkere liker jeg og tenke så det ga jeg faen i og traska hjem med en kamerat..Visste at politiet herja rundt i område grunna han jevla tullingen av en "kamerat"..
kom hjem,leiligheten var låst og jævln lå der og sov..med stål og bly! var jo grisegrendt rivohøy + litt drekke..jekka opp et vindu og fikk klaska et rør i huet på apekatten og nappa ifran fordelen hans..fikk en bil til og komme og fjerne tullingen...Etter mye omm og men var adrenalinet og stresset gjort meg Noget mindre fjern...gikk og sov i noen timer..Voknet dagen derpå, helt klar i hodet..Bekymringene smalt meg i trynet som toget over dovre..Fikk endelig opp øya,vekte kompisen min som hadde vært med og fjerna apekatten..Tok glasset med ca 70 rivo igjen, samt par grammere med speed...kasta alt i dass! pissa på det og dra ned...Ringte dama mi, forklarte alt..Hadde det ikke vært for at kompisen min hjalp meg med og snakke til henne hadde ikke hu kommet tilbake....

Fra den dagen bestemte jeg meg for at jeg ALDRI skal røre djevelens tyggis igjen..nemlig rivotril!
Sier ikke at sånne hendelser skjer alle, men det skjer fort hvis man spiser for mye av det..

Personlig har jeg ikke noen spesifike kunnskaper om medisinering, piller og den shitten der så skal ikke utale meg for sterkt..Men at det kan være så lett å få rivo fatter jeg ikke..
Samtidig stiller jeg spørsmål...ta dette som eksemp... Jeg har angst, jeg velger og røyke marijuana framfor benzoer..Sier man dette til hver og en vill man bli stemplet som kriminell og narkoman..
Kommer man derimot og sier.. Hei,jeg har angst og spiser rivo hver eneste dag... Da er det greit i alles øyne for det er LOV! Dette er det som irriterter meg mest innenfor drogarpolitikken..Er tusenhvis som sitter hjemme hver dag og er lovlig narkomane og som ikke fungerer at all....Jeg har og kjenner flere som har røyket i årehvis og som fortsatt står opp kl 06 om morran..drar på jobb og gjør sitt..Kommer hjem og fyrer så øya detter tur huet på dem..Men de fungerer fortsatt 100 % innad i samfunnet....
Dømmer ingen som ruser seg og bruker dette daglig! dette er bare mitt synspunk på rivotrilen, så ikke drep meg dere som er totalt uenig eller bruker detta hver jevla dag

Sitat av Rusketulla Vis innlegg
kunne ikke blitt mere enig med deg...
Rivotril ødela store deler av livet mitt, og jeg får fortsatt svi for det!
Legen min snakket noe om at det antagelig blir tatt av markedet ganske snart, da det har blitt jobbet ganske mye med å finne noe like effektiv, men en medisin som ikke er like potent og vanedannende.

jeg vet at på mitt verste bruk så kunne jeg ta titalls med rivotril og fortsatt se oppegående og våken ut.. og også føle meg veldig fin selv. jeg følte meg ikke rusa i det hele tatt.... men dagen etter så kan jeg ha glemt bort hele gårsdagen.... alt jeg satt igjnn med var et sort hull i hukommelsen....

mener ikke at man blir avhengig over natten av å teste det ut noen ganger for morro osv. men har man lett for å like piller så mener jeg at man burde unngå Rivo å heller være føre var... for den har en tendens til å snike seg på å gi deg en skikkelig smell før du skjønner selv at du har et problem.
Vis hele sitatet...
WORD! det som skjedde med meg..ALDRi prøvd benzoer før jeg fikk glass på glass slengt etter doktor dop!
Den smellen kom for og si det sånn,men heldighvis før det hadde gått såpass langt at jeg fikk jevla absti og varige men!
Men kunne lett choppe 10-12 stk og gå på butikken og prate med bestemora til kameraten min uten nevneverdig rare blikk og kleinhet..
Men når du sier du fortsatt får svi for det, hva mener du da ? absti eller psyken ellr ? enda godt dem jobber for og få det av markedet...LEGALIZE WEED! hadde redda mang en sår sjel
Sitat av vato Vis innlegg
Uff..Søppel dop spør du meg...
Fikk utskrevet Rivotril en periode der ting var mørkt og jevlig..
Følgte hva legen sa, men etter KORT tid ble toleransen høyere og høyere...
Til slutt sveva en bare i en evigvarene rivorus...Sakte men sikkert rev jeg ting ned bit for bit..Kjentes ut det varte i mndshvis men dette er kun snakk om 3 uker...
Ga faen i alt og alle..handlet kun om meg og mitt..noe som gikk utover kjæresten min,hunden min,venner osv..var alltid med en anna tulling som var med på faenskapen...Dama mi sov jeg aldri med,sovna alltid på sofaen med en jay i kjeften..ellers fant henne meg over alt i leilihetn sovende..en gang på do der jeg brukte en dassrull som pute..denne morgenen var på en fredag husker jeg...den dagen dro hun..likegyldig som jeg var ble JEG forbanna på henne,noe som var helt på trynet..jeg pakket alle hennes ting og satt i gangen så hu bare kunne plukke det med seg og dra..noe hun gjorde..ettermiddagen kom og jeg og en annen idiot av en ekskompis av meg skulle på fest...Hadde handla no joggesko for og kvikke opp formen...drakk og drakk og sugde og sugde på de små søte hvite 2mg og dro skolisser fra tidlig på ettermiddagen og utover kveldingen..skulle toppes hvert 15min...aldri vært mer på stuket enn da..Dro på fest og det var greit nok det..Hadde i tillegg halv hekto med tjallere fordelt og teipa på låret samt en kniv..WTF lssm..tjente evig mye kr, grunna hemningene var helt borte så det var ikke noe problem og gå og spørre hver enkelt på hele jevla lokalfest om interesse for bønner var der..samt det var mange som handla, var det selfølgelig mange som reagerte med avsky...Dette er noe jeg har hørt i ettertid,og beklaget meg til enkelte..
apekattn av kamerat av meg jekker ned en eldre uskyldig kar med et armeringsjern av mm 30...sånt for meg til og reagere uansett rus og tilstand..Så han stakk..Jeg sto igjen og fikk smekk for faenskapen hans...Selv om jeg gjorde det jeg kunne for unngå at det ble sånn..Men men..smekk gjør en sterkere liker jeg og tenke så det ga jeg faen i og traska hjem med en kamerat..Visste at politiet herja rundt i område grunna han jevla tullingen av en "kamerat"..
kom hjem,leiligheten var låst og jævln lå der og sov..med stål og bly! var jo grisegrendt rivohøy + litt drekke..jekka opp et vindu og fikk klaska et rør i huet på apekatten og nappa ifran fordelen hans..fikk en bil til og komme og fjerne tullingen...Etter mye omm og men var adrenalinet og stresset gjort meg Noget mindre fjern...gikk og sov i noen timer..Voknet dagen derpå, helt klar i hodet..Bekymringene smalt meg i trynet som toget over dovre..Fikk endelig opp øya,vekte kompisen min som hadde vært med og fjerna apekatten..Tok glasset med ca 70 rivo igjen, samt par grammere med speed...kasta alt i dass! pissa på det og dra ned...Ringte dama mi, forklarte alt..Hadde det ikke vært for at kompisen min hjalp meg med og snakke til henne hadde ikke hu kommet tilbake....

Fra den dagen bestemte jeg meg for at jeg ALDRI skal røre djevelens tyggis igjen..nemlig rivotril!
Sier ikke at sånne hendelser skjer alle, men det skjer fort hvis man spiser for mye av det..

Personlig har jeg ikke noen spesifike kunnskaper om medisinering, piller og den shitten der så skal ikke utale meg for sterkt..Men at det kan være så lett å få rivo fatter jeg ikke..
Samtidig stiller jeg spørsmål...ta dette som eksemp... Jeg har angst, jeg velger og røyke marijuana framfor benzoer..Sier man dette til hver og en vill man bli stemplet som kriminell og narkoman..
Kommer man derimot og sier.. Hei,jeg har angst og spiser rivo hver eneste dag... Da er det greit i alles øyne for det er LOV! Dette er det som irriterter meg mest innenfor drogarpolitikken..Er tusenhvis som sitter hjemme hver dag og er lovlig narkomane og som ikke fungerer at all....Jeg har og kjenner flere som har røyket i årehvis og som fortsatt står opp kl 06 om morran..drar på jobb og gjør sitt..Kommer hjem og fyrer så øya detter tur huet på dem..Men de fungerer fortsatt 100 % innad i samfunnet....
Dømmer ingen som ruser seg og bruker dette daglig! dette er bare mitt synspunk på rivotrilen, så ikke drep meg dere som er totalt uenig eller bruker detta hver jevla dag



WORD! det som skjedde med meg..ALDRi prøvd benzoer før jeg fikk glass på glass slengt etter doktor dop!
Den smellen kom for og si det sånn,men heldighvis før det hadde gått såpass langt at jeg fikk jevla absti og varige men!
Men kunne lett choppe 10-12 stk og gå på butikken og prate med bestemora til kameraten min uten nevneverdig rare blikk og kleinhet..
Men når du sier du fortsatt får svi for det, hva mener du da ? absti eller psyken ellr ? enda godt dem jobber for og få det av markedet...LEGALIZE WEED! hadde redda mang en sår sjel
Vis hele sitatet...
jeg sliter veldig med selvsikkerheten og dårlig samvittighet for hvordan jeg oppførte meg på den verste tiden... noe sm har gått utover vennene mine. og jeg føler VELDIG på det. mye jobb å gjøre....
Hadde et lite lager med Rivotril jeg skulle bruke i forbindelse å "lande" litt fra en tur på LSD. Skulle teste en et par dager i forveien. Smakte søtt og godt! Men dum som jeg var tenkte jeg at "hei, jeg har jo litt toleranse. Må ha en til!". La meg godt til rette i sengen med laptop og headsett. Da var vel klokken rundt 11-12 på kvelden, eller noe. Plutselig våkner jeg totalt forvirret. Klokken var da halv fem på morgenen, og musikken sto fremdeles på. Sjekket posen der pillene lå, og "mystisk" nok var enda en av dem borte. Nei, vær litt forsiktig, folkens.
Sørlending
Det er slikt man må regne med i Rivotrilrus. I apeland kan det meste skje, også værre ting enn det du opplevde. Slutt å ta clonazepam om du ikke tåler det eller synes det er kult.
Vært der, gjort det.
V var helt loka ass, skjønner ikke hvordan jeg våkna opp på det solariumet
Kronisk stein
Navnl0s's Avatar
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Plutselig våkner jeg totalt forvirret. Klokken var da halv fem på morgenen, og musikken sto fremdeles på. Sjekket posen der pillene lå, og "mystisk" nok var enda en av dem borte. Nei, vær litt forsiktig, folkens.
Vis hele sitatet...
Haha, dette har jeg fått med meg kan skje på rivotril.
Bruker våkner plutselig, posen har blitt tom, og vedkommende husker ingenting.
Søppeldop.
Ganske praktisk når man har vært gjennom en tolv timer lang tur på LSD, da. Når man gjerne føler seg like sliten som uteligger på Oslo S og samtidig like våken som en speedfreak på den første "brøytekanten".

Forøvrig mener jeg at det meste er søppel hvis man ikke tar hensyn til Forsiktighetsregler og doseringer. Risikoen ved bruk av slike preparater uten samarbeid med lege/psykolog må man ta på sin egen kappe. Klonazepam/Rivotril kan være høyst nødvendig hos enkelte da det motvirker kramper, virker muskelavslappende, beroligende og angstdempende. Av den årsak brukes det ofte i behandling av epilepsi. Det er så klart stor fare for tilvenning og avhengighet men ifølge kilder er dette ikke dokumentert blant epilepsipasienter.

Å bruke Rivotril i kombinasjon med opioider og alkohol f.eks er ren dumhet da det bidrar til blant annet til demping av åndedrettet.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Trådstarter
13 6
Sitat av SaerDnAX Vis innlegg
V var helt loka ass, skjønner ikke hvordan jeg våkna opp på det solariumet
Vis hele sitatet...
Ja, fyfaen. En skikkelig todagers coctail!
1 dårlig, å en bra erfaring ( bra pga at jeg slapp unna )

Den dårlige : Kjøpte meg ett 100 glass med 2MG rivo, lå i senga mi i 3 dager, hadde spist ca 50 stk, dette var 3. gangen jeg prøvde rivo. hadde bare liggi å sovi å sett film når jeg var våken å sovi igjen. spiste en middag. mamma kjørte meg rett på legevakta hvor jeg prøvde å slå legen.

Nr 2. gikk rivostuka (ca 20-25 rivo fra kl 10 om morgenen til 3 på dagen blandet med knallbra speed og noen halvlitere med øl) gikk rundt på ett kjøpe senter å stjelte så mye at jeg kunne starta min egen butikk med alt stæsjet jeg fikk på meg. hadde også fått meg en kniv jeg gikk å fikla med på senteret da dette for meg der å da var helt normalt, typen sprett kniv.

ellerså er vel en rivo eller 5 fine hvis du skal gjøre brekk eller kreve inn penger etc.
Sist endret av take'a'hit!; 14. april 2012 kl. 13:52.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Jeg har hatt noen rimelig sprø opplevelser på Rivotril selv. Eller rettere sagt, selve opplevelsene husker jeg lite av. Den første gangen var midtvinters i 02 eller 03 da jeg plutselig våknet i et lite lyst rom og overhodet ikke skjønte hvor jeg var. Plutselig gikk det opp for meg at jeg var på glattcellen på politihuset i Tr.heim. Polisen fortalte meg at de hadde funnet meg midt på natta, sovende i en grøft. Dette var jo midt på vinteren og jeg hadde ingen ytterklær på meg, kun en tynn genser og bukse. Ikke nok med det, jeg måtte gå de 5-6 kilometerne hjem uten ekstra klær i ca. 10 minusgrader. Når jeg omsider kom meg hjem fant jeg ut at jeg av en eller annen merkelig grunn hadde drukket opp Palmolivesåpen med pæreduft som sto på badet

Et annet tilfelle som jeg faktisk husker litt fra skjedde også i Tr.heim. Dette var med en blanding av Rivotril og Dolcontin. Såvidt jeg husker gikk jeg nedover en gangsti da jeg plutselig fikk for meg at jeg skulle sette meg ned å ordne en smell med Dolc, midt på fortauet i et ganske så travelt strøk. Problemet var dog at dette var 5 meter fra en Securitas-hovedkvarter så jeg var plutselig omringet av 2-3 vakter som klapset meg i ansiktet og hylte og skreik. På dette tidspunkt var jeg så fjern at jeg kun satt å siklet og klarte ikke snakke. Den ene vakten ringte etterhvert en ambulanse som kjørte meg til legevakten. Vel fremme ble jeg lagt i en seng og en skikkelig fet dundre av en sykepleier kom å spurte hva jeg hadde hatt i meg. Det eneste som sto i hodet på meg var at de ikke måtte gi meg Narcanti(motgift ifm. overdoser) så jeg klarte faktisk med store anstrengelser å mumle ut "Ikke narcantiiii" eller noe sånt. Pleieren gikk, men kom tilbake med en diger sprøyte som hun satte i skinka på meg. Dette kunne umulig ha vært Narcanti for jeg var like fjern etter denne sprøyten. Til dags dato vet jeg enda ikke hva det faktisk var de ga meg denne dagen. Etterhvert fant de tydeligvis ut at det ikke var verdt å kaste bort mer tid på meg så de regelrett dumpet meg ute på fortauet. Jeg var knapt istand til å gå og hadde merkelig nok store smerter i brystet/skulderen. Heldigvis kom en kompis tilfeldigvis gående forbi og leide meg inn i en drosje som kjørte meg hjem. Etterpå sov jeg i over et døgn og våknet senere som om ingenting hadde skjedd. Smertene i skulderen var borte, men jeg kunne se stikkmerket i skinka så det hadde faktisk skjedd.

Det forundrer meg litt at legevakten ga meg slik behandling, men de fant sikkert ut at jeg ikke var i livsfare og derfor tok opp plass.
Hmm, noen kompiser av meg som rusa seg på rivotril knuste ølflasker i hodet på randoms for morroskyld.
Forventa nesten at de skulle begynne med kniven de hadde på seg ettervært, de skjelte også ut flere politimenn
under rusen når de hadde på seg et par grammere med hasj og flere titals piller.
Sitat av take'a'hit! Vis innlegg
1 dårlig, å en bra erfaring ( bra pga at jeg slapp unna )

Den dårlige : Kjøpte meg ett 100 glass med 2MG rivo, lå i senga mi i 3 dager, hadde spist ca 50 stk, dette var 3. gangen jeg prøvde rivo. hadde bare liggi å sovi å sett film når jeg var våken å sovi igjen. spiste en middag. mamma kjørte meg rett på legevakta hvor jeg prøvde å slå legen.

Nr 2. gikk rivostuka (ca 20-25 rivo fra kl 10 om morgenen til 3 på dagen blandet med knallbra speed og noen halvlitere med øl) gikk rundt på ett kjøpe senter å stjelte så mye at jeg kunne starta min egen butikk med alt stæsjet jeg fikk på meg. hadde også fått meg en kniv jeg gikk å fikla med på senteret da dette for meg der å da var helt normalt, typen sprett kniv.

ellerså er vel en rivo eller 5 fine hvis du skal gjøre brekk eller kreve inn penger etc.
Vis hele sitatet...
Jeg har gjort brekk i rivorus et par ganger å det er ingen god ide, det kan jeg love deg!
Ja, man kan gjøre mye idiotisk under pillerus. Likevel på jeg nok påpeke at et enkeltmenneske som helhet sett fra psykologisk synsvinkel har en egen særegen personlighet. Jeg personlig ville neppe funnet på å gjøre noe slikt uansett hvor pillefjern jeg var.
Rivotril minner meg om Rohypnol.Jeg har ikke testa Rivotril selv..men utifra beskrivelsen av "rus rapporten" folk kommer med her så er det helt samme jeg hadde det på "hyppere" tonnevis av ganger.

Skummle greier
Dosering har jo mye og si da, forsjell på bruk og misbruk... det sier seg selv at man får blackout om man etter 20 stk

Rohypnol va en av di beste sovemedisinene som var men er ulovlig nå i norge pga folk likte dem og ruset seg på dem og det er nok d grunnlaget er lagt på , og mye overvåking
Sitat av skorpionen43 Vis innlegg
Dosering har jo mye og si da, forsjell på bruk og misbruk... det sier seg selv at man får blackout om man etter 20 stk

Rohypnol va en av di beste sovemedisinene som var men er ulovlig nå i norge pga folk likte dem og ruset seg på dem og det er nok d grunnlaget er lagt på , og mye overvåking
Vis hele sitatet...
Du tar meget feil, flunitrazepam (virkestoffet i Rohypnol) ble flyttet fra klasse B til klasse A for å gjøre det vanskeligere for folk å få det skrevet ut.
Sist endret av Skyfx; 22. april 2012 kl. 20:51.
Ung og vanskelig
83leo's Avatar
Er det ikke kun Flunipam igjen på det norske markedet?
Sitat av 83leo Vis innlegg
Er det ikke kun Flunipam igjen på det norske markedet?
Vis hele sitatet...
Det stemmer.
Det kommer også an på tolesanse. Om man aldri har hatt en rivotril under tungen før er det ikke rart man går bananas eller får totalt blackout som man bare kan få når man er seksten og har stjålet storebror sin flaske vodka. Det er mange som blir behandlet med Rivotril uten å oppføre seg som en ape. Nå forsvarer jeg absolutt ikke misbruk av slike medikamenter, eller misbruk av noe som helst, egentlig, men det gjelder å se ting litt nyansert.

Hva skjer når ei berte på femten får i seg altfor mye brennvin på en hjemmefest på bygda? Det betyr ikke at alkohol brukt på riktig måte er direkte søppel.
Sist endret av Lucy In The Sky; 23. april 2012 kl. 19:31.
▼ ... flere år senere ... ▼
Jeg tok seks stykker, merket ingen ting. Kanskje bare litt trøtt. Må man ta minst åtte stykker?
Sitat av fryatt Vis innlegg
Jeg tok seks stykker, merket ingen ting. Kanskje bare litt trøtt. Må man ta minst åtte stykker?
Vis hele sitatet...
Hvis du ikke har toleranse høres dette nokså sprøtt ut, spør du meg. Lurer på hvor du fikk tak i disse rivotrilene, isåfall. Seks stykker skal være mer mer enn nok. Hvis du kjøpte dem illegalt er det jo alltid en viss risiko for å bli lurt, dessverre. Og var det 0.5 eller 2.mg?
Da jeg startet på dem (gjennom legen, ja) begynte jeg rett på 2.mg og opparbeidet lynraskt toleranse, i alle fall. Til slutt tar man dem bare fordi kroppen vrir seg i kramper etter mer. Effekten er knapt merkbar slik den en gang var. Rent bortsett fra å spise opp sjelen din og gjøre deg til en gretten, mensenbryggende heks, så klart. Har har lest at det kan ta alt fra 2-4 uker å skape avhengighet til medikamentet. Det høres sannsynlig ut etter erfaring. På disse (som f.eks med Valium) er man ruset mye lenger tid av gangen grunnet den lange halveringstiden i tillegg.

Ellers. Er som sagt mange der ute som eier en pillepresse, så...
Sist endret av Lucy In The Sky; 17. januar 2016 kl. 13:42.