Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 715
Hei.

Jeg har 22 episoder av en sesong, som jeg hadde tenkt å legge over på ein minnepenn på 8gb. Hver episode er på ca. 358 00 kb avi-fil.

Problemet er at jeg akkurat ikke får plass til den siste episoden, siden jeg ikke får brukt alle de 8gb som minnepennen påstår atte den har.

Så difor lurer jeg på om de er noen her som vet om et program som ka hjelpe meg med å korte ned litt av lengden p episodene, slik at jeg vil få plass til den siste episoda??

Takk for svar på forhand.

Mvh. Eple1.
hva med å komprimere filene med winzip, winrar ellet7zip?
Videofiler er allerede komprimert så mye at ytterligere forsøk på lossless komprimering med f.eks. winzip eller winrar sansynligvis ikke vil gi noe mer plassbesparelse.

Finn en "AVI splitter" og så kutter du bare ut slutten av episoden. Evt du finner en videokonverterprogram og re-encoder i lavere kvalitet.
Bare bruk Windows Movie Maker til å kutte litt av starten og slutten?

Kutte vekk introen f.eks.
Evt. 'kjøp ny minnepenn'?
Trådstarter
2 0
Sitat av onClipEvent Vis innlegg
Bare bruk Windows Movie Maker til å kutte litt av starten og slutten?

Kutte vekk introen f.eks.
Vis hele sitatet...
Har prøvd å bruke Windows Movie Maker, og har kuttet vekk litt av starten og slutten. Men når jeg skal lagre den nye redigerte epioden, så greier jeg ikke å lagre den i rett format (avi).

Noen som har noen tips for dette?

Sitat av Kinseek Vis innlegg
Videofiler er allerede komprimert så mye at ytterligere forsøk på lossless komprimering med f.eks. winzip eller winrar sansynligvis ikke vil gi noe mer plassbesparelse.

Finn en "AVI splitter" og så kutter du bare ut slutten av episoden. Evt du finner en videokonverterprogram og re-encoder i lavere kvalitet.
Vis hele sitatet...
Noen som har forslag til gode og enkle avi-splittere?