Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1642
Anonym bruker
"Vant Sandflyndre"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei jeg sliter med helt sinnsyke ryggsmerter om dagen. Har nettop vært hos legen å fått meg mer ketorax 5mg, men fikk alt for liten pakke som vanelig med vikarlegen, som jeg vet ikke kommer til å vare lenge. Jeg leste meg opp at biotilgjengligheten på ketorax er ca 35% oralt og opp til 60% rektalt. Jeg kjøpte derfor en 5ml sprøytepumpe jeg tenkte jeg kunne bruke til å få greiene up the bum for raskere og bedre effekt, jeg rekner kanskje med effekten tar av noe fortere? Har noen erfaring å dele om akuratt dette? Hva er den store forskjellen mellom ketorax og ketogan som er stikkpille? Jeg vet hvordan jeg skal gjøre det for å boofe det, men finner ingen informasjon om noen har gjort dette med akuratt ketorax. oxycontin derimot.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tror ikke dette vil være så effektivt, da det er stoffer tilsatt i stikkpillene som omdannes på en annen måte.
Hvordan er det å skyte ketorax da?
R.i.p 23.04.2021
Sitat av dnbalex Vis innlegg
Hvordan er det å skyte ketorax da?
Vis hele sitatet...
There is only one way to find out!
Hvis Ketorax er mer eller mindre det samme som Ketogan gjør man det ved å putte litt bomull i en 20ml pumpe, tøm de knuste tabelettene oppå bomullen, for så å presse gjennom en mengde vann, mellom 5 til 10 ml. Kjør vannet gjennom noen ganger.
Kan hende dette ikke går med Ketorax. Noen tabeletter blir til gelè. Og da går det ikke. Så prøv på eget ansvar.
Advarsel: Det er svært farlig å skyte medisiner på denne måten. Bruk medisiner som foreskrevet av legen.
Sist endret av Arex_x; 17. januar 2021 kl. 16:32.