Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1665
Anonym bruker
"Imponert Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Begynte på ritalin,
For mye bivirknger.

Går nå på aduvanz 70mg,
Tar jeg to så kjenner jeg ingenting. Ikke en heller.

Har jeg for høy toleranse?

Hvor mange kan jeg ta?

70mg aduvanz tilsvarer 20.8mg rent virkestoff.

Etter jeg knuste en ritalin, så har jeg aldri hatt så lite bivirkninger. Men har skjønt jeg ikke kan få det på resept etter fylte 18?
Har selv ingen erfaring med med hverken aduvanz el ritalin. jeg går kun på strattera 60mg. og det har aldri funka på meg. har hatt et vagt rusproblem for leeenge siden, derfor holder di igjen... hvor mange mg ritalin fikk du?
Toleransen er vel bygd på hvor mye amfetamin du har tatt tidligere. Det vet vi svært lite om.

Men hvis du ikke merker noe av 2 tabletter så vil jeg si du har en overraskende stor roleranse ja. 2 * 70 mg er vel den sterkeste lovlige maksdosen(?).
Anonym bruker
"Imponert Griff"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Trådstarter
Aldri brukt amf,

Hadde 120mg døgndose på Rita.

Husk at det kun er 20.8mg deksfentamin per kapsel som skal slippes over 14 timer.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Aldri brukt amf,

Hadde 120mg døgndose på Rita.

Husk at det kun er 20.8mg deksfentamin per kapsel som skal slippes over 14 timer.
Vis hele sitatet...
Ja, jeg er klar over virkestoffet i Elvanse. Det du ikke er klar over er hvor mye 20 mg deksamfetamin er.