Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  67 34435
melanotan... nei og nei. Sykt fint brunfarge man får av det as. NOT.
Sitat av monged Vis innlegg
melanotan... nei og nei. Sykt fint brunfarge man får av det as. NOT.
Vis hele sitatet...
PÅ hvilken måte får man annerledes brunfarge av melanotan enn av å sole seg?
Sitat av fetter Vis innlegg
PÅ hvilken måte får man annerledes brunfarge av melanotan enn av å sole seg?
Vis hele sitatet...
Nei si det... Tydeligvis ikke sett noen som ikke var like heldige med sin opplevelse av melanotan?
Sitat av Totskalle Vis innlegg
Nei si det... Tydeligvis ikke sett noen som ikke var like heldige med sin opplevelse av melanotan?
Vis hele sitatet...
Nå snakket ikke jeg om de som "ikke var like heldige", men generelt.
Monged ga utrykk for at man, selv ved riktig bruk, får unaturlig brunfarge av melanotan. Gjør man virkelig det?

Vil gjerne legge til at jeg ikke nødvendigvis forsvarer bruk av melanotan, men skal man kritisere noe er det greit å være treffsikker.
Sist endret av fetter; 17. september 2010 kl. 11:35.
Sitat av fetter Vis innlegg
Nå snakket ikke jeg om de som "ikke var like heldige", men generelt.
Monged ga utrykk for at man, selv ved riktig bruk, får unaturlig brunfarge av melanotan. Gjør man virkelig det?

Vil gjerne legge til at jeg ikke nødvendigvis forsvarer bruk av melanotan, men skal man kritisere noe er det greit å være treffsikker.
Vis hele sitatet...
Brunfargen blir den samme, men om noen er virkelig brun kan man jo lettere anslå mistanke om bruk av melanotan. Men mange får en veldig gulbrun farge av melanotan, ikke vet jeg hvorfor. Men har sett flere tilfeller, det likner litt på de som bruker veksthormoner og får litt gulaktig hud av det (en bivirkning).
Sitat av fetter Vis innlegg
Nå snakket ikke jeg om de som "ikke var like heldige", men generelt.
Monged ga utrykk for at man, selv ved riktig bruk, får unaturlig brunfarge av melanotan. Gjør man virkelig det?

Vil gjerne legge til at jeg ikke nødvendigvis forsvarer bruk av melanotan, men skal man kritisere noe er det greit å være treffsikker.
Vis hele sitatet...
Brunfargen de får er sikkert fin i deres øyne, men ikke i mine... Synes det ser merkelig ut når man er så sykt brun som de som jeg har sett er. Men det er vel smak og behag det i guess.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Godt og se at internett tar vare på jenter. Til de som mildt sagt advarte TS mot å sette melanotan på grunnlag av helsemessige og moralske årsaker (selvsagt er jeg for at folk være opplyst og skal tenke konsekvenser), hva med amfetamin?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Nei, det er ikke lurt å skyte amfetamin heller. Det er et høyst vanedannende stoff som gir deg abstinenser ved slutt som gjør det lettere å ta seg et nytt skudd fremfor å møte nedturen.

I tillegg til det blir du sannsynligvis en tosk som ender opp uten nykterne venner fordi de blir lei av det konstante maset ditt og at du er et rotete menneske uten respekt for noen ting som helst, for du går på speed og er i din egen verden.

Jeg vet at dette ikke gjelder samtlige mennesker, men de jeg har sett på amfetamin-stien har jeg fort lært meg å hate, samt kutte kontakt med.

Hautainn: er det et poeng i innlegget ditt, eller måtte du bare ha noe å skrive?
▼ ... over et år senere ... ▼
håper du er klar over bivirknigene på denne injeksjons leken din??? den står på politiets advarsels liste fordi folk blir alvorlig syke av det ... lite tips bare... brunfarge kan du få på andre måter.......
▼ ... over et år senere ... ▼
Jeg bare lurte på om det er noen som vett hva man skal gjøre når man får ett brev i Posten hvor det står "Melding om ankommet ufortollet sending"? Bestillte MT2 fra easytan-europe som er i England og på lappen står det at tollvesenet ønsker at jeg skal legge til en kvittering eller faktura som viser sendingens innhold og verdi. Noen som har noe erfaring med denne situasjonen? Tenker at det er vel ikke noe suksess når jeg sier hva det er eller? 0_o
Sitat av Christoph93 Vis innlegg
Jeg bare lurte på om det er noen som vett hva man skal gjøre når man får ett brev i Posten hvor det står "Melding om ankommet ufortollet sending"? Bestillte MT2 fra easytan-europe som er i England og på lappen står det at tollvesenet ønsker at jeg skal legge til en kvittering eller faktura som viser sendingens innhold og verdi. Noen som har noe erfaring med denne situasjonen? Tenker at det er vel ikke noe suksess når jeg sier hva det er eller? 0_o
Vis hele sitatet...
Da er det lite du kan gjøre. De har nok allerede sjekket innholdet, og du vil ikke få pakken din med mindre du har resept. Og ettersom ingen leger i Norge gir ut resepter på melanotan, sier resten seg selv.

Det eneste du kan gjøre er å prøve på nytt og satse på at du er litt heldigere denne gangen.
Sitat av Misoxeny Vis innlegg
Da er det lite du kan gjøre. De har nok allerede sjekket innholdet, og du vil ikke få pakken din med mindre du har resept. Og ettersom ingen leger i Norge gir ut resepter på melanotan, sier resten seg selv.

Det eneste du kan gjøre er å prøve på nytt og satse på at du er litt heldigere denne gangen.
Vis hele sitatet...
Slik jeg forstår det har de bedt om kvittering, og ikke om resept.
Sitat av Paradigm Vis innlegg
Slik jeg forstår det har de bedt om kvittering, og ikke om resept.
Vis hele sitatet...
Ja, en kvittering som viser sendingens innhold og verdi. Med en gang de får greie på hva innholdet er, vil han aldri få utlevert pakken ettersom Melanotan er reseptbelagt. Han kan jo selvfølgelig sende en falsk kvittering hvor det står oppført et annet innhold, men kan nesten garantere at de vil sjekke innholdet uansett (hvis de ikke allerede har gjort det).
Sist endret av Misoxeny; 22. juni 2013 kl. 15:25.
Si at jeg foreksempel skulle ta sjansen med å prøve å forandre litt på denne kvitteringen, ville det da blitt konsekvenser ut av det, eller ville de fremdeles bare beslaglagt den?
Sitat av Christoph93 Vis innlegg
Si at jeg foreksempel skulle ta sjansen med å prøve å forandre litt på denne kvitteringen, ville det da blitt konsekvenser ut av det, eller ville de fremdeles bare beslaglagt den?
Vis hele sitatet...
Dokumentforfalskning er det eneste jeg kommer på.
Send melding til avsender og spør de om dem kan sende deg en kvittering som tilsier ett annet innhold. De har sikkert vært borti dette her før.
Jeg skal prøve på det Takk for svar fra dere vertfall
Jeg føler at det er på tide å kopiere det jeg skrev tidligere til en annen bruker på forumet her. Kanskje det kan komme til nytte.

"Guide" (til helvete og undergrunnen)

"Forøvrig bør du ikke bruke sigarettfilter, eller noe i den duren når du skal trekke varene gjennom dette. Råder til å gå til innkjøp av et ordentlig produkt man får kjøpt på apoteket. I bomull, slike man ofte kan bruke til clearasil-vask i ansiktet. Som Zion nevnte trenger du ikke nødvendigvis varme det. Hvis det likevel er det du velger å gå for så rør godt i vannet mens det fremdeles er varmt. Det holder å røre forsiktig rundt selvom du ikke ser slagg/bunnfall. La vannet gradvis avkjøle seg. Hvis du da ser en hvit/gråhvit stripe rundt skjekanten rører du det ikke ut i vannet igjen.

Bomullen har et tynt filterlag over og under. Den skal være poruøs i midten, og bevar gjerne en flik av den slik.

Når du trekker vannet sakte opp i pumpen kan det jo hende ats oppsuget har tettet seg. Noe som betyr at du får et vakum i pumpen. Dette sprøyter du ut igjen mens tuppen er fint plassert ned i bomullen. Grumset er på andre enden av filterlaget (det er derfor man ikke skal bruke sigarettfilterer) er bare å trekke opp på nytt etter at du har fått løsnet vakumet litt.

Ettersom jeg har forstått kan man gjerne røre en gang til med bomullsdotten slik at man får løsnet avfallet som har samlet seg ved oppsuget. Dette skal i teorien ikke gjelde denne type bomull, som jeg nevnte. Det er som sagt ofte slikt som kan skje med dårlige produkter ala standard ulldotter i pose, q-tips, sigarett-filteret og så videre. Bomullen jeg nevnte skal kunne stanser avfallspartiklene og kun de minste partiklene slipper igjennom. Oppsamlingem av avfallet løsner seg, og sprer seg rundt i det porøse mellomlaget når du da skal slippe pumpetrekket, og presser forsiktig ut litt bare for å frigjøre innsugspunktet for å innta resten av væsken.

Så kommer vi så klart til dette med å knipse eller fjerne de få luftboblene som er i pumpen. Å klapse litt på området du vil bruke er så klart effektivt. Nå er jeg litt usikker på hvordan det er med deg, men mine blodårer trer veldig, veldig tydelig frem etter dusjing, trening og så videre, logisk nok. Hvis det fremdeles blir problematisk å sette nålen bør du unngå å bruke det samme stikkpunktet som det forrige.

Som du allerede vet kan et bomskudd med njisering av narkotiske substanser by på potensielle problemer. som man må Når man stikker en nål inn i en blodåre, står man i fare for å få mikroorganismer og urene stoffer inn i kroppen. Det gjør at en lett får infeksjoner. Etter et bomskudd, vil stoffet vil ligge å irritere den muskelen eller huden du har truffet. Du vil da sannsynligvis begynner å hovne opp rundt innstikkstedet og det vil gjøre vondt.

Link til hygiene for injiserende stoffmisbrukere:http://www.fhi.no/eway/default.aspx?...:6043:14:::0:0

Hva med eventuelt sprøyterom? Sprøyterommet i Oslo har gode erfaringer og status. Med fagansvarlig sykepleier Marcus Nøstdahl og prosjektleder Kine Hauge, blant annet. Det hersker ingen tvil om at sprøyterom reduserer skade.

Husk for all del å oppsøke lege eller feltpleien om det oppstår problemer. Legen har taushetsplikt!"

Legger ved:

RUStelefonen 08588
Ring eller send SMS til 08588