Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  62 17788
Husker at jeg fikk halliser av Stilnoct, har aldri fått det av immovane. Immovane synes jeg kan være digg å ta i seg selv - ca 1 - 3 stk. At folk dytter i seg 30++ høres jo helt sinnsykt ut. Kan jo umulig være bra for kroppen. Dog får jeg en veldig spesiell opplevelse noen ganger av å se på tv - samtidig med at de kicker inn, noen som kjenner igjen denne følelsen?
Sitat av G-Erik-L Vis innlegg
Husker at jeg fikk halliser av Stilnoct, har aldri fått det av immovane. Immovane synes jeg kan være digg å ta i seg selv - ca 1 - 3 stk. At folk dytter i seg 30++ høres jo helt sinnsykt ut. Kan jo umulig være bra for kroppen. Dog får jeg en veldig spesiell opplevelse noen ganger av å se på tv - samtidig med at de kicker inn, noen som kjenner igjen denne følelsen?
Vis hele sitatet...
Jo, husker jeg spillte Skyrim når de kicka inn en gang, var som jeg gikk inn i selve spillet, alt føltes fantastisk, bynte å grine gjorde jeg å xD
Og i går klarye jeg ved en feil å ta 30,i spiste tydeligvis de blacouten livsfarlig dop. Plutselig er man ikke sin egen herre. Ser for meg st folk har drept konene sine i denne rusen. Epic fail. Er egentlig ennoppegående fyr.
Sitat av G-Erik-L Vis innlegg
Og i går klarye jeg ved en feil å ta 30,i spiste tydeligvis de blacouten livsfarlig dop. Plutselig er man ikke sin egen herre. Ser for meg st folk har drept konene sine i denne rusen. Epic fail. Er egentlig ennoppegående fyr.
Vis hele sitatet...
Samme her! Blir nesten redd for å ta Imovane, så det foretrekker jeg å gjøre alene slik at ikke så mange blir påvirket. Har jo Facebook osv da, men.. Heldigvis for min del kunne jeg aldri drept dama mi. Dessuten er jeg vel for sløv til det?
Sitat av G-Erik-L Vis innlegg
Husker at jeg fikk halliser av Stilnoct, har aldri fått det av immovane. Immovane synes jeg kan være digg å ta i seg selv - ca 1 - 3 stk. At folk dytter i seg 30++ høres jo helt sinnsykt ut. Kan jo umulig være bra for kroppen. Dog får jeg en veldig spesiell opplevelse noen ganger av å se på tv - samtidig med at de kicker inn, noen som kjenner igjen denne følelsen?
Vis hele sitatet...
Det var ikke spesielt behagelig dagen etter, nei
Hva er det egentlig Imovane er til? Har et par stykk liggende her, men har selvfølgelig ikke tørt å tatt dem.
Kan jeg bare ta en, for så å ha en fin natt? Vurderer nesten å filme alt, bare for å se hva jeg finner på å gjøre .
Imovane gir diggere rus-følelse enn de ordinære benzoene synes jeg.
Sitat av tissemannX Vis innlegg
Hva er det egentlig Imovane er til? Har et par stykk liggende her, men har selvfølgelig ikke tørt å tatt dem.
Kan jeg bare ta en, for så å ha en fin natt? Vurderer nesten å filme alt, bare for å se hva jeg finner på å gjøre .
Vis hele sitatet...
De er for innsovning og lengre REM søvn.

Tok forsåvidt en i natt for første gang på 2 månder ish.
Var skuffende rusfølelse denne gangen, satt lenge og følte de ikke virka, men så fort jeg la meg sovna jeg på under et minutt, husker vertfall ikke at jeg la meg.

Syns Imovane lever sin egen verden egentli når det kommer til rusfølelse, men bra de virker som de skal da!
Sitat av Lucy In The Sky Vis innlegg
Det var ikke spesielt behagelig dagen etter, nei
Vis hele sitatet...
Tja, man er jo ruset i flere dager, ihvertfall var jeg det etter en slik dose. Jeg blandet de riktig nok med alkohol. Det skumle er at jeg mister helt kontrollen og priser meg lykkelig for at jeg ikke var ute blant folk i denne tilstanden.
Hmmm, Overrasker meg at det er mange som får halliser av imovane.... Har aldri opplevd alt annet enn at jeg sovner tverst av.... Leser deres halliser, men opplever aldri det selv om jeg skulle ønske det... har nå 8 piller igjen av den vondesureoppstøtihalsen-tabletten
For de av dere som plages av den helsikes smakei i munnen etter denne tabletten ELLER manglende hallisinusjon vil jeg anbefale Stilnoct! http://www.felleskatalogen.no/medisi...aventis-564177
I tillegg: !Lås inn alle tablettene untatt den (de) du skal ta! Det er ikke uvanlig å spise mange fler enn du ønsker / bør under påvirkning av disse hvis du har de lett tilgjengelig!
Hehehe, høres ut som du reklamerer, eller det er jo akkurat det du gjør. "Sliter du med uteblivende hallisinasjon, prøv nye Stilnoct!"
kan bli litt psyko oppførsel av imovane ja,farglig shit..kan dumme deg godt ut for folk:P