Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  9 916
Hva er det største p2p programmet idag?
(altså flest brukere)

Jeg synes kazaa har et til tider dårlig utvalg. Tankte jeg skulle bruke et til med flere brukere... hvilket er best`?
hva med gnutella netverket? hva med winmx? hva med? hva med hva med??? Hvis du ikke er fornøyd, kjøp cden
Trådstarter
no offence, men har du er problem dfs? Plager det deg at jeg spør hvilket p2p prog som har flest brukere?

Egentlig burde du bare holde kjeft istedenfor å spamme!

Det er ikke den slags svar jeg krever å få på et seriøst spmål..
z0p
uʍop ǝpısdn
z0p's Avatar
Dette er et undergrunns forum med mange brukere, så du kan ikke akuratt kreve å få et seriøst svar, men jeg er enig i at dfs kunne spart seg for svaret sitt
prøv direct connect, du finner d på downloads.com meiner eg å huske.
direct connect :: neomodus.com,
n edonkey :: edonkey2000.com

rekylvinyl.no
Opprinnelig postet av z0py3r
Dette er et undergrunns forum med mange brukere, så du kan ikke akuratt kreve å få et seriøst svar...
Vis hele sitatet...
bullshit!

de postene som er usæriøse eller informativløse blir slettet straks, flaks dfs postet i "vanlig diskusjon", hadde han postet i et av de andre forumene hadde hans post vært slettet.
Direct Connect, er vel et av de beste "file-sharing" programmene.
Men du bør dele mye for å komme inn på de beste hubbene.
http://www.neo-modus.com
rekylvinyl.no
jeg vil tippe at fasttrack p3pnettet er støst. alså kazaa og grokster.

1.3 mill brukere og 1.3 mill GB! sier vel sitt.
Direct Connect er best for warez og Audiogalaxy er best for mp3.