Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  2 1286
Jeg har røyket spice gold et par ganger denne måneden, men denne gangen slo det virkelig til.

21:30: Jeg og noen venner fyrer opp hver sin pipe med spice, mens vi sitter ute på en trapp.

21:45: Begynner å føle meg litt bortevekk, er helt tørr i munnen, kjenner ikke munnen min i det hele tatt. Fyrer meg en sigarett, kjenner ikke at jeg drar ned, og smaken var syrlig, noe som smakte dritt. Etter røyken reiser jeg meg, begynner å danse og får totalt latterkick av ingenting. Ser på alle folka, og ler og ler uten å slutte etter en stund.

22:00: Det begynner å krible i kroppen min. En jævlig rar følelse, kjennes ut som vibrasjoner i hele kroppen min. Det føles ut som jeg måtte fise, og det gjorde jeg. Og jeg ble paranoid - jeg trudde fisen varte i et par minutter og at jeg hadde driti på meg, altså noe som jeg ikke hadde gjort. Ble utrolig bekymret.

22:15: Følger venninna mi til bussen hun skal ta hjem. I det bussen kommer, ser jeg for meg et svært udyr som kjører mot meg. Ble utrolig redd, som om bussen såg på meg.

22:40: Jeg drar hjem og typen følger meg. Vi står ute i gangen, vi klemmer ganske lenge. Jeg fikk på måte en ''blackout'', alt ble svart i et minutt mens jeg var i armene hans. Åpnet øyene mine og det var fult av kamerafolk rundt oss. Som om vi spilte inn en romantisk film eller noe.

22:50: Kjenner meg utrolig kvalm, begynner å gynge fram og tilbake i noen minutter. Følte meg gal.

22:55: Tripper som f. Når jeg gyngte fram og tilbake følte jeg at jeg var på en svømmetur og bakte boller samtidlig som jeg svømte. Såg for meg alt sammen.

23:00: Jeg drar hjem. Setter meg på sofaen og ser på TV. Plutselig får jeg enda en ''blackout'', og jeg får intense vibrasjoner i kroppen min. Jeg skjelver så fort at hele kroppen vibrerer lynraskt. Lukka igjen øyene, og jeg fikk en feeling som man får når man puler. Plutselig går ALLE vibrasjonene til hjernen min. Alle lyder blir blokkert, det eneste jeg hører er ''popopopop'' i hodet mitt, som om det var popcorn i mikron.
Jeg la meg på gulvet og ble sinnsykt paranoid og trudde jeg skulle dø av poppinga. Rulla rundt mens det eneste jeg hørte var popopop. Plutselig kjentes det ut som en hammer slo meg hardt i bakhodet.
Jeg stikker å ser meg selv i speilet, og hodet mitt ser DIGERT ut.
Til slutt bestemmer jeg meg for å legge meg, med syk hodepine.

08:00: Jeg våkner. Føler meg skikkeli stoned. Ser i lufta og får flashbacks.
Er så trøtt enda at jeg legger meg.

15:00: Våkner enda en gang. Har litt bakrus og kvalme, men det tåler jeg.

Fikk en skikkelig bad-trip mot slutten. Noe av det jævligste jeg hadde opplevd.
Tviler på at jeg skal prøve ut spice gold noe mer
Sist endret av Carynn; 31. januar 2009 kl. 17:09.
Fin trip-rapport, morsom å lese
Digital nomade
trippy's Avatar
Hahah, artig rapport ^^
Har prøvd spice noen ganger før men aldrig slik som du følte det, når jeg og noen venner
prøvde spice ble vi bare "steine" som når man røyker hasj, ikke trippa.