Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  11 2615
Anonym bruker
"Gul Fossegrim"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hei. For en tid tilbake siden ble jeg arrestert for noe som ikke er relevant her. Hadde tatt sopp samme kveld. De tok blodprøve av meg, ikke urinprøve. I forelegget jeg fikk fra politiet sto det at det var påvist psilocybin (sopp) i blodet mitt. Men har hørt fra flere hold at sopp ikke er synlig på blodprøver...Så jeg lurer på hvordan de kan ha funnet ut av dette? Hadde noen meldinger på Messenger der jeg hadde skrevet at jeg hadde tatt sopp. De sa at de ikke hadde gått gjennom telefonen min, og den nyeste samtalen med personen jeg skrev det til var ulest når jeg fikk telefonen tilbake. Men kanskje de allikevel har sett den? Og uansett så burde jeg jo ikke kunne dømmes for en samtale på Messenger. Men det sto som sagt i forelegget at sopp var påvist i blodet mitt. Har lurt veldig mye på dette, så takk for eventuelle svar.
Du tok jo åpenbart feil? Sånn hva lurer du på? Om de testet for det? Ja, tydeligvis...
Ett søk på forumet her....

Sist endret av AbSoul; 8. juni 2022 kl. 21:13.
Anonym bruker
"Hylende Levitan"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Hvilken verdier viste blodprøven? De må jo ha fått ett resultat som viser noen verdier. Be om resultatene.
Anonym bruker
"Misunnelig Ekorn"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
En samtale på messenger kan være nok bevis det.
Bare må spørre, hadde du kjørt bil eller noe sånt? syntes det er veldig rart at de tar blodprøve vist du ikke har kjørt bil eller motorisert kjøretøy?
Anonym bruker
"Nervøs Storskogmus "
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Med mindre du ga de koden til tlf din og de åpna meldingen så er det ikke fra messenger de så det. For å tappe mobilmeldinger må de beslaglegge mobilen og cracke den og det tar lang tid uker måneder. Men ga du de kode kan de ha lest den og bare markert meldingen ulest etterpå for det går an.

Hvis de mistenkte at du var tura har de sjekka etter bla. sopp på blodprøva
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Hei. For en tid tilbake siden ble jeg arrestert for noe som ikke er relevant her. Hadde tatt sopp samme kveld. De tok blodprøve av meg, ikke urinprøve. I forelegget jeg fikk fra politiet sto det at det var påvist psilocybin (sopp) i blodet mitt. Men har hørt fra flere hold at sopp ikke er synlig på blodprøver...Så jeg lurer på hvordan de kan ha funnet ut av dette? Hadde noen meldinger på Messenger der jeg hadde skrevet at jeg hadde tatt sopp. De sa at de ikke hadde gått gjennom telefonen min, og den nyeste samtalen med personen jeg skrev det til var ulest når jeg fikk telefonen tilbake. Men kanskje de allikevel har sett den? Og uansett så burde jeg jo ikke kunne dømmes for en samtale på Messenger. Men det sto som sagt i forelegget at sopp var påvist i blodet mitt. Har lurt veldig mye på dette, så takk for eventuelle svar.
Vis hele sitatet...

Sånn situasjonen er nå, ikke vedta noe forelegg for dette
Sitat av kenny_1995 Vis innlegg
Sånn situasjonen er nå, ikke vedta noe forelegg for dette
Vis hele sitatet...
Eneste lovlige måten for politiet nå å ta blodprøve er i forbindelse med kjøring av bil så boten er nok for brudd på veitrafikkloven og da er du fucked, de trenger kun mistanke for å ta blodprøve..
Ellers så er bevis fremskaffet ulovlig allikevel gyldig i retten desverre
Sitat av gekko4u Vis innlegg
Eneste lovlige måten for politiet nå å ta blodprøve er i forbindelse med kjøring av bil så boten er nok for brudd på veitrafikkloven og da er du fucked, de trenger kun mistanke for å ta blodprøve..
Ellers så er bevis fremskaffet ulovlig allikevel gyldig i retten desverre
Vis hele sitatet...
Må innrømme at jeg var litt rask på å kommentere her, men hvis dette ikke har noe bilkjøring så kan han jo nekte på bota ved å påstå at man er "rusavhengig"
Trigonoceps occipita
vidarlo's Avatar
Donor
Du har krav på innsyn i straffesaka mot deg. Kontakt vedkommande som har signert forelegget og be om innsyn i prøveresultat.