Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  143 18084
Sitat av DfenZ Vis innlegg
@Sprengt: Det jeg har merket er at med mindre du har planer om å grinde mobs til lvl 50 så har du en veldig natrulig flyt med questing og hvordan du utforsker områdene. Du har uansett muligheten til å forflytte deg rundt akkurat hvor du vil etter lvl 10 men før det har du bare startplaneten å utforske.
Vis hele sitatet...
Takker! Hørtes bedre ut enn hva jeg har hørt!
Hvilken server spilles det mest på her inne?
Spiller litt på Bloodworthy, men orker ikke, siden quen er altfor lang.
Hvis jeg kjøper swtor på cdon, får jeg kode da, eller sender de spillet?
Hvor spiller folk? Selv spiller jeg på Uva Vii (PvP). Begynner kanskje på Basilisk Droid senere, ettersom et par venner skal spille der.

På Uva Vii er jeg en lvl 22 sith juggernaut. Merker at sith warriors er sinnsykt dårlige iforholdt til alle andre klasser. Vi tåler ingenting, vi gjør ingenting dmg og vi har ikke noe CC.

Også er jeg medeier i et guild som heter Order of Krath
Spiller selv sith juggernaut og jeg er kjempe fornøyd med klassen. Men det er som du sier ja, lite cc på lav level, jeg har blitt 43 nå. Ikke for å spoile noe men du har bedre dager i vente.
chuundar her.. elsker loren .. spiller sith conq. ass.. Spillet er flink til å få deg til å føle OND ..
Det jeg ikke liker er "laggen" i pvp .. og det er for lite world pvp.. iallefall opp til lvl 22 som jeg er nå.. enda ikke sett en republic spiller..

Laggen kan skyldes at jeg sliter med en 6 år gammel datamaskin (amd 2700x2).. og xp home edition ..
herlig spill.. og en deilig avkobling fra world of warcraft, som jeg har spilt siden 2005 ..

Sitat av Morgul Vis innlegg
Noen som vet noe mer om dette?

Har lyst til å prøve et nytt MMO og digger Star Wars.
Vis hele sitatet...
battlegrounds synes er veldig laggete.. har bare prøvd 2-3 ganger..
world pvp eksisterer ikke.. iallefall ikke opp til lvl 22 ...

Men kommer seg vell..
liker du mmo .. liker du detta... har spilt wow siden 2005.. deilig avkobling..
lite barnesykdommer... så detta kommer nok sikkert til å bli veldig bra..

og velger du en dark path.. den mørke veien .. som sith.. så forandrer utseende ditt.. etterhver som du blir ondere.. jævlig kult
Må bare få ut litt aggresjon. Hva i helvete var det bioware tenkte når de lagde Galactic Trade Market? Tror det er det mest idiotiske designet på en auksjonsplatform jeg noen gang kunne forestilt meg. Valgte underworld trading fordi jeg tenkte dette var en enkel måte å tjene noen ekstra cash på, men der tok jeg grundig feil! I det jeg hadde samlet sammen nærmere 150 av diverse materialer så tenkte jeg at jeg skulle ta meg en liten tur på Galactic Trade Market og poste materialene kjapt før jeg levlet videre.

Det første som møtte meg når jeg endelig kom frem, var en helt fantstisk dårlig måte å splitte stacks på. Etter å ha revet fra hverandre 2 stacks med godt over 50 ting i hver, så var det som møtte meg inne på Galactic Trade Market ikke noe særlig bedre. Bare det å finne frem prisene til de satans materialene tok omtrent like lang tid som å rive stacksa fra hverandre. Og ikke nok med det, men å poste itemsa tar ti ganger så lang tid. Poste et item, sette pris, post, rince and repeat. Gjør dette på 150 items og du blir godt lei til slutt, det skal jeg love deg.

Lurer bare på hva bioware tenkte på når de designet det slik som dette? Jeg vet at det er litt tidlig å klage, men man kan jo begynne å lure. Håper dette blir fikset relativt fort, enten med addons eller av bioware selv.
/rage off

Ellers er dette et fantastisk spill som jeg kommer til å kaste bort relativt mange timer på! Håper jeg treffer noen av dere der inne


Bestplayereu - The Exile's Crystal
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
Sitat av Clavicle Vis innlegg
Må bare få ut litt aggresjon. Hva i helvete var det bioware tenkte når de lagde Galactic Trade Market? Tror det er det mest idiotiske designet på en auksjonsplatform jeg noen gang kunne forestilt meg. Valgte underworld trading ..............
Vis hele sitatet...
Trenger noe fra deg på "Hex Droid" serveren p

3x Xonolite.

Må innrømme att jeg ikke klarer å finne noe som helst på galactic market. Makan.
"WoW" har fått dette til. Pokker.
Sitat av Alphanio Vis innlegg
Trenger noe fra deg på "Hex Droid" serveren p

3x Xonolite.

Må innrømme att jeg ikke klarer å finne noe som helst på galactic market. Makan.
"WoW" har fått dette til. Pokker.
Vis hele sitatet...
Har faktisk 2 stykker i baggen, skulle fått dem hvis det gikk<3 (er det noe slags cross server trading? Hvis det hadde vært det, så hadde de ihvertfall gjort NOE riktig)
Kjøpt og betalt, og holder på og nedlaste. Er det en spesiell server med mye norske folk, eller er det mange av dere freaks som spiller på en server?

Årets nyttårsforsett: Game til øya detter ut!
Sitat av Acie Vis innlegg
Kjøpt og betalt, og holder på og nedlaste. Er det en spesiell server med mye norske folk, eller er det mange av dere freaks som spiller på en server?

Årets nyttårsforsett: Game til øya detter ut!
Vis hele sitatet...
Bloodworthy er det veldig mange skandinaviske guilder på Empire siden i hvertfall; men serveren er veldig full så kan være litt kø for å komme inn på serveren.

Altså såpass mye norske at på Tatooine følte jeg folk snakket med norsk og svensk enn engelsk.
Sist endret av etse; 30. desember 2011 kl. 01:06.
Spiller på Bloodworthy selv. Er kø der i peekhours men det er som regel ikke mer en 10-15 min ventetid. Dette vil jo roe seg ned litt etterhvert uansett.

Sålangt synes jeg spillet er helt awesome! Jeg er ikke en WOW fan og kommer fra spill som Eve Online og Darkfall, så egentlig så burde jeg ikke likt dette spillet da instanser er en uting (imo). Men jeg koser meg og har det gøy i spillet hele tiden. Gleder meg til å få prøvd litt mer PVP da det er det jeg liker best i MMO`s

Til nå har jeg testet litt forskjellig klasser uten å velge en main enda, så det jeg har er

11 Bounty Hunter Mercenary
11 Sith Inquisitor Assassin
11 Imperial Agent Sniper

Hva som blir mainen vet jeg ikke men jeg liker agenten og bounty hunter veldig godt. Inquisitor virker det som at veeeeeldig mange spiller.

Hvis noen har lyst til å adde meg til friends er nicke(ne) mine "Morgul" og "Luthien".. Siste husker jeg ikke akkuratt nå :P
Kjøpte deluxe edition greia.. Angrer som faen!! :P Det er vel min egen feil, som ikke har researcha nok i forkant. men swtor er virkelig ikke for de som er interessert i PvP på et litt høyere nivå enn din average joe som faktisk har et liv.
(ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
Alphanio's Avatar
En veldig bra podcast for de som er i tvil å ikke i tvil om de vil spille swtor.
De sammenligner med andre mmo's etc. Slags "audio review" med 3 personer.
http://www.cynicalbrit.com/audio/tork1.mp3
Evt Youtube


For de som lurer på hva tradeskills som er bra å kombinere:
http://www.swtorcrewskills.com/POSTS/swtor-crew-skills-chart.png
Hentet fra http://www.swtorcrewskills.com/.
Fargene er for hva som er bra å kombinere mens det andre viser hva som er bra for classene.
Sist endret av Alphanio; 30. desember 2011 kl. 13:47.
Alt du trenger av info om crew skills ligger igrunn i codexen i spillet
Er nå en lvl 25 sith juggernaut. Mobs tar aldeles lang tid å drepe. Jeg tåler ingenting, så jeg må bruke Malavai Quinn som healer hele tiden. Jeg er tank (immortal) så jeg skjønner hvorfor jeg tar lite skade på folk, men herregud, det må vel være grenser! Til og med de 2 andre damagdealing speccene jeg kan velge som juggernaut tar mindre skade enn tank speccet!

Jeg prøvde en Bounty hunter og en Imperial Agent til lvl 10. Begge var 10 ganger lettere å spille enn Sith. Det føltes faktisk helt sykt OP å spille disse klassene.

Jeg håper virkelig Sith'en min får litt kjærlighet av utviklerne i neste patch. Ettersom jeg begynte med SWToR på grunn av at jeg elsker lightsabers
Spiller selv en Juggernaut(immortal) og er lvl 34 elns... også en SI, IA og BH lvl 10 omtrent... Men Juggernauten er bare tøffere, tøffere class missions(seff ikke kommet langt på de andre men)

Syns ikke jeg tar særlig med skade lenger, pga retaliations skillet som gir litt defense, sonic barrier fra sonic scream og shield chance fra defense stance med litt ekstra chance fra skill... Men må dog bruke Quinn med healing for å ha sjance på Gull eller mange standard
Klassene er neppe balansert hele veien til 50. Det er 'umulig'.

Startet selv opp en Sith Warrior, levlet til level 10, men fant ut at jeg må nesten prøve noen andre class i tilegg før jeg bestemmer meg 100%.
Nå spiller jeg en Operative, morsomt som fy, lett å få seg gruppe til ting etc.
Andre her som spiller på Ula Vii ENG PvP?

Legg meg til isåfall: Candy - Sith Juggernaut lvl 29

Hørt fra andre Sith Juggs og de sier jeg har bedre dager ivente! Yay
Sith er så å si useless frem til lvl 40ish. Skal du lvle en juggernaut må du forvente å ha litt tålmodighet.
Er det mulig å laste ned bare Clienten også lage en bruker og spille osv. Eller må jeg kjøpe selve spillet?
Sitat av Powlair Vis innlegg
Er det mulig å laste ned bare Clienten også lage en bruker og spille osv. Eller må jeg kjøpe selve spillet?
Vis hele sitatet...
Alt du trenger er en konto, selve klienten er gratis. Men for å få konto må du enten kjøpe en fysisk kopi eller digital via Origin.
Shady Banana
Quix's Avatar
Har ganske lyst å prøve det men vil ikke betale 4-500kr på noe jeg kanskje ikke blir å like Får vell bare vente et par måneder på Trial
Er positivt overrasket over spillet og i forhold til hva forumet på swtor.com antyder. Jeg det har hatt en ganske bra lansering i mtosetning til andre mmo`s. Har så langt en Sorcerer 40, Powertech 30 og diverse andre alt`s.

Elsker historiedelen og det fantastiske stemmeskuespillet.
Ikke kjøp collector edition:P Kjøp den billigste.. man får bare RP crap likevel:P
Sletta WoW-kontoen (sletta alle chars, disenchanta alt og ga bort gullet) i september i fjor. Dette fordi det tok for mye tid, var en liten stund jeg nesten ikke huska hvordan unga ser ut.

Endel kompiser og kolleger skulle hoppe på SWTOR-bølgen. Jeg slenger meg på og bestemmer meg for at nå skal jeg klare å holde meg i skinnet når det gjelder gamingtid. Og nettopp her ble jeg virkelig overasket, jeg ser ut til å klare det!

Jeg synes spillet er bedre enn WoW på de fleste områdene, dog jeg har ikke spilt meg lei enda :P Men synes uansett det er lettere å legge fra seg SWTOR enn WoW, dette litt pga at man ikke trenger å bruke tid på å lvle professions (jeg er en profession-whore :P ) . Levlinga går ikke så kjempefort, men jeg føler ikke det samme stresset om å nå levelcap som jeg gjorde i WoW. Historien fenger såpass at jeg ikke har lyst til å rushe. Har til nå ikke avbrutt en eneste samtale


Endel klager over lag, men jeg har ikke opplevd noe enda. Jeg ligger ganske jevnt på 30-45ms og 115-120 fps. Er på en en medium server, og det er endel folk i byer og på flåten. Men merker ingenting til lag. Alt i alt er jeg knallfornøyd med spillet, og har på følelsen at dette blir min eneste kjærlighet til Diablo 3 kommer ut.. Slutta brått med både BF3 og MW3 19. desember
Spiller på Dxun Battle Circle, Bounty Hunter, ezjzor eller noe:P

Virkelig et spill jeg liker, jeg og madammen sitter å gamer sammen ganske så ofte
Shady Banana
Quix's Avatar
Hvilke servere er det mange norsker på og hvilke servere spiller dere Freaks på?
Sist endret av Quix; 15. januar 2012 kl. 19:42.
Jeg spiller på The Kumangah, og er endel både svensker og nordmenn her. Dog, den er ikke full enda, så det er ikke så mange du møter på når du kommer litt uti spillet.
Wub-wub-what?
Kognito's Avatar
Jeg spiller på Ula Vii. Medium population her også, så finner ikke mange folk senere i spillet. Men storkoser meg i et sosialt guild som skal gå for PvE content når flere når topplevel.
Bloodworthy PVP er vel den uoffisielle skandinaviske serveren, store deler av starwarsnorge.com holder til der ihvertfall
Shady Banana
Quix's Avatar
Har nå kjøpt spillet på Elkjøp og kommet hjem og ser nå at det ikke er inkludert 30 dager med gametime. Skulle ikke det være med spillet når jeg kjøpte det??
Du må kjøpe gametime først, da får du. Men de trekker ikke føre de 30 dagene har gått ut
Valgfri brukertittel
ArtOfHacking's Avatar
Sitat av Powlair Vis innlegg
Har nå kjøpt spillet på Elkjøp og kommet hjem og ser nå at det ikke er inkludert 30 dager med gametime. Skulle ikke det være med spillet når jeg kjøpte det??
Vis hele sitatet...


Det du kan gjøre er å bruke et kreditkort, det vil ikke trekkes penger før datoen til din første måned går bort, så kan du bare ta cancel på subscribtion rett etter at den første måneden har blitt aktivert.
Shady Banana
Quix's Avatar
Enda flere spørsmål fra min side
Kan man lage Lightsabers fra scratch eller kan man bare modifisere håndtak og farge osv?
Sitat av Powlair Vis innlegg
Enda flere spørsmål fra min side
Kan man lage Lightsabers fra scratch eller kan man bare modifisere håndtak og farge osv?
Vis hele sitatet...
Kan ikke lage selve sverdet, bare mods.
wait what.. så man får ikke noen form for gratis playtime når man kjøper spillet? o_e lame..
Sitat av Haugland Vis innlegg
wait what.. så man får ikke noen form for gratis playtime når man kjøper spillet? o_e lame..
Vis hele sitatet...
Du får 1 måned gratis, men du må legge til en subscription før gratis måneden starter.
Du blir altså ikke trukket penger før neste måned igjen.
Sitat av Zaim Vis innlegg
Du får 1 måned gratis, men du må legge til en subscription før gratis måneden starter.
Du blir altså ikke trukket penger før neste måned igjen.
Vis hele sitatet...
aah. skjønner. takker
Shady Banana
Quix's Avatar
Har truffet på et lite problem her. Har ikke vært på denne pc'n siden forrige Mandag og skulle idag spille SWTOR. Nå må jeg jo da update til 1.1 men når jeg har lastet ned oppdateringen og den er blitt instalert så får jeg opp ''Unable to retrieve patch data. Please check network connection.''

Har googlet og prøvd å kjøre som admin, reinstallere spillet, restarte pc'n og sjekke brannmuren. Ingenting fungerer.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Er det noen som fikk den WoW-feelingen de hadde da de startet å game WoW? Driver å laster ned nå og er mildt sagt spent på om dette kan erstatte WoW til en viss grad.
Off topic og litt forut for si tid muligens(3000år ca), men kunne nokken hjulpet til å yoda-fisere siste del av frasen:

Size matters not, matter however does
Sist endret av HabbaLaBiba; 8. februar 2012 kl. 07:30.
Sur og sarkastisk
droppboks's Avatar
Yoda prater Objekt - Subjekt Verb stort sett om jeg husker riktig, google det

hva med
"matter does, however" eller noe?
Size matters not(linjeskift)
matter does, however

Så og hørtes rimelig bra ut. Takk Choobe!

(2nd nerde tattoo)