Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 581
har nettopp kjøpt mitt første guitar hero, startet spillet.

men hvordan starter jeg gitaren?

De grønne xbox ringene blinker bare, har også prøvd å trykke på en annen knapp her og da snurrer de grønne lysene rundt, men ingenting skjer.????

Hva skjer?
prøv å bytte batterier.
Vist det er en trådløs guitar må denne kobles til wifi'en på samme måte som på vanlige kontrollere.

Altså den lille knappen frampå xboxen og den lille knappen på kontrolleren\guitaren. (3 striper ved siden av knappen) skal vel forestille trådløse "bølger" eller whatnot
Sist endret av Magnus; 4. desember 2008 kl. 17:48.
Jeg tror ikke det er noe galt, det er bare litt oppstartsproblemer med å få synkronisert gitaren med xbox'en. Meg og en kompis hadde samme problem da vi skulle koble til hans Guitar Hero gitar til xboxen...

Bare prøv, det kan ta litt lang tid men bare fortsett helt til det går. Vi satt med det i ca. 5 - 10 min.
1. Hold inne den lille hvite synkroniseringsknappen på Xboxen i to sekunder. Slipp.
2. Hold inne den lille svarte synkroniseringsknappen på siden av gitaren i to sekunder. Slipp.
3. Se at både gitaren og Xboxen blinker.
4. Nyt spillet.
takk! funka bra det