Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  7 2357
Hei, jeg lurer på hvor jeg kan få tak i billigst mulig Verbatim DVD+R DL plater? Jeg har kjøpt en del fra modnet til 349 kr for 25 stykker, men jeg lurer på om noen vet om et billigere sted? Pålitelige butikker i utlandet mottas like godt som norske!

Takk for svar!
Sitat av Az0g Vis innlegg
Hei, jeg lurer på hvor jeg kan få tak i billigst mulig Verbatim DVD+R DL plater? Jeg har kjøpt en del fra modnet til 349 kr for 25 stykker, men jeg lurer på om noen vet om et billigere sted? Pålitelige butikker i utlandet mottas like godt som norske!

Takk for svar!
Vis hele sitatet...
Du har komplett som er 19 kroner billigere...

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=346495
Trooper
Az0g's Avatar
Trådstarter
Det koster jo 399 på komplett :P
Sitat av Az0g Vis innlegg
Det koster jo 399 på komplett :P
Vis hele sitatet...
ah, jeg hadde det på bedrift, sorry.
Trooper
Az0g's Avatar
Trådstarter
Uno problemo
Er det +R til 360, eller er det -R? Regner med at det er dette det skal brukes til, samtidig som jeg nettopp har bestilt 360 selv.
Sitat av Teigen Vis innlegg
Er det +R til 360, eller er det -R? Regner med at det er dette det skal brukes til, samtidig som jeg nettopp har bestilt 360 selv.
Vis hele sitatet...
+R. -R er ubrukelig for Xbox 360 brenning.