Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 1159
Hei. Har en bærbar pc, problemet er at den mangler ventemodus og dvalemodus.
Dette er veldig irriterende, når jeg lukker skjermen, slår bare skjermen seg av, ALT annet kjører.. En annen ting er at når jeg skal scrolle nedover en side på internett, hakker det veldig..

Noen som kan finne svar på dette?

(pc'en er formatert fra windows vista til windows xp sp2)
Denne tråden burde kansje ikke ligget her men.

Jeg har hatt samme problemet men scolling som du forklarer her. Det hjelper nok viss du instalerer driverne

Kontrolpanel --> Strømalternativer --> Dvalemodus for å aktivere dvalemodus og
Kontrolpanel --> Strømalternativer --> Avansert for og endre på hvordan maskinen skal reagere når du trykker på av knappen og sånne ting
Trådstarter
74 6
ok. har prøvd og bytte på hvordan den skal reagere når jeg trykker på/av- knappen før , men det står ingenting i feltet der hvor jeg kan velge dette... :O
Sitat av mcc93
ok. har prøvd og bytte på hvordan den skal reagere når jeg trykker på/av- knappen før , men det står ingenting i feltet der hvor jeg kan velge dette... :O
Vis hele sitatet...
Tror det har noe med at komponentene i maskinen ikke har støtte for dette... Tror jeg
Trådstarter
74 6
tror ikke det, alt dette funket før med windows vista..
Hva med å fortelle oss hvilken PC dette er, modellen og slikt ?

Er sikkert noen drivere du mangler. Sjekk hjemmesiden til produktet.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Lukter som om PC'en mangler noen chipset \ apic drivere.

Hvis du ikke har installert noen drivere etter reinstall kan det forklare mye.
Trådstarter
74 6
Det er en Acer Aspire 7520. Vanskelig å finne drivere til den, det meste er for vista..
Har funnet nettverksdriver og noen andre småting, men jeg mangler fortsatt dvalemodus, ventemodus, USB 2.0..
Trådstarter
74 6
nå har jeg fiksa det ved å installere en vga - skjermdriver