Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 634
Hei, jeg sliter veldig med høy bruk av CPU. Det holder seg på 0 - 5%, men når jeg brått begynner å bevege musa så¨raser den opp til 30 % +.

Har prøvd å google litt rundt, men fant ikke noe spessielt som var til hjelp. Sliter også veldig med at msn bruker mye cpu, har skjedd nå de siste dagene. Skjønner ikke hva dette er for noe. Har formatert pc'en, men det hjelper ikke på høye CPU prosesser.

Er det noen som har noe erfaring innenfor dette?
Hvilken CPU gjelder det?
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Siden musen sikkert er USB lukter det som om du kan mangle noen essensielle USB\Chipsetdrivere.
Prøv å koble til en annen mus, eller musa igjennom en annen port. Det kan hjelpe til for å lokalisere problemet.
At den bruker mye av din CPU % betyr ikke at den ikke virker som den skal. du skal ta task mng med en klype salt uansett. Men hvis du har en gamer mus er det garantert pga av du har en høy oppdaterings frekvens på musen din. Skjer akkurat det samme som meg når jeg har på 1000mhz isteden for 500. Har du logitech kan du fikse dette under kontrolpanelet i logitech panlet. Eller laste ned mouse fix på internet, da må du bytte ut en fil i /system32 som angir dette. Ligger på catchgamer.no