Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  4 1031
Hallajs! Er det noen som spiller enlisted eller hell let loose på ps5 ? Vet ikke om det er crossplay så derfor jeg spør etter ps5

Hell let loose er det trasig og komme inn på gode servere på, enlisted virker det som det er mange som spiller og stort sett gode servere.

Alle jeg kjenner er kun opptatt av COD og FIFA. COD blir alt for fjernt fra realiteten for min del når motstandere tåler et helt magasin før de dør og hardcore ikke er sluppet enda og fotball kunne ikke ha brydd meg mindre.
Er det et crossplay spill?
Cozplaye hell let loose?!
Avdanka debattant
Adeith's Avatar
Sitat av freakypedro Vis innlegg
COD blir alt for fjernt fra realiteten for min del når motstandere tåler et helt magasin før de dør og hardcore ikke er sluppet enda og fotball kunne ikke ha brydd meg mindre.
Vis hele sitatet...
Du kan sjekke ut spillmodusen Tier 1 på CoD. Det er en ny versjon av hardcore.
Sitat av freakypedro Vis innlegg
Hallajs! Er det noen som spiller enlisted eller hell let loose på ps5 ? Vet ikke om det er crossplay så derfor jeg spør etter ps5

Hell let loose er det trasig og komme inn på gode servere på, enlisted virker det som det er mange som spiller og stort sett gode servere.

Alle jeg kjenner er kun opptatt av COD og FIFA. COD blir alt for fjernt fra realiteten for min del når motstandere tåler et helt magasin før de dør og hardcore ikke er sluppet enda og fotball kunne ikke ha brydd meg mindre.
Vis hele sitatet...
Jeg har hell let loose på ps5. Umulig å finne spillere da jeg prøvde som er noen mnd siden, men prøver gjerne igjen hvis noen vil.