Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1582
Dette er et portrett jeg tok av min søster noen uker tilbake i tid. Bildet ble tatt med 50mm f1,8 på et nikon D40.



Har jeg myknet huden for mye, eller er det fint?
Jeg kunne tenkt også meg litt innspill på bruk av lys, fokus, utsnitt o.l.
Sist endret av Butchern; 28. desember 2009 kl. 06:10.
Joda, pent bilde og ei pen jente! Men det ser ut som nesa ble litt for lys..
Pent bilde, og nydelig søster. Synd for deg... :P (at hun er din søster that is). Liker at bildet er sort hvitt, det gir alltid portrett bilder en fin atmosfære, og fokuset på bildet kom her tydelig fram. Muligens littegrann lyst akkurat i nesepartiet, men ellers, flott arbeid!
Multi-dysfunksjonell
somnium's Avatar
greit bilde, fin belysning forutenom det som er nevnt med nesen + at ansiktet blir for undereksponert generelt ellers
Ja, ser det nå at nesepartiet blir unaturlig lyst i forhold til resten av ansiktet. Vil ikke si at ansiktet er undereksponert, det gjorde jeg med hensikt, men ser at det kanskje ble et par hakk for mørkt.
alt for grått. mer kontrast!
Sitat av ErikH Vis innlegg
alt for grått. mer kontrast!
Vis hele sitatet...
Litt skeptisk, men det skal testes når jeg kommer hjem fra jobb
Sist endret av Butchern; 28. desember 2009 kl. 11:15.
Jeg likte veldig godt thumben i posten din. Fin DOF Men når jeg åpnet det i stort virket det blant annet for oppskarpet på nesetippen.. ellers fint. Enig med kontrastene, selv om det skaper sitt av å ikke ha det også.
Sofistikert ung mann
Spankyboii's Avatar
Det var ikkje å spinnhakkandes gale, som værdama pleier å si.
Likte got dette bilde her!
Jeg likte faktisk at det var grått, så jeg ville ikke gjort noe mer med bildet.
Men enig med det mange andre sier, nesepartiet ble litt for lyst.
Ellers kjempe bra! Stå på!
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
var noe med bakgrunnen som irriterte meg, men klarer ikke helt sette ord på det..
ellers syns jeg det blir litt for grått og flatt, og muligens litt for lite detaljer på huden. men kult bilde, og for all del, pen jente!
Pent bilde og ikke minst søstera di! Lignet i grunn litt på Helene Rask. Som sagt tidligere; nesen ble kanskje litt for lys. Jeg hadde ønsket litt mer kontrast også.
Sitat av Likegyldig Vis innlegg
Pent bilde og ikke minst søstera di! Lignet i grunn litt på Helene Rask.
Vis hele sitatet...
Var du seriøs? I så fall, det er det mest motsigende jeg har lest på en god stund.

Uansett, likte bilde. Pen søster du har.
Sist endret av skolms; 28. desember 2009 kl. 16:01.
Med brostein i hånden
Johnny B's Avatar
Sitat av skolms Vis innlegg
Var du seriøs? I så fall, det er det mest motsigende jeg har lest på en god stund.

Uansett, likte bilde. Pen søster du har.
Vis hele sitatet...
Hun er vel ikke så alt for gæærn?
Sitat av skolms Vis innlegg
Var du seriøs? I så fall, det er det mest motsigende jeg har lest på en god stund.

Uansett, likte bilde. Pen søster du har.
Vis hele sitatet...
Hvorfor skulle jeg ikke vært det? Dessuten har Rask forandret seg en del på utseende etter hun lå modellkarrieren på hyllen.
Sist endret av ~Angelica; 28. desember 2009 kl. 16:11.