Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 751
Kanskje et dumt spørsmål som heller burde rett mot mamma, men siden hun ikke tar telefonen så håper jeg at det finnes noen gode råd her?

Har et par skinnhansker som jeg bruker på jobb og har hatt liggende i arbeidsbilen, som brukes av flere ansatte.

I dag tok jeg de på og merket at satt veldig løst, og isolasjon var lik null. Noen har brukt de, utvidet de og presset sammen foret så de er kalde som frysebokser... Dette var ikke billige hansker, og de var sinnsykt varme når de satt som de skulle.

What do, tenker at en god vask kanskje kan hjelpe?
Googler at skinn kan vaskes på 30grader, men man burde likevell rådføre seg med noen som vet.

Noen som vet?
Sitat av Kjelldriver Vis innlegg
Kanskje et dumt spørsmål som heller burde rett mot mamma, men siden hun ikke tar telefonen så håper jeg at det finnes noen gode råd her?

Har et par skinnhansker som jeg bruker på jobb og har hatt liggende i arbeidsbilen, som brukes av flere ansatte.

I dag tok jeg de på og merket at satt veldig løst, og isolasjon var lik null. Noen har brukt de, utvidet de og presset sammen foret så de er kalde som frysebokser... Dette var ikke billige hansker, og de var sinnsykt varme når de satt som de skulle.

What do, tenker at en god vask kanskje kan hjelpe?
Googler at skinn kan vaskes på 30grader, men man burde likevell rådføre seg med noen som vet.

Noen som vet?
Vis hele sitatet...
Kan desverre ikke svare deg på hvordan du får de til å bli trange og fine for deg. Men vil tro en vask på riktig temp kan hjelpe litt.

Men hvis du trenger varme arbeidshansker i jobbsammenheng hvorfor får du ikke det av bedriften du jobber for? Det er da ikke vanlig å holde seg selv med verktøy eller arbeidsklær med mindre du driver selvstendig.
Sist endret av knert1; 19. november 2020 kl. 17:02.