Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 3942
Fikk herforleden et ganske stort hvitt hudlag i toppen av ganen etter en lang kveld med diverse rusmidler og sigaretter.
Dette tynne hvite laget gikk i dag bort, og etterlot seg et ømt sår som svir passe greit.

Er dette kanskje fordi jeg ikke var hydrert nok under ruskvelden, eller er dette bare vanlige symptomer som skjer man tar visse rusmidler?

Noen erfaringer?
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Det kommer til å ordne seg selv hvis du spiser og drikker normalt de neste dagene.
Munnen blir ofte sensitiv etter inntak av div rusmidler. Reparerer seg selv.
Det er ikke helt uten grunn at dette skjer. Kokain kutter blodtilførselen i ganen din. Stoffet i seg selv bærer heller ikke en snill PH-verdi.

Dette er alvorlig og kan føre til problemer med spising, drikking og prating. Samt føre til infeksjoner PGA maten du forsøker å spise som ender opp over alt. Når du drikker vann kan det komme ut av nesa.

Men det er opp til hver enkelt hva de putter inn i kroppen sin. Bare litt synd vi er mere opptatt av å bestemme gjennom lovverk og myter i stede for å komme med fakta, som kan være avskrekkende nok i seg selv. Litt mere som anti røyke kampanjene og ikke regelrett skremselspropaganda og hjernevask.

Hvor ofte bruker du kokain? Regner med at dette ikke var din første kveld?
Anonym bruker
"Irritert Mår"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av knert1 Vis innlegg
Det er ikke helt uten grunn at dette skjer. Kokain kutter blodtilførselen i ganen din. Stoffet i seg selv bærer heller ikke en snill PH-verdi.

Dette er alvorlig og kan føre til problemer med spising, drikking og prating. Samt føre til infeksjoner PGA maten du forsøker å spise som ender opp over alt. Når du drikker vann kan det komme ut av nesa.

Men det er opp til hver enkelt hva de putter inn i kroppen sin. Bare litt synd vi er mere opptatt av å bestemme gjennom lovverk og myter i stede for å komme med fakta, som kan være avskrekkende nok i seg selv. Litt mere som anti røyke kampanjene og ikke regelrett skremselspropaganda og hjernevask.

Hvor ofte bruker du kokain? Regner med at dette ikke var din første kveld?
Vis hele sitatet...
Du sier det jo rett som det er, skremselspropaganda. Det ordner seg fint for TS så lenge hen slutter mens leken er god.

Synes ikke det er innafor å slenge ut slike bilder hvis du ikke kjenner personen.
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Synes ikke det er innafor å slenge ut slike bilder hvis du ikke kjenner personen.
Vis hele sitatet...
Men jeg syntes det er helt greit. Har du noen grunn for at du ikke syntes det er greit å informere om skader som kan oppstå relatert til informasjonen TS oppgir? Kan du forklare hvordan det er skremselspropaganda?

Når slutter leken å være god?
Sist endret av knert1; 9. november 2020 kl. 13:38.
Anonym bruker
"Såret Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Ganske normalt å bli sår i munnen, på tunga, leppene og slikt av stimulanter, det er lista opp som en "vanlig" bivirkning og er gjerne derfor man har tyggegummi eller lignende tilgjengelig.
Stimulanter gjør spyttet ditt mer surt, i tillegg at man får lavere spyttproduksjon. Og med en kjeve som yter 1000% på mdma så er det lett å få sår i munnen på det du putter i deg. (:
Sitat av knert1 Vis innlegg
Men jeg syntes det er helt greit. Har du noen grunn for at du ikke syntes det er greit å informere om skader som kan oppstå relatert til informasjonen TS oppgir? Kan du forklare hvordan det er skremselspropaganda?

Når slutter leken å være god?
Vis hele sitatet...
Vi kjenner ikker personen, det kan være et engangstilfelle, rett og slett et munnsår, men det er bare å slenge på med mer skremsel.

Jeg har ingen problemer med at du informerer folk om potensiale skadevirkninger, jeg tror folk flest skjønner det før det er for sent.
Anonym bruker
"Såret Hydra"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av BearSleeps Vis innlegg
Vi kjenner ikker personen, det kan være et engangstilfelle, rett og slett et munnsår, men det er bare å slenge på med mer skremsel.

Jeg har ingen problemer med at du informerer folk om potensiale skadevirkninger, jeg tror folk flest skjønner det før det er for sent.
Vis hele sitatet...
Må nesten si meg enig, trykket inn på linken for å svare og ble direkte kvalm over bildene.
Hvor er liksom alle bildene som tilhører røyking i alle trådene som handler om cannabis om det liksom er så "passende" ?
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Må nesten si meg enig, trykket inn på linken for å svare og ble direkte kvalm over bildene.
Hvor er liksom alle bildene som tilhører røyking i alle trådene som handler om cannabis om det liksom er så "passende" ?
Vis hele sitatet...
Nå spurte jo TS om smerter i ganen, derfor er det passende med bildene som viser hva de smertene er begynnelsen på. Jeg har ikke sett noen tråder som omhandler smerter i lunger eller hals av cannabis enda. Bildet ble ikke slengt ut uten kontekst; det svarte fint på spørsmålet.
TS har jo bare rota for mye rundt med tunga opp i ganen og fått friksjonssår. Fort gjort på mdma.
TS:
Godt og høre det er folk med lignende erfaringer. Et kjapt Google søk fortalte meg at det var enten munnkreft eller Aids.

Men skal ta dere på ordet at dette kan skje på mdma ��
Anonym bruker
"Imponert Ilder"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Er det bare meg som føler for å skylle kjeften etter både sigging og sniffing? Vet ikke om det faktisk hjelper, men det føles bra. Ved sniffing pleier jeg å bare dra noe lunkent vann opp gjennom hvert nesebor, svir litt i øya, men får mindre kolabuser dagen derpå. Må ha et par slurker vann etter sigg også.
Anonym bruker
"Hjemmelaget Succubus"
Generert avatar for denne anonyme brukeren
Sitat av Anonym bruker Vis innlegg
Er det bare meg som føler for å skylle kjeften etter både sigging og sniffing? Vet ikke om det faktisk hjelper, men det føles bra. Ved sniffing pleier jeg å bare dra noe lunkent vann opp gjennom hvert nesebor, svir litt i øya, men får mindre kolabuser dagen derpå. Må ha et par slurker vann etter sigg også.
Vis hele sitatet...
Det er veldig lurt å skylle neseborene etter cola. En kan også få kjøpt egne neserensere hvor du heller lunkent vann inn ene neseboret og så renner det ut andre. Kan også fylle hendene med vann og «knoork!»’e så du får dratt vann igjennom drøvelen også. Litt ubehagelig og noe nysing i ti sekunder men definitivt en lur investering.