Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 665
Jeg lurer på om det går an og rippe og se på dvd plater på pcen uten og ha en dvd-rom?
På forhånd takk.
Better than thou.
Kan man spille ball uten ball? Burde være svar nok på spørsmålet ditt.
med fruktkjøtt.
Tias's Avatar
Crew
Du kan se en dvd-rip på pc'en så lenge pc'en er litt oppegående, du kan se en dvd film på pc'en så lenge du har skaffet deg innholdet på dvd'en.
Du kan ikke rippe en dvd fra en pc uten dvd-rom, men du kan derimot encode den til et annet format, feks. .avi, visst du har skaffet deg innholdet på en annen måte som jeg nevnte i setningen før denne.

Det er altså mulig å gjøre hva du vil med innholdet på en dvd så lenge du får det inn på pc'en, det er i bunn og grunn ikke mulig å få dvd innholdet inn på pc'en uten en dvd-rom et eller annet sted.
Trådstarter
hehe OK.
Jeg syntes at jeg leste i et blad (komputer for alle faktisk) at det var mulig, menmen.
Ministry of Love
sptz's Avatar
ossen kunne du tenke deg at det var mulig?? hva med å prøve og sette en diskett i cd-romen...!!