Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  12 1078
hei

jeg tok 4 mg suboxone 36 timer før en blodprøve. Kommer det til å bli vist på blodprøven?
Jeg tok littegranne suboxone forrige uke, så gikk det vel en uke nå før jeg tok 4 mg til og tok blodprøve 36 timer etterpå. har litt noia for at det skal slå ut på en blodprøve...
Slår nok ut det ja. Buprenorphine har ekstremt lang halverings tid.

ca 30 timer hvis jeg ikke husker helt feil
Sist endret av A-tillah; 10. mars 2016 kl. 16:35. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Jeg har hørt at det vises i blodprøve 1-3 dager etter inntak og 4-7 dager i urin. Det jeg tenkte på var om det er sannsynlig at det fortsatt påvises etter 36 timer, da jeg bare har tatt 4 mg og ikke noe i dagene før det. Om det har noen innvirkning?
En halv subb sitter nok lenger en 36 timer desverre.
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Hva slags blodprøve tok du? Var det krysset av for sjekk av rus/legemidler på blodprøve skjemaet? Hvis ikke, så leter de ikke etter rus/legemidler.
Trådstarter
De skal egentlig bare teste benzo, jeg spurte hun som tok blodprøve i dag om hva det stod på lappen og hun sa benzo, opio et eller annet, fikk bare med meg noe som kunne ligne på forkortelsen på opiater, men jeg er litt usikker. Men jeg tenkte HVA om de tester opiater også? Med benzo går det fint, der er jeg alltid rein, men tok som sagt suboxone 36 timer før blodprøven, og fikk plutselig noia for om de tok blodprøve for opiater også denne gangen...
Ungodly freak
Mexxy's Avatar
Buprenorfin (subutex/suboxone) skal egentlig ikke slå ut på opiater, men leter de etter klassiske opiater, så lete de nok etter buprenofin også. (På stikkprøver/urinprøver pleier det å være en for morfin/opiater og en annen for buprenorfin)
Trådstarter
Kanskje det bare er jeg som er litt paranoid for å bli tatt for noe... fikk bare noia når hun sa noe som ligna på en forkortelse på opiater. De skal egentlig bare sjekke benzo. Men HVIS de har sjekka etter opiater, så må de sjekke spesifikt etter buprenofin, og ikke bare "opiater"? Og 36 timer på blodprøve etter inntak på 4 mg - er det sannsynlig at den blir positiv? Spør mye og vanskelig nå, bare lurer på om noen har erfaringer
Tester de for buprenorfin så kommer den til å være positiv. Og siden de tester deg for rusmidler (du sa at ho nevnte noe med "opi" så regner jeg med at hun mente opioider. Buprenorfin er et syntetisk opioid så regn med å bli tatt for det.

Men nå inneholder suboxone naloksen også, som "nøytraliserer" opiater og opioider så er litt usikker på halveringstiden da.

Så hvis du føler deg litt stein enda så blir nok prøven positiv uansett.
Sist endret av A-tillah; 10. mars 2016 kl. 17:52. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Tror kanskje hun sa Opioider? Opiater er en undergruppe av disse
Trådstarter
Det kan godt være at jeg har misforstått og hørt noe annet, men hun sa noe sånnt som "benzo, opia, opio, noe lignende, men hvertfall noe med "opi". de siste ukene har de bare sjekka benzo, så det hadde vært rart om de plutselig skulle ha sjekka andre ting også. Men siden jeg nå hadde tatt suboxone og jeg hørte noe som muligens kunne være en forkortelse på opiater/opioder så kanskje det var derfor jeg ble så paranoid.. får ikke svar på dette før om en uke... har ikke lyst til å ha noia helt til da :P tenker alltid det verste. Hadde vært fint om jeg kunne roa meg med at det enten ikke vises etter 36 timer, eller at de bare tester benzo
Jeg ble ren på en 2mg på 72 timer ifjor. Det var en sånn screeningundersøkelse av urin. Og der vises det vist lengre enn i blod. Men sånn som jeg har hørt/lært er liksom 72 timer altså 3 dager akkurat i grenseland. Og klart større dose lengre tid tar det jo.

Skjekk under sub litt ned på siden. Lykke til


http://www.furst.no/analyse-og-klini...iddelanalyser/
Sist endret av Kutulu; 10. mars 2016 kl. 18:24. Grunn: Automatisk sammenslåing med etterfølgende innlegg.
Trådstarter
Takk

Da får jeg håpe både at jeg ikke ble testa for opiater, eller at det evt ikke påvises på en blodprøve