Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  16 1270
Nå begynner jeg virkelig å undre meg over denne verdenen og alle de syke syke menneskene som styrer over oss vanlige mennesker som virkelig må jobbe for pengene, og som betaler skatt for at jorda skal fortsette og snurre!

Heldighvis har ikke dette fenomenet truffet hele Europa i full format, men fy faen som det er på god vei...
Først og fremst så er valgkampen i USA blitt reneste individ kampen der man til slutt ikke stemmer på hvilket parti og holdninger til resten av samf., men man stemmer på selve personen som uansett ikke vil bli noen god president! Under debattene måles det hvem som er høyest av de to største presidentkandidatene, for det har seg slik at igjennom historien har den laveste kandidaten kun vunnet 2 ganger. Husker jeg ikke feil var det Ronald Reagan og nåværende President Bush som vant over Al Gore i 2000 (tror jeg.. hehe uvesentlig uansett)

Og stemmer man ikke på den som er høyest så stemmer man på den personen som hatt det tøffest i militæret eller ikke skippet det!!! Det er jo totalt uvesentlig i sammenhengen... det handler om miljøet og hvordan man kan gjøre verden bedre, ikke at man skal se tilbake og se hva som var ille før, for det hjelper ingen verdens ting!

De har også et likt fenomen som her i Norge, den sittende regjeringen klarer ikke tenkte lenger enn en 4-års periode, de klarer ikke gjennomføre et vedtak som vil tra lenger enn 4 år og gjennomføre slik at neste regjering kan ta over... vi må ha langsiktig tenking, ellers stopper det helt opp!


Når det også gjelder valget i usa leser jeg på vg eller dagbladets nettutgave at demokratenes registreringer er blitt kastet i noen stater (Nevade og noen andre)... det har seg slik at alle velgerne må registrere for å kunne stemme under valget, og når alle demokratenes reg. blir kastet betyr jo da det at når de kommer til valgurnene får ingen demokratene ikke får stemme, bare repiblikanere!!!!


Det er en syk syk verden!!!!

takk for nå
The Rhymenocerous
polle's Avatar
Vel, at det har foregått fusk når det gjelder valg president valget i USA er vel ingen godt skjult hemmelighet. Jeg husker spesielt forrige presidentvalg og kampen om Florida. Og hvordan det plutselig kom ettersendt stemmer fra andre land. Uansett så er USA spesielle. Jeg velger å si det, forhåpentligvis uten å fornerme noen her, men Nord - amerikanere er tidenes dummeste folkeslag.
Det skal jeg love deg... under valget for forrige periode i USA kom det inn masse stemmer sånn helt på slutten av valgkampen nesten etter fristen, fra soldater i utlandet.. tilfeldighvis kunne bare stemmene fra de som stemte for republikanerne bli registrert... hmmm.. merkelig!!

men du må være enig at vi kan begynne å se tendenser til og med her i Norge der det foregår korrupsjon p å høyt nivå (Statoil)
velkommen til verden...:P

men, sånn som gansgta beskriver situasjonen i USA er jo ikke helt på spikerhodet. det blir gjerne fremstilt slik i media, fordi selve sakene til bush og kerry i det store og det hele for oss (les: våre medier) ikke er viktig nok. sladderet rundt det er det som later til å være det enkleste og skrive om (les: selge). det er umulig å få et særlig nyansert bilde av amerikansk politikk gjennom norske medier (majoriteten av norske medier er ganske venstre-orienterte og (følgelig?) relativt amerikansk-fiendtelige).

dessuten blir jo aldri folk enige om det valgfusk-helvetet!? hver gang jeg leser at det var fusk, behøver jeg bare lese et annet sted hvis jeg vil lese om det motsatte. det har uansett ikke en dritt å si lenger. gammelt piss og så videre
0 takk til deg.
mongob0ffel's Avatar
Bush vinner. det er jeg 90% sikker på
Opprinnelig postet av mongob0ffel
Bush vinner. det er jeg 90% sikker på
Vis hele sitatet...
... og da står faen ikke verden til påske!
synes de heller skulle få et kongedømme / monarki
eller i det minste leve under samme forhold som i norge...
monarkiet har vel ikke så mye med styringen av Norge å gjøre...
Monarkiet har ingenting med styringen å gjøre, kongen gjør jo ikke en dritt. Eneste jeg har hørt de har gjort i det siste var å pusse opp slottet for 22 mill.
Muligens han gjør noe, men jeg har ikke hørt om det enda
el_larso: Du mener at de skal ha en konge som regjerer? Ble vi ikke heldigvis ferdig med det for lenge lenge siden? Og uansett, hvem anskaffer et monarki nå om dagen, at kronen går i arv må være det mest idiotiske som noen gang er funnet på.

Kunne tenkt meg Nader, men det er desverre umulig. Å stemme Nader er å stemme Bush.. Og Kerry er jo udugeligheten selv.

Nei, det er håpløst.
syns dette valget skulle vært for hele verden, for det har effekt på hele verden. blir bush valgt kommer alt til å gå til helvete

bush vinner vel uansett, han gjør bare som han gjor sist. jukset
Hvis kongen skulle styrt, da hadde vel ikke verden stått til påske. Han har vel dysleksi, og er ikke den smarteste personen som finnes. Dessuten er han jo ikke folkevalgt.
Opprinnelig postet av mainer
Hvis kongen skulle styrt, da hadde vel ikke verden stått til påske. Han har vel dysleksi, og er ikke den smarteste personen som finnes. Dessuten er han jo ikke folkevalgt.
Vis hele sitatet...
Ja, for når du har dysleksi er du uskikket til det meste...

Men når det er sagt (jeg håper det var en glipp fra din side), så selvfølgelig hadde det ikke fungert om kongen skulle være enerådende.
Kongen vår pisser blod så det så! Det skulle jeg likt å se England sin konge gjøre.
Opprinnelig postet av polmen
Kongen vår pisser blod så det så! Det skulle jeg likt å se England sin konge gjøre.
Vis hele sitatet...
Hva i all verden snakker du om? England har forresten ingen konge.
Opprinnelig postet av Waffel
Hva i all verden snakker du om? England har forresten ingen konge.
Vis hele sitatet...
Han snakker vel om den episoden hvor kongen pisset blod. Hvor vidt det er relevant i denne diskusjonen er et annet tema, dog.
få smerten til å slutte
få smerten til å slutte
få smerten til å slutte
få smerten til å slutte
få smerten til å slutte
få smerten til å slutte
få smerten til å slutte
få smerten til å slutte
få smerten til å slutte
:emo: