Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  37 8844
Heisan ville bare si til dere som vill pröve Muskatnöt att dere burdte droppe det.
Rusen er "god". Men dagen(e) etterpå blir ett helvete!

Men det jeg vill fram til er att det fucker opp hue ditt.
Jeg tok 10G for ca 2MND sia. Etter det har jeg hatt problem med å se fram. Problem med å löse problem. Problemer med å tenke.
Hue mitt har blitt "tungt"

För kunne jeg se på en ting, att jeg ikke bare så det som en enhet.
Nå: En datmus.
För: Svart datamus, med scroll. Har en ledning (för) Tenkte så om allt.

Sier bare att Muskatnöt fucker deg opp.
Sist endret av Kk-f; 3. februar 2010 kl. 20:41.
det er ikke grunnløst at muskatt nøtt ikke er et kjent rusmiddel, og at det fortsatt er lovlig!
Trådstarter
65 8
Mm, du har rett. Jag var "bra" på skolen för. Men etter Muskatnöten så kan jeg ikke så mye lenger. Allt blir så tungt.
Trodde det skulle gå over. Men det sitter vel hele livet.
Jeg er ikke på noen måte utdannet til å kunne hjelpe deg med problemet ditt. Men ut av erfaring kan jeg si at det du sliter med nå, ikke er noe som varer hele livet, slik du skriver. Dette er noe som går gradvis over Tipper dette er litt av årsaken til at folk anbefaler deg til å vente med psykedeliske stoffer før du blir eldre.
Uansett tror jeg det er lurt av deg å roe deg litt angåede rusmidler. Selv havna jeg på en skikkelig bad trip i sommer. De siste 6 månedene har jeg ikke røyka, foruten et par untak. For min del merka jeg at det var lettere å ende opp med samme mentalitet som deg, i perioder der jeg røyka.


Dette er bare basert på egne erfaring, men for min del gikk det ivertfall over etter en stund
Ikke plag deg selv med å tro at det aldri går over, da blir du deprimert og det er enda verre å bli kvitt. Sov nok, spis bra (gjerne ta vitamintilskudd og hvertfall trankapsler) og hold deg unna stuk (skulle du røyke hasj for første gang i morra eller er det bare samme avatar ute og går? hvis ja, dropp det) hvertfall til du føler deg bedre.
Trådstarter
65 8
Takker for svar. Det föles som det er en stor vegg som stopper tenke kapaciteten min.
Att når jag tenker så er det på en måte tungt.
Det går nok over skal du se. Bare pass på at du ikke tenker på det så mye at du til slutt tror det er noe galt med deg selv etter det har gått bort.
Jeg tror heller ikke at dette skal være et varig problem. Hjernen din kommer nok til å restaurere seg og komme tilbake til normalen. Men når det er sagt så tok jeg 10mg av en type tryptamin som virkelig smalt. Tok det for halvannet år siden og jeg vet at et halvår etterpå så følte jeg meg ikke helt den samme. Følte at jeg bokstavelig talt hadde blitt dummere pga jeg merket selv godt et par nedsatte hjernefunksjoner. Tror faktisk det sitter litt igjenn enda, men føler meg topp og ekstremt pigg! Skal sies jeg er rusfri med unntak av alkohol omtrent 4 ganger i måneden. Holdt meg unna andre rusmidler et halvt årstid, selvom alkoholen er vell så ille som mange andre stoffer klarer jeg i det minste å holde styr på bruken mye bedre.
er bieffektene bedere om det røykes og er rusel litt kortere? har pipe med veldigt godt filter

alu med hull, sammenkrølllet kaffefilter, og kaffefilter i to lag foran et lite hull til munningen, min første hjemmelaga, jeg er stolt over meg selv :P
Sist endret av shaman-sultan; 5. februar 2010 kl. 23:00.
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
er bieffektene bedere om det røykes og er rusel litt kortere? har pipe med veldigt godt filter

alu med hull, sammenkrølllet kaffefilter, og kaffefilter i to lag foran et lite hull til munningen, min første hjemmelaga, jeg er stolt over meg selv :P
Vis hele sitatet...
Er det plast du har der, eller er det glass?
Kan kanskje dele min egen rapport her.

For et par år tilbake prøvde jeg muskatnøtt - mest på gøy, ikke med intensjoner om å få noe særlig rus ut av det.
Jeg brukte muskat i pulverform da de ikke hadde nøtter på nærbutikken.
På kvelden før jeg skulle legge meg (om lag klokken halv tolv) kokte jeg opp varmt vann og tømte pulveret oppi, for så å helle i meg koppen. Det smakte pyton.

Jeg gikk for å sove, og merkelig nok sov jeg hele natten uten å kjenne noe til dette i det hele tatt.

Da jeg skulle stå opp dagen derpå, gikk jeg rett i gulvet. Det var som å være "max" full og bakfull på en gang. Aldri hatt en så jævelig følelse. Ble liggende på gulvet i omlag en time før jeg orket å krabbe ut på sofaen i stua for å ligge der. Det gikk forøvrig dårlig utover magen også -.-, og jeg var kvalm.
Dette varte i 3-4 dager, med noe gradvis forbedring for hver dag som gikk.
Den 4. dagen dro jeg på skolen, men så vidt jeg husker dro jeg fort hjem igjen da jeg så vidt klarte å gå til bussen uten at jeg skulle falle sammen i snøfonten.

For meg var opplevelsen:
- Null rus
- Ekstrem kvalme og vondt i magen.
- Måtte ligge med øynene igjen de to første dagene da det gjorde vondt å i det hele tatt ha de åpne, selv om det var relativt mørkt.
- Jeg kan ikke lenger lukte eller smake på muskat => brekninger.

Yep! Prøv muskat, men bare om du har 4 dager du vil kaste bort på å være sengeliggende.
Sitat av VinumSabbathi Vis innlegg
Er det plast du har der, eller er det glass?
Vis hele sitatet...
hardplast, men trekker bare en gang og bytter ofte filter
kk-f: Ble det muskatt i stedet for hasj? :P
Trådstarter
65 8
Nei :P Det var for lenge sia
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
er bieffektene bedere om det røykes og er rusel litt kortere? har pipe med veldigt godt filter

alu med hull, sammenkrølllet kaffefilter, og kaffefilter i to lag foran et lite hull til munningen, min første hjemmelaga, jeg er stolt over meg selv :P
Vis hele sitatet...
det der kan umulig være bra for deg.. seriøst, 6-30 kr. for en skikkelig pipe! Prio!
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
er bieffektene bedere om det røykes og er rusel litt kortere? har pipe med veldigt godt filter

alu med hull, sammenkrølllet kaffefilter, og kaffefilter i to lag foran et lite hull til munningen, min første hjemmelaga, jeg er stolt over meg selv :P
Vis hele sitatet...
Du vet at doseringen er på 10-12 gram oralt?
Røyking krever kanskje litt mindre, men fremdeles snakker vi flere gram som må røykes fortløpende. Aner du hvor ille det blir for lungene og halsen?
åssen intar man dette? røyke det? snorte det? spise det? skal på butikken nå. må jo prøvest ut, men må vite åssen man tar det :P
Trådstarter
65 8
Use ur imagination!
Spis det
hva fungerer best? :P
blande det i litt tobakk og fyre det i pipa mi ?
♡♥♡♥♡♥♡
lex123's Avatar
Sitat av Kk-f Vis innlegg
Heisan ville bare si til dere som vill pröve Muskatnöt att dere burdte droppe det.
Vis hele sitatet...
Sitat av Kk-f Vis innlegg
Use ur imagination!
Spis det
Vis hele sitatet...
. . .

EDIT: til forrige post, såvidt jeg vet kan man ikke få noe effekt fra å røyke muskatt.
Sist endret av lex123; 6. februar 2010 kl. 16:36.
ओम नमो नारायण
Dodecha's Avatar
DonorCrew
Sitat av kodenavnmats Vis innlegg
hva fungerer best? :P
blande det i litt tobakk og fyre det i pipa mi ?
Vis hele sitatet...
http://freak.no/forum/showthread.php?t=81591

Der er en tråd som tar for seg inntaksmetoder etc, man spiser eller drikker det, å røyke det vil som sagt i min forrige post, være en veldig kjip oppgave.
Skjer med at alle skal prøve muskattnøtt selvom det ligger drøssevis av poster ute hvor ingen sier at det er behagelig. Hmm, merkelig. Må vel være mangel på tilgang til ordentlige rusmidler.
Kan ikke si jeg skjønner tegninga her.. Tråden er en advarsel der trådstarter forteller om kjipe ettervirkniner av muskattnøtt. En annen person deler sin opplevelse som innebar 4 dagers sengeleie.. Og sannelig.. som troll av eske så spretter det opp en idiot som er utrolig keen på å teste det ut.. ?
hvis det er meg de sikter til spurte jeg om bivirkningene var MINDRE enn oralt inntak, fordi jeg har noe liggende og vil prøve. seff er det farer med det, men du kan få bad trip på psykedelika men du har sikker prøvd for det?
Badtrip og det å være sengeliggende i 4 dager med laaange ettervirkninger er noe helt forskjellig. Muskattnøtt = drittdop men passende krydder til noen matretter
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
hvis det er meg de sikter til spurte jeg om bivirkningene var MINDRE enn oralt inntak, fordi jeg har noe liggende og vil prøve. seff er det farer med det, men du kan få bad trip på psykedelika men du har sikker prøvd for det?
Vis hele sitatet...
HVis du leser litt om muskatnøtt så vil du innse at de aller aller fleste forteller om ubehagelige opplevelser. Erowids beskrivelse er: "It is used as a spice as well as acting as a deliriant if consumed in large quantities. Its effects are long-lasting and are considered unpleasant by most who experience them."

Det du med andre ord meget sannsynlig kan forvente deg er en ubehagelig opplevelse - etterfulgt av noen dager med kjipe fysiske og psykiske symptomer.

Enjoy!
Sist endret av Bearass; 7. februar 2010 kl. 00:37.
Sitat av azoo Vis innlegg
Vis hele sitatet...
Kp med ett uhell, velbekomme!
Han liker muskatt-rusen, men ikke nedturen og virkningene han knytter opp til det i senere tid.
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
kan ikke kjøpe
Vis hele sitatet...
fordi du ikke kan droppe bolleposen på skolen 1 dag, eller fordi du har noia for posten? Å kunne eller ikke kunne gjøre noe henger tett sammen med egen innstilling.
Sitat av Kk-f Vis innlegg
Use ur imagination!
Spis det
Vis hele sitatet...
Jeg bruker muskattnøtt i fiskebollesaus.
Trodde det bare ble brukt i matlaging, jeg.. Ja, ja.
har spist 40 g og var tura i 3 dager.aldri gjør det
Tok 2 nøtter, varte bare en kveld, men var småsurrete i en uke... for noe drit!
Spiste en nøtt på en fest en gang. Satt og stirret i veggen 1-2 timer, spøy og gikk heim. Men for all del, prøv muskattnøtt hvis du synes dette hørtes gøyalt ut.
Sitat av shaman-sultan Vis innlegg
er bieffektene bedere om det røykes og er rusel litt kortere? har pipe med veldigt godt filter

alu med hull, sammenkrølllet kaffefilter, og kaffefilter i to lag foran et lite hull til munningen, min første hjemmelaga, jeg er stolt over meg selv :P
Vis hele sitatet...
Detta var ikke helt konge nei, sett deg ned og lag en mini-bong i stedenfor. Eller les litt om filtrering og hvilke stoffer som setter seg igjen i filteret...
Sitat av kodenavnmats Vis innlegg
hva fungerer best? :P
blande det i litt tobakk og fyre det i pipa mi ?
Vis hele sitatet...
Tror faktisk det er best å røyke det.
Jeg og noen venner testet det ut i høst en gang.
Vi hadde vel 8-10 nøtter som vi knuste opp.

Vi hadde kanskje litt over halvparten i grønn-te og resten mekket vi i en lang en. Så satt vi der å koste oss med den ekleste teen jeg noensinne har drukket mens vi røykte den ved siden av.

Den smakte ikke så fryktelig vondt når man røykte den, litt søtt og tørrbitter ettersmak. Tror virkningen kommer fortere dersom man røyker det også.
Man blir "lett" i hodet. Te tror jeg bare du skal droppe.

Det sies at det tar 7-8 timer før virkningen av muskatt kommer.
Vi prøvde det i 9-tiden på kvelden.

Jeg merket ikke noe spesielt med muskatten, annen enn den "lette" rusen vi fikk av å røyke det. Likevel tror jeg virkningen av tedrikkingen kom noe senere. Våknet midt på natten, hadde en merkelig slags feber, og så noen ekle skyggemennesker.

Dagen etterpå derimot var jeg relativt fin i formen, bare slapp, uengasjert og litt småkvalm.
Tror ikke muskatt er noe jeg har lyst å teste ut igjen egentlig.
Følte det mest bare var waste, og ikke helt den rusen jeg liker.

Men have fun, og ta forhåndsregler.
Folk har vistnok blitt fryktelig dårlige av det.
Sist endret av kn^tte; 16. februar 2010 kl. 21:25.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Sitat av speedy902 Vis innlegg
har spist 40 g og var tura i 3 dager.aldri gjør det
Vis hele sitatet...
40 gram, er du gæren? Vær glad for at du lever!
▼ ... over en uke senere ... ▼
muskatt er noe dritt,

prøvd det engang.

jeg lagde te med 10g pulver, det gikk ned på høykant men smakte en blanding av klor og edik.
etter 3 timer med venting kom følelsen av influensa. og etter 1 time til var det akkurat som en influensa uten vondt i halsen,

og denne følelsen varte i flere dager, veldig kraftig diare fulgte også med

ikke prøv muskat !!!