Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  5 766
hele byen jeg bor i var akkurat uten internett i noen minutter, ene kollegaen min sa at det var muligens nede i hele Norge?? noen andre her inne som bruker Altibox/Signal som var uten internett i en stund?
Ser ingen driftmeldinger hos altibox, eller noen overskrifter hos de store avisene så.. falsk alarm?
Bruker altibox/signal gjennom borettslag, hadde litt nedetid etter kl.12.18 Nord norge

Driftsmeldingen på altibox sier:

Alt nede – Feil på Altibox-tjenesten
På grunn av feil på en sentral i ditt område kan TV, internett og telefoni være nede for øyeblikket. Våre teknikere jobber med å gjenopprette tjenestene.
Oppdaget
12:18 18.10.2023
Berørte produkter
Alle
Sist endret av gudfaren; 18. oktober 2023 kl. 13:33.
Er vel russiske statshackere som er igang? De tok vel ut en fiber kabel i Sverige tidligere i uka?
Sitat av gudfaren Vis innlegg
Bruker altibox/signal gjennom borettslag, hadde litt nedetid etter kl.12.18 Nord norge

Driftsmeldingen på altibox sier:

Alt nede – Feil på Altibox-tjenesten
På grunn av feil på en sentral i ditt område kan TV, internett og telefoni være nede for øyeblikket. Våre teknikere jobber med å gjenopprette tjenestene.
Oppdaget
12:18 18.10.2023
Berørte produkter
Alle
Vis hele sitatet...
så blei innenfor Finnmark vil jeg tro? har ikke sett eller hørt om noe lenger sør
Sitat av DassBombe3000 Vis innlegg
så blei innenfor Finnmark vil jeg tro? har ikke sett eller hørt om noe lenger sør
Vis hele sitatet...
Bor i en kommune litt sør for Bodø