Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1147
ex-crew uten solbriller
SharQ's Avatar
Eller eventuelt ikke.

Jeg snakket med ei venninne av meg (som er modell), og hun fortalte meg om en webside som heter papernapkin.net. Denne websiden er litt rå - spesielt dersom man er litt fin (som venninnen min er), og har mye slibrige mannfolk (evt damer) etter seg (noe hun har).

Når man sender epost til noe@papernapkin.net (eller @paamail.com), vil du automatisk få tilsendt et "rejection letter" eller "dumpebrev", om du vil:


Ha ha, just kidding. Actually, this is a rejection letter. The person who gave you this email address does not want to have anything to do with you.

This is probably bad news, and many people cope with bad news in phases: denial, anger, bargaining, depression, and acceptance. Let us help you through these:

"It must be a mistake": Nope. You got an address in the form or , right? Well, all we here at papernapkin.net do is send rejection notices. If you got this email address, it wasn't an accident. No, you've definitely been rejected.

"Why is this happening to me?": Well, there are two main points. First, the person you wrote to obviously had this email address ready to give you, so they probably get hit on a lot. Second, for whatever reason, that person would rather let you get this rejection letter than reject you in person. So who should you be mad at: all the other creeps who have hit on this person before you, ruining your chances; or you yourself for being too intense or scary to be let down gently? Either way, you really shouldn't be "angry" at anyone - what good does that do?

"I promise I'll do better next time": Fine, great, but just not with this same person, okay? The message being sent here is pretty clear. Besides, it may not even be your "fault" - as we pointed out above, this person was hit on enough to memorize long before you came along. Maybe you're just out of your league here. Maybe this person has built up some walls that are just too thick to breach. Either way, don't try again. If you do, you're just going to seem like a stalker... or worse! Go ahead and clean up your act if you think you should - just be sure to find a different audience to try it out on.

"I don't care anymore": Aw, we can't leave it like that! Buck up, little nipper! It isn't all bad! At least you were rejected in the privacy of your own email account; you had no chance to do or say anything that you would later regret; and you've saved the time and effort of pursuing a no-chance relationship.

Besides, you didn't just get rejected - you've learned about a great new tool: papernapkin.net. After all, this is nothing personal to us. We have no beef with you, and we'd be just as pleased to serve your rejection needs as we are to serve anybody else. So if you ever need to reject somebody, be sure to tell them to write to you at .

How's that? All better now? Good. And good luck to you. Maybe next time you will get a real email address!

Sincerely,
-PN: http://papernapkin.net/
Vis hele sitatet...
Så da har vi lært noe idag også. Kos dere, og gi gjerne bort papernapkin.net adresser til folk dere ikke liker, og treffer på byen

h
haha, pent *gi ut siden*
heheh, fikk adressen hos en veninne? LOL

selvopplevd SharQ?
Opprinnelig postet av SharQ
Jeg snakket med ei venninne av meg (som er modell), og hun fortalte meg om en webside som heter papernapkin.net.
Vis hele sitatet...
Han ble bare fortalt om det.
Jeg ser liksom ikke helt når man skal bruke denne siden :/ En bekjent av meg (faktisk meg jeg snakker om) ville alldri oppgitt en mail adresse til en person som sjekker meg opp på byen. Lar heller vær å gi ut nr mitt (mailen min i dette tilfelle). Og hadde jeg fått mailadressen til en dame på byen hadde jeg nok tatt hintet om at hun var lite interrisert i å høre noe mer fra meg :/

Men uansett ideen er jo god og rimlig funny, men hvem i allhverden er det egentlig som benytter seg av denne tjenesten?
ikke alle som helt klarer ta hintet heller. tror ihvertfall det er bra hvis du reiser til utlandet, litt vanligere å at folk spør etter mailaddr hvis du er turist ellernoe og treffer folk.