Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  200 56726
Funker ikke på XP, funker av og til på W7.

XP: ingenting skjer
W7: Pauser reklamen, men ellers ingenting. Av og til funker det.
funker i win7 x64, kjører bare spotifag.exe i win xp kompabilitetsmodus, fungert hittil =)
bare måtte drepe en ekstra ad hittil, takker og bukker =)
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Da var v1.3 lagt ut på Google Code. Programmet har nå fått eget ikon, og det klikker ikke når det kommer en fullscreen ad.

For å oppdatere reklame-listen holder det å slette/rename aids.txt og starte programmet. Dette utfører samtidig versjonsjekken.

http://code.google.com/p/spotifag/wiki/ads for å rapportere reklamer ("add a comment")
http://code.google.com/p/spotifag/downloads/list for å laste ned siste versjon

EDIT: Aner ikke hvorfor det ikke funker på XP, har ingen XP-maskin å teste med her. Skal se om jeg får gjort noe med det...
Sist endret av tripflag; 16. mai 2010 kl. 13:14.
vet ikke om det har noe å si, men på forrige spotify-versjon hadde jeg premium, kom ny versjon mens jeg hadde premium, men jeg oppdaterte ikke, etter premium's perioden var over virket enda premium på min spotify, helt til jeg oppdaterte til siste versjon, joda, angret på at jeg oppdaterte.
Sitat av tripflag Vis innlegg
Da var v1.3 lagt ut på Google Code. Programmet har nå fått eget ikon, og det klikker ikke når det kommer en fullscreen ad.

For å oppdatere reklame-listen holder det å slette/rename aids.txt og starte programmet. Dette utfører samtidig versjonsjekken.

http://code.google.com/p/spotifag/wiki/ads for å rapportere reklamer ("add a comment")
http://code.google.com/p/spotifag/downloads/list for å laste ned siste versjon

EDIT: Aner ikke hvorfor det ikke funker på XP, har ingen XP-maskin å teste med her. Skal se om jeg får gjort noe med det...
Vis hele sitatet...
Hvis man høyreklikker på ikonet, uten at det er en reklame, så klikker musa. Mulig den gjør det med reklame også, har ikke testet det. Er i Vista.
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Uffda, det betyr at det ikke funker i det hele tatt. Uhm, håper du har 64bit? For da er det samme problem som jeg har sett tidligere. Hvis ikke må jeg hamstre PCer å teste med...
Er 64-bit ja. Har ikke fått noen reklamer enda, men prøvde å "banne" en vanlig låt, og den muter ihvertfall ikke den når jeg prøver å spille den av etterpå.

Så, mulig det ikke funker her.
<?php getUserTitle(); ?>
MrMrtn's Avatar
Når jeg har "DIE"et en reklame, så har den startet sangen i res-mappen etter cirka... 7 sek, men den har ikke mutet spotify reklamen. Når reklamen er ferdig, så fortsetter sangen i res-mappa å spille i 7 sek.

Win 7, 64-bit.
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Høres virkelig ikke slik ut Roundsound. Heldigvis har du et problem som jeg tror jeg kan få løst iløpet av uka. Inntil da kan du forsøke å kjøre programmet i xp-kompabilitetsmodus. Kanskje det hjelper å gjøre det samme med Spotify også...

Waver, denne var litt værre. Det skulle vært maks 1 sek ventetid både før og etter... Satser på at det er noe relatert til 64bit, se om det funker noe bedre med XP-komp.modus.

Alt funker perfekt her liksom. Hvor jeg hater å jobbe med windows-API ;_;
Sist endret av tripflag; 16. mai 2010 kl. 17:08.
Gode nyheter, virker som det fungerer i XP-kompatibilitetsmodus.

Hm, nå funker det plutselig ikke. Uansett, musa klikker helt når det kommer reklame, uavhengig om den muter reklamen eller ei.
det funket de første timene, men så ville det ikke mute spotify det bare spilte musikk over, så det ble en sang med reklame.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Ingen som har funnet en genial måte og fikse dette på ennå ?
Sio
Preussisk Noakitt
Sio's Avatar
Sitat av KevinTheMan Vis innlegg
Ingen som har funnet en genial måte og fikse dette på ennå ?
Vis hele sitatet...
Ingen som koster under 50kr i måneden.
▼ ... over en uke senere ... ▼
Tripflag: ville det vært mulig å lage en database for reklamer som synkroniserer med programmet, slik at ikke alle personer trenger å trykke "die" for hver eneste reklame?
:(){ :|:& };:
tripflag's Avatar
Egentlig har jeg fullstendig database-kode (både backend og query) liggendes et sted. I starten var problemet at jeg ikke hadde noen server å hoste dette fra (noe jeg fikk tilbud om få dager senere), men det viste seg jo fort at programmet i seg selv var rimelig ustabilt.

Med tanke på at jeg har dialup internett så blir betatesting en tålmodighetsprøve til tusen; alt ble skrevet i blinde, og det er grenser på hva man får til på den måten...

Hadde egentlig håpet på at noen kunne fortsette utviklingen litt på egenhånd og sende en patch elns
Skjønner. Spotifag funker fjell hos meg, og har reddet en lang eksamensperiode,
Tripflag:
Du trenger ikke tvinge folk og ha Spotify vinduet oppe... Sjekk ut Toastify kildekoden: http://toastify.codeplex.com/SourceC...set/view/35382

Du sender bare multimedia-knapper til Spotify så bytter den sang osv... Det er det jeg har brukt når jeg mekket Spotiamp. PS jeg har oppdatert SpotiAmp med wildchar-light og W7 support: http://lars.werner.no/?p=194
Nå har det vært en stund siden sist, men jeg tenkte jeg kan skrive noe her igjen...

Jeg har laget en screen scraper for Spotify som hopper over reklamen når den fungerer (dvs. ingen pauser, hopper rett over) - men Spotify forandrer på layoutet sitt ofte, så nå fungerer den bare på playlist (ikke på radio, toplist, eller lignende). Jeg har likevel noen ideer om mer generelle måter å patche/komme unna reklamen på Spotify:

- Themida sjekker koden i selve Spotify veldig strengt, men den kan ikke sjekke koden i DLLer som blir brukt av selve Spotify (fordi det kan være mange versjoner av disse). Derfor kan man lett bli kvitt internett-reklamen: patch InternetConnectA og InternetConnectW i wininet.dll (in memory, ikke on disk) slik at de alltid svarer med en feilmelding. Du blir ikke kvitt bildereklamen totalt på denne måten (fordi noe er cachet som bildefiler), men det hjelper og det ser ut til å fjerne fullside-reklamen.

- Et lignende triks er kanskje mulig for lydreklame, men det avhenger av hvordan Spotify fungerer. Start Spotify-konsollen (jeg husker ikke tastekombinasjonen for øyeblikket) og vent til det kommer en lydreklame. Konsollen viser da noe sånt som at "Time is 03472832, starting audio ad", noe som antyder at Spotify bruker GetTickCount (mest sannsynlig) eller GetSystemTime/GetLocalTime for å finne ut om det er tid for en reklame. Trikset vil da være å lage en hook i funksjonen det er snakk om, sjekke hvor den blir kalt fra (ved å inspisere stack), for så å lyve om hva klokka er hvis den kommer fra reklame-funksjonen slik at den aldri tror det er på tide med en reklame.

- Trikset kan kanskje brukes til andre formål også. F.eks. kan man mute og så lyve til Spotify om volumet på lydkortet, eller få klokka til å gå spesielt fort under reklamen. Det vil nok hjelpe å ha noe kode her - dump fra en versjon av Ollydbg som Themida ikke oppdager, eller bruk den gamle unpacked versjonen som er her i tråden et sted.

- Hvis du har lyst til å drive screen-scraping, er det fullt mulig å sjekke om den nåværende sangen er reklame eller ikke uten å måtte se på tittelen. Bare sjekk framover- og bakoverspolingsknappen. Hvis disse er grå men det spilles av en "sang", er det en reklame og du kan mute i fred. Husk å bruke koordinater som er relativ til venstre og bunnen av vinduet, slik at det fungerer uansett hvor stor Spotifyen er.

- Screen-scraping kan gjøres i bakgrunnen selv om det er andre vinduer foran Spotify. Bruk PrintWindow for å tvinge Spotify til å tegne vinduet på nytt. Det kan også være lurt å bruke RedrawWindow med RDW_INVALIDATE slik at det ikke ser altfor fælt ut. Jeg har ikke funnet noen måte å gjøre det på mens Spotify er minimert, men kanskje man kan gjøre noe med å sette vinduet som usynlig for så å gjenopprette, ta bilde, sette synlig, og minimere igjen?
▼ ... over en måned senere ... ▼
noe som funket for meg for å fjerne reklamene på sidene i spotify var å åpne hosts-filen og legge til
127.0.0.1 track.adform.net
Vis hele sitatet...
glemte å si at det fungerer kun på noen reklamer
▼ ... noen uker senere ... ▼
Det er umulig å fjerne spotify reklame ! serveren er rundt omkring i norden + greier du å fjerne reklamen vill det fortsatt være en pause. (tar jeg feil)

TAKK!
Sitat av Rain Man Vis innlegg
Det er umulig å fjerne spotify reklame ! serveren er rundt omkring i norden + greier du å fjerne reklamen vill det fortsatt være en pause. (tar jeg feil)

TAKK!
Vis hele sitatet...
Made absolutely no sense....
▼ ... over en måned senere ... ▼
Jeg har en ide om hvordan skippe lyd reklamene

men jeg er ikke god nok i assembly ennå så jeg får nok ikke gjort det

Når en spotify lyd reklame dukker opp starter en liten timer nederst i hjørnet.Om jeg ikke tar helt feil kan man "nop" e funskjonen så reklamen blir skippet.

Dette kan fungere eller kan det ?

Bare man finner rett addresse ville det jo ikke vært noe stress...

1) Finn addressen¨
2) Nop den i c++ (Create Dll Thread)
3) Inject'e DLL'en i spotify

4) Spotify uten lyd reklame

Sitat av gamernuub Vis innlegg
Når en spotify lyd reklame dukker opp starter en liten timer nederst i hjørnet.Om jeg ikke tar helt feil kan man "nop" e funskjonen så reklamen blir skippet.
Vis hele sitatet...
Fremgangsmåten din er logisk, men den vil nok ikke fungere på Spotify. Hadde du fulgt litt med i diskusjonen så hadde du sett at Spotify tar i bruk Thermida til å "obfuskere" koden sin. Hadde de ikke hatt denne beskyttelsen, så hadde det vært snakk om å flippe en 0 til en 1 et sted for å aktivere Premium - og dermed blitt gjort for lenge siden.

Sett at du hadde klart å gjennomføre dette likevel, så ville jeg tro at det er rimelig enkelt å sjekke på serversiden at du faktisk lastet ned reklamelyden og at du "hørte" på den (dvs. ikke spilte musikk i noen sekunder). Hvis de merker at du aldri laster ned reklameinnhold og konstant streamer musikk, så hadde det vel vært på sin plass å stenge kontoen f.eks.
Sitat av etse Vis innlegg
dette fungerer ikke, at du ikke har hørt reklame når du gjør det er tilfeldig. Etter du har hørt x antall sekunder av en sang, så kan det være reklame selv om du bytter manuelt. Ofte fått reklame selv når jeg er lei av en sang og er cirka midt i og velger en ny en.
Vis hele sitatet...
Stemmer ikke.
Alltid gjort sånn og aldri opplevd reklame når jeg bytter 1-3 sek før sangen er slutt.
Dette stemmer.
Har selv opplevd reklame når jeg bytter sang 1-3 sek før sangen er slutt.
Sitat av Ozma Vis innlegg
Dette stemmer.
Har selv opplevd reklame når jeg bytter sang 1-3 sek før sangen er slutt.
Vis hele sitatet...
Bra at det bare er med meg det fungerer da
Dere kan jo bare evt gå på instillinger mekk proxxy til et land som enda ikke har reklame, elr spotify. Voila gone.
Sitat av Dyret Vis innlegg
Fremgangsmåten din er logisk, men den vil nok ikke fungere på Spotify. Hadde du fulgt litt med i diskusjonen så hadde du sett at Spotify tar i bruk Thermida til å "obfuskere" koden sin. Hadde de ikke hatt denne beskyttelsen, så hadde det vært snakk om å flippe en 0 til en 1 et sted for å aktivere Premium - og dermed blitt gjort for lenge siden.

Sett at du hadde klart å gjennomføre dette likevel, så ville jeg tro at det er rimelig enkelt å sjekke på serversiden at du faktisk lastet ned reklamelyden og at du "hørte" på den (dvs. ikke spilte musikk i noen sekunder). Hvis de merker at du aldri laster ned reklameinnhold og konstant streamer musikk, så hadde det vel vært på sin plass å stenge kontoen f.eks.
Vis hele sitatet...
Da er det bare n ting og gjøre

Lage et bypass til TheMida
Burde funke med noen JMP's for og hoppe over delene der de sjekker om noe Hooker/Endre verdiene.

Men det er jo veldig vansklig da...

Noen som er veldig skilla i ASm her eller ?
▼ ... noen måneder senere ... ▼
Hvis man bruker en minnescanner, (http://www.timsvault.com/cheattools.htm) kan man endre "byte" ( '0 - 255' ) uten at Themida merker det.

Fant blant annet tilfeldigvis en minnesektor som triggra "neste sang".

Adressen her hadde en verdi mellom 0 og 255 som konstant forandret seg. Når jeg frøs denne, hoppet den til neste sang etter et par sekunder (uavhengig av om det var en sang eller reklame. )

Problemet her er jo å finne pointeradressen, slik at man igjen faktisk kan bruke dette til noe.

Fant også en gammel dump av Spotify.exe, der noen hadde fått fjernet alt av Themida fra Spotify.exe, men denne fungerer ikke lengre. ( kan sikkert finne igjen denne, og laste denne opp hvis noen ønsker dumpen. )

Kanskje denne kan hjelpe til noen som er dyktige til å dumpe / reversere.
http://www.computersecurityarticles....repair_v2-6-0/
min mening. og fjerne lyd reklamen er kun mulig viss du bruker en proxy som ikke støtter reklame/du hacker deg inn i spotify sine streaming servere og fjerner reklamen. derimott allt synleg burde kunne fjernest. Men siden folk ikke bryr seg så masse om det. og folk berre laster ned musikk. så blir det tydeligvis aldri gjort noe med dette.
Ser det ble postet en tråd om SpotiTool i juni men at den fikk litt lite respons. Så i tilfelle dere ikke var klar over det så er dette programmet utmerket til å mute reklamene:

http://spotitool.blogspot.com/
▼ ... over en uke senere ... ▼
Det som gjør SpotiTool til en dårlig løsning, er jo det det blir en stor pause, istedenfor en annen sang.

Jeg er fast bestemt på at det går ann å triggre "neste sang" selv i en reklame, akkurat som i en hvilkesomhelst NRK/TV2/VGtv (webtv)-snutt. Så hvis noen hadde klart å dumpe spotify.exe slik at den kan kjøre i Olly, ville det vært en "premium" patch oppe ganske kjapt. Problemet igjen her, er oppdateringene av Spotify.

Noen som har kommet videre i dette prosjektet? ..eller er det lagt på is?
▼ ... noen uker senere ... ▼
Dere gjør det så vanskelig for dere selv, med all denne sniffingen og unpackingen...
Litt memory editing og man kan gjøre reklamene 1 sek lange og fryse bannerstørrelsene til 0 px

Jeg kunne ha rablet ned noe i delphi for dere og laget en "Hack" knapp, men problemet er et hvis Spotify blir cracket offentlig mister de de fleste kontraktene... Dvs: Spotify uten musikk....

Jeg gir dere kun ett spor og understreker at deres oppdagelser BØR forbeholdes dere og ikke se offentlighetens lys:
http://www.cheatengine.org/
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
aragagg: Om Spotify skulle bli «offentlig cracket» ville det enten kommet en patch på det, eller man ville sett seg nødt til å fjerne Spotify Free.
aragagg & Jonta:
Det er derfor jeg ikke har jobbet "videre" med SpotiAmp ( http://lars.werner.no/spotiamp/ ) for det du beskriver har jeg også programmert (btw, utfordring med versjon til versjon dog)

Er nå betalende kunde hos Spotify og er veldig fornøyd med tjenesten, men har som deg et moralsk dilemma med å gi ut en skip-commercial patch. Siden det ikke er kommet noen gode patcher regner jeg med at andre føler det samme som meg...
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Tja, da kan du eventuelt sende SpotiAmp til Spotify. Kanskje du tom. får en gratismåned eller to.
Jonta:
Spotiamp er kjent for Spotify den, hatt en telefon...
Bryter ingen "regler" med å skru av lyden og benytter seg kun av de API-funksjonene Spotify selv har åpnet for.
▼ ... over en uke senere ... ▼
premium bruker her, tidligere free bruker.

brukte blockify, funka greit, muter og hopper fortere gjennom reklamer, husker ikke om den fjerner bilder.
trenger ikke noen reklameliste.

men lurte på en ting, finnes det noen fungerende downloader/decrypter for sanger? (som ikke er å ta opp hver sang)
Jeg skjønner ikke hvorfor det skal gjøres så vanskelig? Dere vet vel at om dere bytter sang før den er over, kommer det ikke reklame? Dvs, om du får spotify til å skifte til neste sang 0.1 sekunder før slutt, slipper vi ialefall reklame i form av lyd.

Sjekk ut: http://www.autohotkey.com/forum/topic66771.html
Queen of Blades
Jonta's Avatar
DonorCrew
Rayes: Jeg skjønner poenget ditt, men som allerede er nevnt i tråden; Spotify vet om dette. De kan sannsynligvis patche det om de vil. Om det ikke er mulig å patche det, og det blir et for stort problem, så vil de sannsynligvis stenge Spotify Free. Dette vil muligens føre til en bedre fortjeneste enn det artistene har nå.
Personlig vill jeg jobbet på et program som kan omkode lagrede spotify sanger på maskinen. (premium)
For når du har premium kan du nemlig laste ned sanger, som da blir lagrede i cachen. Så, hvorfor ikke få disse over på Flac eller mp3 filer?
Sitat av aragagg Vis innlegg
Dere gjør det så vanskelig for dere selv, med all denne sniffingen og unpackingen...
Litt memory editing og man kan gjøre reklamene 1 sek lange og fryse bannerstørrelsene til 0 px

Jeg kunne ha rablet ned noe i delphi for dere og laget en "Hack" knapp, men problemet er et hvis Spotify blir cracket offentlig mister de de fleste kontraktene... Dvs: Spotify uten musikk....

Jeg gir dere kun ett spor og understreker at deres oppdagelser BØR forbeholdes dere og ikke se offentlighetens lys:
http://www.cheatengine.org/
Vis hele sitatet...
*Som er en minnescanner:
Sitat av d0nk3y Vis innlegg
Hvis man bruker en minnescanner, (http://www.timsvault.com/cheattools.htm) kan man endre "byte" ( '0 - 255' ) uten at Themida merker det.

Fant blant annet tilfeldigvis en minnesektor som triggra "neste sang".
Vis hele sitatet...
Har funnet endel pointere her nå, og kan gjøre noen morsome endringer.
( For Educational Purposes Only såklart. )

Problemet igjen, er jevne oppdateringer fra Spotify som "patcher" disse verdiene.
(da pointer-adressene endres for hver versjon.)

-

Sitat av deZ Vis innlegg
Personlig vill jeg jobbet på et program som kan omkode lagrede spotify sanger på maskinen. (premium)
For når du har premium kan du nemlig laste ned sanger, som da blir lagrede i cachen. Så, hvorfor ikke få disse over på Flac eller mp3 filer?
Vis hele sitatet...
Kanskje noe for deg her?:
[http://www.gamedeception.net/threads...ify-ads/page4]
Sitat av silentwol Vis innlegg
Just use this: http://www.gamedeception.net/threads...eakpoint-class

Just dumped my first unencrypted ogg file. Fun times.
Vis hele sitatet...
▼ ... noen uker senere ... ▼
fy faen gutta !

Fant akkurat en måte og skippe ALLE lydreklamer !

Skal mekke program, poster det snart !
Sitat av Freak0.0 Vis innlegg
fy faen gutta !

Fant akkurat en måte og skippe ALLE lydreklamer !

Skal mekke program, poster det snart !
Vis hele sitatet...

Det er nok antaglig flere som vet hvordan man gjør det til nå.
Poster du et program, skyter du bare deg selv i foten.

Om det er minneadresser du looper med samme verdi, må du ha lykke til å oppdatere pointer-adressene i programmet.
ingen gidder og bruke tid på spotify.. just deal with it...
eg vil tru ekte hackere laster ned musikk/bruker andre tenester...
Sitat av colzal711 Vis innlegg
ingen gidder og bruke tid på spotify.. just deal with it...
eg vil tru ekte hackere laster ned musikk/bruker andre tenester...
Vis hele sitatet...
..Sikkert derfor denne tråden bare har 32.000+ visninger så langt.

Det handler ikke nødvendigvis om programmet Spotify, men utfordringen i å få løst et problem som ikke er ment at skal være mulig å løse. På lik linje med dirking, igrunn.

Selv har jeg brukt en hel hau av timer på dette, bare for lærdommens skyld. Og jeg må si, jeg har lært masse.

Hvordan 'ekte hackere' velger å høre på musikk vet jeg ikke, ettersom jeg ikke vet hva en 'ekte hacker' er.

colzal711; Definer 'ekte hacker' er du grei.
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Vet ikke om dette kommer sent, men man kan hoppe over reklame ved å velge en ny sang manuelt, uten å trykke "neste"-knappen. Sikkert mulig å lage ett skript som gjør dette.
Sitat av Cryptography Vis innlegg
Hei. Startet i går på et lite prosjekt med å se hvor mye reklame jeg klarer å fjerne fra Spotify. Først reklamebannerene, siden det ser enklest ut, så etterhvert lydreklamen..

Jeg har kommet så langt hittil:

http://bildr.no/thumb/449806.jpeg


Har sniffet på trafikken fra Spotify med Eavsdrop for å se hvor all trafikken går hen.. Har funnet noe trafikk til forskjellige reklame-servere, hittil disse:

Kode

10.0.0.10    anetno.tradedoubler.com
10.0.0.10    hstno.tradedoubler.com
10.0.0.10    clk.tradedoubler.com
10.0.0.10    ads.cresco.no
10.0.0.10    ww2.samsung.se
Og har redirectet forespørslene til en lokal webserver som viser "Reklame, nei takk!", via host-filen.

Noen av url-ene har jeg også funnet ved å ekstrakte Cachen (Cache.db) med programmet File Juicer og funnet en hel del .plist-filer med referanser til forskjellige reklameservere.. Fant også at en hel del av reklamebannerene, .jpg, .gif og .swf var cachet i cachen.. Men fikk ikke til å gjøre noe med det. Hvis du sletter hele cachen så lastes alt ned på nytt med en gang Spotify starter.. Har heller ikke funnet noen måte slik at du kan redigere bildene i cachen, så du f.eks. bare kan gjøre de grå..


Har også gått inn i .app-pakken og tittet rundt der.. Ikke noe direkte spennende, men alle grafikk-filene liger der, så du kan endre de hvordan du ønsker, samt en skin.xml-fil hvor du kan endre på all css-en.. F.eks. endre fonter, farger og størrelser. Men fikk ikke bort noe mer reklame..


Det siste jeg prøvde på var å decompile selve spotify-programfila.. Fikk assembley-kode ut, men forstå ikke så mye av det.. Søkte gjennom fila etter http-referanser, men fant kun en ny reklameserver (samsung). Ellers ikke noe spennende, bortsett fra en link til slashdot.org!


Har også brukt Little Snitch som oppdager alle utgående forespørsler og hvilke porter de er på.. Prøvde å blokkere alt bortsett fra en, som virker som streaming-urlen, men en del av reklamen ble fortsatt vist.


Den orginale tanken var at kansje Spotify-reklamene (lyd) lå på en egen server så man bare kunne blokkere den, men så enkelt er det nok ikke.. Selv bannerreklamene ligger veldig spredt, på forskjellige servere og noen i cachen.. Og den "Fashion"-reklamen har jeg ingen idé om hvor kan ligge. Har ikke funnet noen spor av den..


Så jeg trenger litt hjelp vidre nå.. Noen som har prøvd seg på det samme? Noen som vil hjelpe litt til på prosjektet? Noen som har inspill om hvor man kan lete vidre nå?


En tanke var å først finne alle urler og ip-adresser man kan blokkere, for så å lage en spesialproxy til Spotify som blokker alt..




Takk for tilbakemeldinger!
Vis hele sitatet...


Lyst å dekryptere Spotify??

Kode

disabled.Ciphers built-in:.   Blowfish.   RC2.   RC5.   RC6.   Safer+.   Rijndael.   XTEA.   Twofish (tables).   DES.   CAST5.   Noekeon.   Skipjack..Hashes built-in:.   SHA-512.   SHA-384.   SHA-256.   SHA-224.   TIGER.   SHA1.   MD5.   MD4.   MD2.   RIPEMD128.   RIPEMD160..Block Chaining Modes:.   CFB.   OFB.   ECB.   CBC.   CTR..PRNG:.   Yarrow.   SPRNG.   RC4..PK Algs:.   RSA.   DH.   ECC.   DSA..Compiler:.   MSVC compiler detected...Various others:  MPI  HMAC  OMAC  PMAC  EAX_MODE  OCB_MODE  LTC_TEST ......._ARGCHK '%s' failure on line %d of file %s..libtomcrypt/crypt.c.cipher !
Litt som jeg tok ut av en dll fil som brukes av Spotify.



I CUsers\XXX\AppData\Roaming\Spotify\Users\?-user blir det lagt en ad.bnk fil hver gang spotify kjøres. Lurer på om den har noe med reklamen å gjøre. Ved sletting blir det automatisk lagt inn en ny fil av samme type ganske så fort.

EDIT: http://bs.serving-sys.com/ ser ut som adserver. Sniffet det nettop.

Her er hele URL'en: http://bs.serving-sys.com/BurstingPi...87915&ucm=true
Er denne tråden/prosjekte lagt dødt eller? Ingen som fortsatt har lyst å prøve?
http://tribe.nu/Blockify.html

Mutes only Spotify.
Play your own MP3s during adverts.
Control Spotify via keyboard hotkeys.
Easy to use, totally portable.
Check for, and download updates within the program seamlessly. Updates out fortnightly.
Unlike every other advert blocker, it doesn't rely on a list!
Sist endret av Ven]n; 7. desember 2011 kl. 12:06.