Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  8 863
Jeg har Sygate Personal Firewall Pro på Serveren her hjemme. Når jeg skal bruke programmer som feks.BitTorrent, får jeg dårlig hastighet trolig fordi jeg er bak en firewall. Men viss jeg opner portene som BitTorrent bruker, blir ikke disse portene opne for "alt og alle" da? Ikke bare for BitTorrent? Da blir jo litt av vitsen med firewallen borte? Vet man kan bruke "application rules", men det går vel ikke siden jeg ikke skal bruke BitTorrent på pcen med firewallen?
BiTorrent går vel litt på linjen din også kanskje? Linje har du?
Jeg har ikke så alt for rask linje, (300 og noe ut), men det skal da gå ann å laste ned med mer enn 2kb/sek likevel Dessuten viser "lampen" på BitTorrent gult, noe som muligens har noe med Firewallen å gjøre.
utenfor ditt vindu
larsforstyrret's Avatar
Det kan være fordi du får dårlige sources, de du laster ned fra har dårlig upload, sitter bak en router selv, og hastigheten varierer her og.
Ja, det er vel mulig. Skal fortsette og laste ned og se hvordan det går
▼ ... mange måneder senere ... ▼
Noen flere som har noen ideer her.. Mine "lamper" lyser også gult...
Yellow - The downloader has not received any incoming connections.

This may be due to your computer being behind a firewall or router which is blocking the incoming connections. TorrentStorm will work ok in this state, but if you can enable access for incoming connections, this will improve your download rates.


regner med dette gjelder din torrent klient også
Jeg gikk inn på options på firewallen og trykket av 'enable driver protection", etterpå forwarda jeg noen porter i sygate homenetwork som jeg også bruker. Nå virker alt som det skal.
Husk at du skal forwarde både TCP og UDP for å få Bittorent til å funke.