Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 1093
Jeg bestillte den 4.august i år en ny pc fra komplett.no til min daværende adrese i bergen, da jeg regnte med at pakken skulle komme før den 19. august da jeg flyttet til kr.sand...
Tiden gikk og pakken kom aldri, da jeg flyttet sendte jeg mail til komplett og ba dem omadressere pakken til min nye adresse i kr.sand, først fikk jeg vite at dette var umulig for dem å ordne og at jeg måtte ringe posten. På posten sa dem at pakken ikke var sendt og at de uansett ikke kunne gjøre noe. Da sendte jeg mail på nytt til komplett, der jeg igjen ba om at de omadresserte(med en litt hissigere tone selfølgelig )
Da jeg truet med å slette hele ordren, fikk jeg derimot beskjed om at de likevel hadde klart å omadressere den..
Dagene gikk litt lenger, helt til jeg skjekket i dag. Da hadde dem sendt pakken, men til hvor? joda, STOKKE, i bergen ligger den nå.
Er rimelig forbanna her jeg sitter nå, og har ventet 1mnd på pcn min, og når den kommer, kommer den til feil adresse.
Jeg lurer bare på om jeg står ansvarlig på den måten at jeg må betale ekstra porto for å få den sendt fra bergen til kr.sand, eller det er komplett sitt ansvar siden dem lovte meg at adresseendringa var i orden ? Har veldig lite lysst til å betale ekstra porto, da dette fort blir dyrt for en fattig student og med tanke på den dårlige servicen komplett har vist...
Flere som har dårlige erfaringer med komplett her forresten ?
nso
popålol
nso's Avatar
Administrator
3169 STOKKE er sentralen hvor Komplett leverer varene sine.. der dem sendes FRA

Stokke er forresten i Sandefjord
Jeg tror ikke du har noe direkte rett på at komplett skal sende deg pakken gratis til kr. sand. Dette er fordi det ikke var noen skriftelig avtale. Det som er vanlig og som jeg har hørt er at komplett av og til gir ut noen "goder" Når slikt skjer. Eks Demovarer/spill osv. Tror ikke du bør vente deg noe stort

Jeg tror ikke du kommer noe lengre med det en at du for noe gratis goder fra komplett, men du kan jo prøve.
Så vidt som jeg husker så havner alt som komplett sender ut i Stokke først. Det er en slik postsentral eller lignende. Står det ankomstregisteret elller noe sånt?

EDIT: nso slo meg gitt ;D
Et eksempel på hvordan sporingsinfoen til Kristiansand kan se ut kan du se her:

Kode

Dato:  	Kl.:  	Hendelse:  	Poststed:  	
27.08.04 	15.15 	Innlevert postterminal 	3169 STOKKE 	
31.08.04 	11.11 	Registrert omlastingsterminal 	4606 KRISTIANSAND S 	
31.08.04 	16.46 	Ankommet postkontor 	4633 KRISTIANSAND S 	MENY ALBERT
01.09.04 	20.02 	Utlevert 	4633 KRISTIANSAND S 	MENY ALBERT
Opprinnelig postet av nso
3169 STOKKE er sentralen hvor Komplett leverer varene sine.. der dem sendes FRA

Stokke er forresten i Sandefjord
Vis hele sitatet...
Stokke er nok desverre en egen kommune. Og ikke i sandefjord. :P
okei!
takker for alle svar
romkammeraten min som påsto at stokke var sentralen der dem leverte varene som skulle til Bergen..