Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  1 719
For litt siden ødela en kamerat av meg gitaren sin, og han skal nå forsøke å få dette dekket av forsikringsselskapet sitt. Problemet er at han ikke har kvittering på gitaren.

Jeg lurer derfor på om det er noen som har en kvittering på en gitar i prisklassen 5000 kr og høyere, som kunne tenke seg å lage en kopi av denne og sende den til meg. Det spiller ingen rolle om det er en kassegitar, elektrisk gitar eller luftgitar, forsikringsselskapet vi mest sansynlig ta papiret for god fisk uansett.

Om du sender en kvittering vil vi naturligvis ikke bruke serienummer e.l som på en eller annen måte kan spores tilbake til deg.

Kvitteringen kan sendes som PM til meg, eller på e-post . Du kan også nå meg på fax.

På forhånd, en million takk!
very impotent freak
Delusional's Avatar
Gå til butikken og spør etter kvitering for kjøpet, de skal ha register over den solgte gitaren i regnskapet, mener at de skal ta vare på slikt i 10 år? Det er mulig at det er en limit på hvor stor summen er på salget er før de må ta vare på det.