Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  3 662
Jeg har akkurat gått til anskaffelse av vBulletin, men sliter med å finne et skinn med norsk språk og knapper. Hvordan er det med det skinnet man bruker her på dette forumet? Noen som eventuelt vet om noen brukbare skinns som kommer med norsk språk? Er helt ny på vBulletin, derfor så mange spørsmål. Har tidligere brukt phpBB, men går nå over til vBulletin.
Språket har ingenting med skin å gjøre. Det finnes ferdig språkpakke til vbulletin på http://www.vbulletin.com/forum/showthread.php?t=221272 - det tok meg cirka 5 sekunder med Google. Ikke for å være kvass, men hvis du ikke klarer det bør du tenke deg om før du administrerer et live forum.
Det jeg lurte mest på egentlig var norske knapper. Norsk språk fikk jeg til ganske greit, men selve knappene jeg lurer på. Kan jo alltids bruke standardknappene, men er ikke alltid de passer helt inn i alle typer skinn akkurat.
Har akkurat kjøpt vbulletin selv, så har ikke rukket å titte så mye på det, men mener da veldig bestemt at det lå en pakke et eller annet sted inne på medlemsområdet med ferdig photoshopfil der alt lå klart til endringer?