Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 994
Noen som vet om en enkel og samtidig en med mange funksjoner?
IKKE pinnacle :P

Tusen takk for alle tips

(Btw, trenger ikke å være gratis )
jaG
Produktutvikler
Adobe Premiere Pro CS3.

Men Pinnacle Studio 10 + er jo ikke så ille å bruke det?
Sist endret av jaG; 28. juni 2007 kl. 16:11.
Tom for megabytes
AtXbYeA's Avatar
Og adobe after effects for etterredigering.
Video Vegas er absolutt en favoritt hos meg!
Bruk Adobe premiere pro du! Men litt kreativitet og fantasi kan du lage hva du vil, med det programet..

Pinnacle Studio's blir tungvint og "amatør messig" synes nå jeg
Sist jeg forsøkte premier (eldre modell) var det ganske mange hakk over pinnacle hva vanskelighetsgrad angår.

Et enkelt prog med mange muligheter er pinnacle det
Du sier ikke noe om hva du skal redigere, men jeg har brukt Sony Vegas i 2 år og trives godt med det. Har nettopp lastet ned 7.0.
Det kan ta litt tid og sette seg inn i, men bare søk på google og youtube for og se på litt tutorials.

Sony Vegas 7.0 første treff på TPB. Hirr.
Trådstarter
Tusen takk for så mange kjappe svar!

Jeg har prøvd adobe premiere også, det ble litt vanskelig for meg.

Er forsatt åpen for flere muligheter. Jeg husker om en video redigerings program med kort navn, men husker ikke navnet helt
FXhome VisionLab Studio er et veldig fin prog for effekter...
Trådstarter
Takk for den også!
▼ ... mange måneder senere ... ▼
er adobe premier pro Og adobe after effec avansert å bruke?
Premiere klarer man fort å sette seg inn i, med litt tid.
After Effects er relativt avansert. Du skal prøve å feile mange, mange, mange ganger før du får til det du vil.
Sitat av Restyle
Premiere klarer man fort å sette seg inn i, med litt tid.
After Effects er relativt avansert. Du skal prøve å feile mange, mange, mange ganger før du får til det du vil.
Vis hele sitatet...

Så max noen timer så har jeg lært med premier pro ? ikke avansert med lett.
Sitat av FaLcOn
Så max noen timer så har jeg lært med premier pro ? ikke avansert med lett.
Vis hele sitatet...
Altså, nå er jo alt i en sammenheng. Det er mye man ikke klarer med det første. Men å klippe en film uten alt for avanserte effekter klarer man å lære seg på noen timer.
Skal man gå i dyben av programmet, bruke avanserte effekter o.l. bruker man selvfølgelig litt lengre tid. Ofte er det bare å søke opp "effekt"-fremgangsmåten på youtube, så går alt som en drøm.

Satt å holdt på med Premiere før, men gikk over til Vegas Pro 8.0 når de endelig klarte å få den helvetes timelinen nederst, ikke øverst som den var før.