Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  13 1050
Hallo, jeg vet at folk er fed up med slike tråder som omhandler pc'ers ytelse og hva de mestrer av forskjellig slag, men nå har det seg sånn at jeg trenger litt hjelp selv. *Bøyer seg ydmykt*

Jeg bare lurer på om denne pc'en er god til å dra The Sims 2?
Jeg syntes specsa var bra, men jeg er litt skeptisk til skjermkortet.

Her er specs:
AMD Turion 64 X2 Mobile, TK-57
1,9 Ghz
3GB Ram (DDR2) [Kan oppgradere til 4]
250GB HDD med 5400rpm
ATI Radeon X1200 Skjermkort med 319MB Dedikert minne
Microsoft Windows Vista Home Premium

Junkpal.
Sjekk på canyourunit.com...
Ja jøsses! Den PC'en drar lett The Sims 2!
herregud, ja.

Husker jeg spilte Sims 2 på en maskin med 64mb skjermkort og 512 eller 1gb ram
Fungerte knirkefritt
junkpal's Avatar
Trådstarter
Sitat av tobbe666
Sjekk på canyourunit.com...
Vis hele sitatet...
Den siden hjalp meg ikke så veldig når jeg ikke har kjøpt datamaskinen enda.
Uansett, ikke jeg som skal ha den bare mi søster som lurte.

Men er ikke skjermkortet litt fucka da?
nei, trur da jeg har kjørt the sims 2 på maskiner med mindre skjermkortminne en det der
burde gå bra det
Sikkerhetsklarert
Dette spillet kom ut i 2004 og da var ikke den hardwaren der tilgjengelig, så det sier seg selv at den der klarer å dra det mtp på maskinkraft.
junkpal's Avatar
Trådstarter
Jeg ser jo selv at den har ganske gode specs, men jeg var bare usikker siden jeg ikke har så mye peiling på skjermkort og at jeg så blant annet på denne sia: http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=39568 Jeg er klar over at den er old.

Men ville dere anbefalt søstra mi å kjøpe denne pc'en?
Det ho skal bruke den til er: Surfe, Høre på musikk, Se film, Spille The Sims 2 og sikkert noen andre spill som ikke krever så mye.

Jeg vil si man får mye for pengene ved å kjøpe den PC'en, ligger på 4500,-

Jeg ville bare være sikker på at den kunne dra The Sims 2 før jeg anbefalte ho den.
pcen jeg spilte det på var en stasjonær dell fra 2002 ellns, den er et vrak i dag men fungerer fortsatt bra til det spillet.
Ville ikke lagt så mye mer spenn i en pc som ikke skal brukes til så mye annet enn det du beskriver
ja det går veldig bra
Hadde jeg vært søstra di, ville jeg(om jeg kunne) lagt 2k mer i pc'n..

tro meg, det vil merkes! Ikke på sims, men andre ting hun vil bruke den til
Sist endret av Plornt; 11. juni 2008 kl. 23:46.
Prøvde du å være morsom, junkpal?
min inspiron dell bærbar pc med 1.3 ghz,32 mb grafikk minne, 256 mb ram drar sims 2
ja, skal nok ikke så mye til for å få kjørt det, det kunne jeg tilogmed på den bærbare jeg brukte på skolen
men er ganske kjipt å kjøre med alt på low