Du må være registrert og logget inn for å kunne legge ut innlegg på freak.no
X
LOGG INN
... eller du kan registrere deg nå
Dette nettstedet er avhengig av annonseinntekter for å holde driften og videre utvikling igang. Vi liker ikke reklame heller, men alternativene er ikke mange. Vær snill å vurder å slå av annonseblokkering, eller å abonnere på en reklamefri utgave av nettstedet.
  6 705
Noen som vet pris på de? Hva kan man ta?
Si til legen din at du har søvnproblemer og sliter med uro når du skal lege deg. Det er noe av det første du får, får du melatonin sier du det ikke funker.

Da kan du kjøpe 100stk for 200kr på apoteket.
Sitat av fastkjørt Vis innlegg
Noen som vet pris på de? Hva kan man ta?
Vis hele sitatet...
Prisene på dette ligger sikkert tilgjengelig på et nett-apotek.
Bare å sjekke der
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Si til legen din at du har søvnproblemer og sliter med uro når du skal lege deg. Det er noe av det første du får, får du melatonin sier du det ikke funker.

Da kan du kjøpe 100stk for 200kr på apoteket.
Vis hele sitatet...
Hvor mange MG er de 100 stk?
Sist endret av VaniljeKanel; 3. mars 2024 kl. 08:47.
Sitat av Bolebenny Vis innlegg
Si til legen din at du har søvnproblemer og sliter med uro når du skal lege deg. Det er noe av det første du får, får du melatonin sier du det ikke funker.

Da kan du kjøpe 100stk for 200kr på apoteket.
Vis hele sitatet...
Utenom syke drømmer så anbefaler jeg å heller gå for melatonin. Bedre søvnkvalitet i lengden, og blir ikke zombie og trøtt som fy dagen derpå.
De gangene jeg har tatt Quetiapin har jeg sikkert sovet opptil 12 timer, for så våkne og likevel ikke føle meg 100% uthvilt.


Evnt Z-hypnotika, men faren for avhengighet er stor om du skal ta det hver kveld for å sove.
Beste tipset er vell egentlig å jobbe med søvnen sin. Trene, gå turer, bli ordentlig sliten og naturlig trøtt før du legger deg! Ikke scroll på telefonen/se på en skjerm helt til du legger deg, utrolig hvor mye lys har å si for vår egenproduksjon av søvnhormoner.
Prøv også å få litt mer dagslys/sol, dog kan dette være vanskelig i Norge på denne tiden av året.
▼ ... noen uker senere ... ▼
Quetiapin er noe jeg gikk på lenge pga søvnvansker, opparbeidet meg høy toleranse og tok kraftige doser, problemet var bare at jeg fikk Restless Leg syndrome av Quetiapin tablettene og selv etter å ha sluttet med dem for 2 år siden sliter jeg med det enda. Plus at man aldrig føler seg riktig utvilt eller ferdig sovet når man tar dem, styr heller unna og gå for melantonin.
Funker veldig bra